16 listopada 2013

A jednak mnie zauroczyła

Nie myślałam, że tak się stanie :) Czy to jej magia, czy może jakiś psikus mojej podświadomości. Nie mam pojęcia :) Na pewno siedzi głęboko w mojej głowie i daje o sobie znać w najbardziej nieoczekiwanym momencie.

CZERŃ

Tak właśnie, po ostatnim poście gdzie pokazywałam zdjęcia znalezione w internecie z dodatkami świątecznymi w czarnej odsłonie stwierdziłam, że ślicznie wyglądają, ale raczej nie u mnie. Ha, ha ...
Byłam wczoraj na zakupach i oczywiście nie miałam w planie kupować dekoracji świątecznych już teraz, ale jak je zobaczyłam nie mogłam się oprzeć. Lampki złapały mnie za serducho i po chwili miałam je już w koszyku. Przy okazji jeszcze kilka zawieszek w tym samym kolorze i szczęśliwa wyszłam ze sklepu.








Podoba mi się w nich to, że są raczej uniwersalne i nie koniecznie będą musiały po świętach wylądować w pudle w garażu czekając na następne świeta. Są również alternatywą dla Cotton Ball Lights, które są urocze i pewnie również zawitają w moim domku jeszcze przed świętami :) ale na razie zachwycam się moi nowymi lampkami.
Gdzie znajdą swoje miejsce w domu? Jeszcze nie wiem :) pomysłów mam kilka. Może dzisiaj uda mi się sprawdzić gdzie będą wyglądały najlepiej.


Ściskam Was mocno

Marta

PS.
Przypominam Kochani o moim GIVEAWAE!
Jurto ostatni dzień zapisów :) TUTAJ

Zapraszam


36 komentarzy:

  1. Ciekawe lampki, jeszcze takich nie widziałam. Będzie można komponować z nimi fajne aranżacje tak jak piszesz uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać kiedy znajdę dla nich najlepsze miejsce :) ale najpierw sobotnie obowiązki

      Usuń
  2. Lampki faktycznie świetne, ale moje serce skradły te zawieszki. Bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podobają :)
      Ściskam cieplutko :)

      Usuń
  3. A zdradzisz gdzie takie cuda wyrwałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do prośby powyżej - jeśli możesz, to napisz, gdzie udało Ci się dostać takie lampki :). Prezentują się naprawdę ładnie.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już napisałam wyżej kupiłam je w Castoramie :) w tym roku mają naprawdę ciekawą ofertę światełek ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję, wieki nie byłam w castoramie, ale w takim razie chyba się wybiorę :)!

      Usuń
  5. WOW,co czaderskie!! Jeszcze nigdzie takich nie widziałam i bardzo mi się podobają. Coś innego,niebanalnego i nieoklepanego więc jak widać same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj same zalety rzeczywiście :) a przy tym jakie urocze :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście fajne :) i bardzo fajnie, że takie uniwersalne :) Nawet widziałabym je wieczorem na werandzie, mają tak niezobowiązujący wygląd, że tylko życzyć miłego korzystania z nich :) Pozdrawiam AnnaMariaS

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie lampki widzę pierwszy raz u Ciebie. Oryginalne to one są i nie tylko na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się w nich najbardziej podoba, że nie tylko na święta :)
      Ściskam :)

      Usuń
  8. Super te lampeczki :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne!!! oryginalne! i najzabawniejsze, że pasowałyby do moich ulubionych krzeseł!!!! :)))
    ściskam martuś*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne lampki i zawieszki :)
    U mnie też czarne by pasowały hihi ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Są czarne to i do mnie by super pasowały,bo dodatkowo są świetne!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne!serio!takich jeszcze nie widziałam, bomba!
    Martuś przy okazji zapraszam na mojego giveaway'a;))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku swietne te lampki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak kobieta zmienna jest :) fajne są nawet sie nie spodziewałam , bo czarny raczej do mnie nie przemawia a tu prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super dekoracja :) Ja ostatnio przyozdobiłam mój dom takimi naklejkami, polecam. Jak się znudzą można je zdjąć ;) http://oklejaj.pl/pol_m_Naklejki_Naklejki-na-sciane-155.html

    OdpowiedzUsuń
  16. milion razy odświeżyłam dziś stronę w oczekiwaniu na wyniki candy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. też pokochałam czerń i nawet tworze czarne dodatki na choinkę, szaleństwo....jeszcze pare miesięcy temu popukałabym się w głowę:) Lampeczki cudniste, uniwersalne, nie do znudzenia, na cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Światełka rewelacyjne. Nawet nie przypuszczałam, że w czerni będą tak atrakcyjnie wyglądały. Aż sama nabrałam na nie ochoty. Teraz cały blogowy świat przerzuci się na czarne bombki, światełka, dekoracje. O matko.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo takich lampek jeszcze nie widziałam :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)