18 października 2013

Urodzinowe podziękowania i CANDY dla Was w urodzinowym prezencie :)

Witajcie :)

Zapraszam na torcik urodzinowy :)

Źródło: PINTEREST



Kto by pomyślał, że już rok minął od opublikowania przeze mnie pierwszego posta? 
Czas tak szybko leci, że tylko się za głowę złapać. 

Pamiętam jak dziś: podjęłam decyzję ... zaczynam pisać bloga :) i od podjęcia tej decyzji do napisania pierwszego postu minęło kilka miesięcy. Przez ten czas z radością i podziwem podglądałam Wasze blogi. Czytałam wpisy, oglądałam zdjęcia z przeświadczeniem, że chyba nie będę potrafić tak pięknie opowiadać o swoich wnętrzach i pomysłach na nie jak Wy. 
Brak wiary w siebie i swoje możliwości? Może, ale w końcu chwyciłam byka za roki i poszedł pierwszy post, potem następny
i następny. Były dłuższe i krótsze przerwy między nimi, ale do Was zaglądałam prawie codziennie.

To był naprawdę wspaniały rok. Z niesamowitą pozytywną energią bijącą od Was i mnóstwem inspiracji. W ciągu tego roku poznałam w blogowym świecie niesamowite, ciepłe, otwarte dziewczyny, które przyjęły mnie z otwartymi ramionami.

Tak Kochane o Was mówię :)

Dlatego Dziewczyny moje Kochane, z okazji roczku  bloga Little Dreams chciałabym Wam z całego serca podziękować:

za to, że do mnie zaglądacie,
za to, że macie czas i ochotę zostawić ślad po Waszych wizytach,
za tyle ciepłych słów, które od Was usłyszałam,
po prostu za to że jesteście. 


W podziękowaniu przygotowała dla Was mały prezencik ... CANDY URODZINOWE.


Możecie w nim wygrać, oczywiście jak to w Little Dreams, poszewki na poduchy w gwieździste wzory.



Rozmiar poszewek 40x40. Uszyte są z bawełny w kolorach turkusowym i beżowym.
Wygrana osoba będzie mogła wybrać czy chce poszewki po jednej z każdego koloru, tak jak widać na zdjęciu, czy może dwie w turkusie albo dwie w beżu.

Dodatkowo jest również niespodzianka :)

Zasady zabawy znane chyba nam wszystkim :) Czyli:

1. Udostępnij podlinkowane zdjęcie z informacją o zabawie (zdjęcie poniżej) na swoim blogu.
2. Zostaw komentarz pod postem, w którym deklarujesz chęć udziału w zabawie.
3. Osoby anonimowe proszę o zastawienie adresu email.
4. Zabawa trwać będzie do 17.11.2013 do godziny 23:59, na następny dzień podam wyniki :)


I to wszystkie zasady zabawy. Mam nadzieję, że będziecie się bawić ze mną i zrobicie mi tym samym wielki prezent urodzinowy na roczek Little Dreams :)

Muszę kończyć to pisanie, bo jeszcze nie zdążę opublikować postu w pierwszą rocznicę Little Dreams ;)

Ściskam Was mocno i jeszcze raz dziękuję z całego serca za wszystko. 
I zapraszam do zabawy


Marta



162 komentarze:

  1. Hihi, nie dość, że zostałam okrągłym (200 :) obserwatorem to jeszcze jestem pierwsza w kolejce :))) A już miałam iść spać i trafiłam na Twojego pięknego bloga :)) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych!! No i tym razem nie ustawiam się w kolejce a ją rozpoczynam ;)) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Kochana :) Miło mi, że podoba Ci się u mnie :)
      Miłej zabawy życzę i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Gratuluję roczku! świetnie, że z nami Jesteś!
    Chętnie dołączę się do zabawy, bo po pierwsze lubię do Ciebie zaglądać, a po drugie bardzo bardzo mi się podobają Twoje cudaki !:))
    pozdrawiam Cię ciepło, życzę miłego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie ogarniam tych blogowo-fejsbukowych obserwowań ;) Myślałam, że jak Cię lubię na fejsuniu, to i tu. No ale ja nie z tej epoki, to czuję się usprawiedliwiona ;-)))
    Ad rem - też ustawiam się w kolejce po te cudowne poszewki :-) A nuż szczęście mi dopisze... :-)
    Gratuluję urodzin, życzę sto lat jubilatowi :-) a Autorce kolejnego miliona cudnych pomysłów :-) Pozdrawiam urodzinowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to candy stworzone dla mnie, bo uwielbiam gwiazdki gwiazdeczki pod każdą postacią! Cudne są, więc dopisuję się do listy i cierpliwie czekam na wyniki losowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martusiu, naj naj najlepszego z okazji urodzin:-) Po Twoje śliczne podusie chętnie ustawię się w kolejkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:)Ponieważ w domu nie mam jeszcze gwiazdek z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też roczek zbliża się wielkimi krokami więc doskonale Cię rozumiem.
    Chętnie zapisuję się na Twoje candy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. oszalałam już jakiś czas temu na punkcie gwiazdek! świetne candy, ustawiam się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji roczku blogowego - życzę jeszcze wielu wspaniałych lat w blogowym świecie.
    A do zabawy z przyjemnością dołączam - uwielbiam Twoje poduchy.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !!! Z ogromną chęcią się ustawię bo to candy dla mnie wymarzone :) A nuż się spełni ? ;)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta,gratulacje!!!Widzę,że zaczynałyśmy mniej więcej w tym samym samym czasie:)Fajny to był rok!!!!A do candy z wielką przyjemnością staję w kolejce,bo chętnie przygarnę takie dwie cudne podusie.Byłyby idealne do pokoju mojego syna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdki modne w tym sezonie, a ja żadnych jeszcze nie mam u siebie. Dlatego chętnie wezmę udział z zabawie. Bardzo gratuluję Ci blogowej rocznicy i życzę jak najwięcej takich powodów do radości :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku ! Czekam na więcej postów i rocznic, bo często do Ciebie zaglądam, choć nie zawsze zostawiam komentarz. Ustawiam się chętnie w kolejce, bo o Twoich poduchach rozmyślam od dawna ( i o pledzie też...). Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje !!!!
    I oczywiście zapisuję się na Candy prześliczne :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy rok za Tobą :) dalej już będzie z górki ;)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po śliczne poduchy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roczku oraz wspaniałego, inspirującego bloga:)
    Blog obserwuję od nie dawna i to mój pierwszy komentarz, a zarazem zgłoszenie do zabawy:)
    Bardzo się cieszę że tu trafiłam:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://mylovesweethome.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję roczku !!!! banerek umieściłam na fb i oczywiście zapisuję się do zabawy :)
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ten czas szybko leci,prawda? Kolejnych wielu lat życzę pełnych radości :)
    Oczywiście się zapisuję na cukierasy!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji rocznicy bloga! I życzenia wielu takich następnych okazji:) Pozdrawiam cieplutko i oczywiście zapisuję się na candy:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam swój udział w urodzinowym candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj bardzo chętnie się zgłoszę. Pyszne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie za kilka dni także roczek. Wiem o czym piszesz , też tak miałam.
    Podusie śliczne, staję w kolejce. A dzisiaj pierwszy raz już wygrałam candy, może rozwiąże się worek, hi hi hi hi, zachłanna nie jestem, ale dlaczego nie. pozdrawiam , ślę uściski i blogujmy dalej / widziałam reklamkę Twoją w Moim mieszkaniu, fajnie , buziak/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie zgłaszam swój udział w cudnym, poduszkowym Candy:) śliczne te poduchy. Kolejnych inspirujących latek życzę:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się od razu! Cudne poszeweczki!
    Pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!!! Poszeweczki śliczne i dlatego z przyjemnością się ustawie w kolejce...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wytrwania całego roku i równocześnie życzę jeszcze stu takich cudownych lat! :)
    a przy okazji postoje tu i poczekam na prezenty urodzinowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje Marto!! I tak trzymaj!!
    Chętnie staję w kolejeczce po gwiazdkowe cuda!
    Pozdrawiam ciepło
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  28. Sto lat sto lat!;)
    ja za miesiąc skończę roczek;))) ale zleciało, a jeszcze niedawno zastanawiałam się czy wogóle zakładać bloga...;)
    Kochana jeszcze wielu wspaniałych postów Ci życzę i niekończącej się przygody z Twoja pasją, a co za tym idzie z blogowaniem;)))
    Gwiazdeczki uwielbiam, takze zgłaszam się;))
    Pozdrawiam ciepło
    marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczne gratulacje roczku o oby tych lat w blogowym
    świecie było jak najwięcej :)
    Zgłaszam się i ja do zabawy!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestającej weny twórczej i wszystkiego naj...
    Z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. super nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow jakie piękne! Ja ostatnio mam manię poduchową :D
    chętnie przytulę taką gwiazdkową poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu inspiracji na kolejne! Pozdrawiam i zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Prostota poduch urzeka. Mam nadzieję, że będę miała szczęście i zgarnę dwie turkusowe:)

    Zapraszam do mnie
    www.sweetheartsklep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne poduchy chcę i ja :) Monika (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjne kolory, rewelacyjne i już. Ustawiam się i zaciskam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podobają te poszewki więc zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję roczku! ;) u mnie też za kilka dni stuknie rok! ;)
    ustawiam się w kolejce po CUDA :) i równocześnie zapraszam do siebie na candy!!
    buźki
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Marto, właśnie trafiłam na Twojego bloga i zostanę tu, bo bardzo mi się to miejsce podoba :)
    Oczywiście zapisuję się na candy! Poduchy piękne!
    Zapraszam również do mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, zgłaszam się bo uwielbiam gwiazdki. Gratuluje bloga, pomysłów i wytrwałości!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  41. Sympatycznie byłoby zasypiać na takich gwieździstych poduchach ;))))

    Zgłaszam się do zabawy! ;)
    M.

    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. mnie tu i tym razem zabraknac nie moze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne poduszeczki, z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy :) Śliczne gwiazdkowe podusie :) Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super poduszki :) chętnie przyłączę się do zabawy :) i zapraszam na moje candy :):):)
    http://dolcevitapodroznika.blogspot.com/2013/10/i-want-candy.html#comment-form
    miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne te podusie. Też ustawiam się w kolejce po nie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy aniołkowe
    www.niebowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ogromnie gratuluję roczku :) pierwszy rok podobno najciezszy :P samych sukcesów zycze :)
    i z miłą chęcią się zapisuję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje! Bardzo przytulnie u Ciebie. Dlaczego wcześniej tu nie trafiłam?
    Gwiazdki śliczne i poduchy w moich ulubionych kolorach - miło byłoby gdyby szczęście się do mnie uśmiechnęło:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Baner na mikroauka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. a mnie jeszcze tu nie ma??? nie mozliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  50. przepiekny blog, trafiłam tu niedawno i na pewno zostane wierna czytelniczka :) a poduchy cudne, ustawiam się w kolejce :) mój mail: dede51@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję rocznicy :) i bloga: tworzysz wspaniałą atmosferę, ciekawie piszesz :) podoba mi się u Ciebie. Ja stawiam dopiero pierwsze kroczki i przyznam, że Twój blog jest dla mnie inspiracją :) No i ustawiam się w kolejce po te cudne poduchy :) Baner do sprawdzenia na http://milemaison.blogspot.com/ a mój e-mail to: magdalenadudzic@gmail.com
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  52. ustawiam sie i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. szukałam poszewek w gwiazdki i trafiłam do Ciebie :) a tu takie piękne candy...
    stoję...ziolkowskaania@interia.pl

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękne prezenty, zapisuję sie z wielką przyjemnością.

    Pozdrawiam Patti

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. mmm, smakowity torcik :) gratuluje wytrwałości, z chęcią się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Marto, śliczne poduchy dla nas przygotowałaś.
    Gratuluję rocznicy, ściskam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję rocznicy!!! Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam! Oczywiście zostaję tu na dłużej tak tu przytulnie i te kolory cudowne!
    A w zabawie z chęcią wezmę udział - poszewki marzenie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakie cudowności! Ustawiam się w kolejce, choć nie mam bloga. Pozdrawiam. lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje rocznicy :) ja też staram się wytrwać
    Z chęcią wezmę udział w zabawie
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Podusie śliczne ,ustawiam się w kolejce i gratuluje rocznicy :),(zieloni.dybow@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  61. życzę owocnego dalszego pisania:) Gratuluje:) i ustawiam się do kolejki po te cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja też się zgłaszam do zabawy bo uwielbiam motyw gwiazdkowy :)
    i życzę dalszych, udanych lat blogowania :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. ooo u nie też urodzinowe candy i też poduchy tyle że wydziergane ze sznura :) może się skusisz?
    ja na Twoje ostrze pazurki bo są boskie

    OdpowiedzUsuń
  64. z życzeniami kolejnych udanych lat blogowania, ustawiam się w kolejce :)
    banner znajdziesz na: http://violinist.art.pl/polecam

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękne Twoje poszewki ;) spróbuję szczęścia u Ciebie ;)
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział!

    blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się więc i ja w długiej kolejce!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne poduchy! :)) oczywiście biorę udział w zabawie i przy okazji zapraszam na Candy do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratulacje z okazji rocznicy :D
    Poduchy 1sza klasa :) Powalczę też o nie i ja :)
    Buziaki
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  71. cuuuudowne!!!
    dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj jakie cuda!!Muszą być moje:))))

    OdpowiedzUsuń
  73. Jejciu jakie fajne te gwiazdkowe poduchy:))) Kawałeczek nieba. Z przyjemnością przystanę w ogoneczku:)))
    Wszystkiego najlepszego z okazji roczku!

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam poduchy :) A Twoje są cudowne - kolor i motyw - doskonały :)
    Zapisuję się z przyjemnością, może będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratulacje z okazji roczku w blogosferze!!!!Życzę kolejnych rocznic,mnóstwa pomysłów i ciekawych inspiracji :)
    Podusie wszelakie uwielbiam wręcz,a jak są to podusie w gwiazdki,to już moja ekscytacja sięga zenitu!No to zapisuję się w kolejkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj:)Gratuluje roczku i zycze wielu nastepnych,mnostwo inspiracji i czasu na tworzenie.A na sliczne candy z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne podusie :) Najlepsze życzenia też z okazji urodzin :)
    Zgłaszam sie po te cudowności.
    Baner u mnie na blogu; http://ivi-art.blogspot.com/
    a obserwuję od dawna jako: Iwona K

    pozdrawiam, dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne te poszewki! Fajnie dobrane kolorki:)
    Dołączam do zabawy i czekam, może mi się poszczęści:)
    Pozdrawiam ciepło
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne poduszki! Zgłaszam się do zabawy :)
    Z przyjemnością umieściłam Twój baner na swoim blogu: http://bialylisilas.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jaka długo kolejka. Ale nie ma się czemu dziwić. Podusie są rewelacyjne i bardzo chętnie bym je przygarnęła.
    Mam nadzieję, że zabawa ogłoszona w dniu moich urodzić okaże się dla mnie szczęśliwa :)))
    Pozdrawiam gorąco :))))
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale kolejka długa.... uhuhuhuhuhuuuuuuuu. Dołączę się jednak, bo piękne cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  82. poduchy śliczne, więc nic dziwego, że taki tłok u Ciebie - jeśli można ustawiam się i ja w kolejce.pozdrowienia
    Bogda
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. I jak dopisuje się do ogonka i oczywiste zostaje na dłużnej Banerek u mnie blogu, wiec zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ . Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  84. Co za długaśna kolejka. Nie ma się co dziwić skoro takie śliczne poszewki, chcesz podarować.
    Ustawiam się w ogonku i wracam do przeglądania Twojego bloga.
    Pozdrawiam i gratuluję pierwszego roczku.

    OdpowiedzUsuń
  85. Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy ;) baner na pasku bocznym http://szydelkiemwoko.blogspot.com/ Poduchy byłyby idealne do pokoju mojego syna ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. ojeżu! przecież to najfajniejsze poduszki,jakie kiedykolwiek widziałam!!!!! może dlatego,że są w kolorach,które ostatnio totalnie mną zawładnęły?! :))) chcę je, chcę je tak bardzo,że ja pierniczę! obie,dokładnie w takich kolorach,jakie są na obrazku! niech już będzie losowanie......ach,zaklinam je i od teraz myślę,jak o własnych :))))
    pozdrawiam ciepło,Aśko:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Poduszeczki CUUUDNE!!!!!!! Pozdrawiam gosiapaw@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  88. No i prawie bym przegapiła. Zgłaszam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też ustawię sie w kolejce, piękne ;-) pawles78@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Dopisuję się do kolejki. Może tym razem szczęście mi dopisze :-). Pozdrawiam. hanna.majka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Marto, Twój blog i Twoja twórczość jest niesamowita, zaczarowana, więc wspaniale, że podjęłaś się blogowania, bo z wielką przyjemnością się u Ciebie można rozgościć. Tworzysz wspaniały świat. Dzięki i życzę kolejnych wspaniałych rocznic. Staję w ogonku. Iszart

    OdpowiedzUsuń
  92. Poszewki są urocze.! Z przyjemnością staję po nie w kolejce.! :)
    Ciekawy blog, postaram się zaglądać tu częściej :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję roczku! A poszewki tak piękne, że nie dziwi już dłuuuga kolejka, w której sama też się ustawiam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Aż zobaczyłam gwiazdki nad głową hihi... oczywiście i ja staję w kolejce po te piękne poduszki :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow...:))) Kolejka cudna, hi, hi..Ale warto stanąć w niej po te sliczne podusie, więc jestem i ja !:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne poduszki. Sto lat blogowania życzę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  97. Spróbuję szczęścia, bo poszewki są fantastyczne! Życzę wielu kolejnych, miłych rocznic blogowania :)))
    Pozdrawiam, Małgosia
    http://magiamozaiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Widze,ze jeszcze zdazylam :):) Suuper :):) Piekne podusie :) Z mila checia ustawiam sie w kolejce :) Wszystkiego Naj z Okazji Roczka :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  99. Widzę, że sporo chętnych, ale skuszę się i ja, bo poszewki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  100. Poszewki są przepiękne !! :) Oczywiście że ustawiam się w kolejkę ! :D Może szczęście uśmiechnie się do mnie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Ale piękne candy. Mimo że nie bardzo mam szczęście, to ustawię się w kolejce, bo grzechem byłoby nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  102. gratuluje roczku i przede wszystkim wytrwałości :) podusie są śliczne i z chęcią się zapisuje na to gwiazdkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Długaśna kolejka ale i ja spróbuję szczęścia. Gratulacje rocznicy i oby było ich jeszcze więcej.
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  104. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Świetny blog! Gratuluję:)
    I biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  106. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Co prawda, ja jestem tu dopiero po raz pierwszy ale właśnie dzięki temu, że zorganizowałaś taką zabawę dowiedziałam się o Twoim blogu. Przez zawartość jaka jest tu prezentowana, zapewne zagoszczę na dłużej. Dlatego grzecznie ustawiam się do kolejeczki po te cudne poszewki. Kolorki to traf w dziesiątkę! :) i zabieram się za zwiedzanie Little Dreams :) Gratuluję rocznicy. Czas w blogosferze szybko leci. Mój blog w tym roku obchodził swoje już 3 urodziny. A również pamiętam dzień, w którym pokazywałam pierwsze tworki.
    Informacje z banerkiem o candy podlinkowałam tu: http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze wielu takich lat blogowania oraz niekończących się chęci do pisania. :)
    -Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  108. uwielbiam różnego rodzaju poszewki na jaśki :)) te są prześliczne!!
    zgłaszam się :)
    agoooooosia@gmail.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Wielkie gratulacje z okazji minionego pierwszego roku i życzenia wielu cudnych inspiracji na lata kolejne.
    Stanę i ja w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  110. Wszystkiego dobrego na następny rok:) A poduszki piękna, może uda mi się wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Dopisuję się na koniec kolejki :)
    Aneta (an.plon@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratuluję, gratuluję! ;)
    Banerek wisi u mnie na blogu :)
    Zapraszam Cię serdecznie do mojego Candy organizowanego z tej samej okazji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Od 3 lat jestem szczęśliwie zakochana i latam ponad chmurami i te gwiazdeczki idealnie by pasowały do mojego pokoju! ;) Oczywiście się zgłaszam, banerek wisi na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam!staję również w kolejce do tych pięknych poszeweczek:)Bardzo fajny blog:)Gratuluję i życzę kolejnych roczków:)robal4321@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluję roczku i ustawiam się w kolejce. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  116. gratuluję roczku, chętnie wezmę udział w zabawie gosia.dytman@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. gratuluję rocznicy :-)) ustawiam się, bo poduchy przepiękne są :-)))

    OdpowiedzUsuń
  118. No cóż, może się uda ;o) więc zapiszę się i ja

    OdpowiedzUsuń
  119. ale by pięknie u mnie wyglądały! więc ustawiam się w kolejce :)

    igakuzaklewandowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Strasznie długa kolejka, ale jak zobaczyłam te cudne poduchy, to postanowiłam się skusić i się przyłączyć :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja też postanowiłam dołączyć do Twojej urodzinowej rozdawajki. piękne poduchy i piękny blog. Z wielką przyjemnością będę zaglądać tutaj do Ciebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku! Poduchy świetne, więc się zapisuję i zapraszam na moje świąteczne candy :))

    OdpowiedzUsuń
  123. O jakie przyjemne nagrody :) Życzę kolejnych roczków :)
    Banerek u mnie: www.mazidlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Witam, biorę udział ;) baner już wklejony http://bloggroszkowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. ojej czemu mnie tu nie ma , już nadrabiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  126. Chcę, chcę takie piękne poszewki!!! :) Zgłaszam swoją chęć udziału!
    agallegro17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękne podusie. oczywiście biorę udział.
    Bannerek na pomalowanynaniebiesko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Gratuluję rocznicy blogowania! Życzę Ci wielu następnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  129. Dodałam baner blog : prosteitanie.blogspot.com :D Świetne poduszki

    OdpowiedzUsuń
  130. Gratuluję pierwszego roczku :)
    baner na: http://zapracowanamamaijejswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  133. Gratuluję tak zaszczytnych urodzin i życzę natchnienia w tworzeniu, kolorów w marzeniach i uśmiechu na codzień. Zgłaszam się z wielką chęcią do konkursu. (wascin@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  134. Ale długa lista biorących udział w zabawie :) I ja spróbuję swojego szczęścia, może się uda i będę miała świetny prezent na swoje urodzinki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  136. Gratuluje pierwszej rocznicy :)
    kolejka dłuuugaśna po skarby ale pozwole sobie też się ustawic , a nuż los sie uśmiechnie ... piekne kolory poduszek ... notabene w kolorach mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. Też mam ochotę spać na gwiazdach :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Chcę gwieździste poduchy. Zapraszam do mnie szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluję roczku!!z wielką ochotą się zapiszę,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  140. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga:) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Ja też przyłączam się i oczywiście życzę dużo sukcesów w dalszym prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  142. Z okazji urodzin Twojego bloga życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow
    -sily perswazji
    -zdolności nadprzyrodzonych
    -ostatniego slowa
    -dobrego smaku
    -wlasnego sposobu na życie
    -w zdrowycm ciele zdrowego ducha
    -wlasciwych wnioskow
    -podzielnej uwagi
    -czterolistnej konczyny
    -aby wszystkie dobre dni w żółwim tempie upływaly, a te zle szybko odchodziły w niepamięć
    -żeby w Twoim życiu było jak najwięcej dni, w których powiesz: jestem szczęśliwy!
    -żeby każdy nastepny dzień był niesamowity i wyjątkowy
    -abyś zawsze był uśmiechnięty i pełen życzliwości dla wszystkich
    -by Twoje serduszko otrzymało zapłatę za Twoją dobroć
    -aby nieosiągalne cele staly się zdobyczami codzienności
    -tyle spokoju ile tylko potrzebujesz
    -tyle szaleństwa, abyś nie oszalał z nadmiaru

    OdpowiedzUsuń
  143. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !
    Blog cudny, obserwuję od dawna :)
    ustawiam się w kolejce i ja
    pozdrawiam Ola
    mail : dyrdzielxd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. I ja w ostatniej chwili zgłaszam swój udział w takim cudnym candy! Gratulacje! :)
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  145. Życzę kolejnych lat blogowania :)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  146. Witam :) Mój pierwszy post u Ciebie, choć zaglądam od kilku miesięcy :)
    Dziękuję Ci za cudne inspiracje :)
    Może i ja spróbuję szczęścia :)
    maggit_21@wp.pl AnnaMariaS :)
    Pozdrawiam i życzę jeszcze wiele wiele zapału do bloga i pokazywania tego piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  147. No to i ja stanę w tej jakże długiej kolejce ;)
    Baner jest na blogu truskaffka-tworzy.blogspot.com
    Bloga obserwuje jako Weronika Bednarz
    Z okazji urodzinek życzę Ci wszystkiego najlepszego,dużo komentarzy ;)
    I dużo zamówień na twoje cudne prace ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  148. Super poduszki chcesz nam podarować :).

    I ja z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  149. Zgłaszam się:))) banerek już u mnie http://pannakatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Wszystkiego, co najpiękniejsze i mnóstwa pomysłów na tworzenie!
    Przyłączam się do zabawy, Kasia (obserwuję jako kat-sar; kat-sar@o2.pl)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  151. zgłaszam się!
    e-mail: pomalujmipokoj@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Udalo nam sie przylaczyc do zabawy w ostatniej chwili. Poszewki sa przepiekne. Idealnie wpasowaly by sie do stylu w pokoiku naszego malego misiaczka. Trzymam wiec kciuki za wyniki losowania i pozdrawiam cieplutko :) Podlinkowuje i lece zmienic pieluszke.

    OdpowiedzUsuń
  153. Z przyjemnością biorę udział!

    zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Super zostaje tu:)Chociaz ja dopiero zaczynam swoja przygodę z blogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  156. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek, a podusie piękne i pasowałyby mi idealnie do nowego wystroju salonu :)
    monikag25@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)