Pasują do wnętrza - Świątecznie

 

Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas. Często czekamy na nie cały rok, no może troszkę przesadziłam, ale kiedy przychodzi listopad, zaczynamy w myślach przygotowywać się do ich nadejścia. Planujemy świąteczny wystrój domu. Zastanawiamy się, czego nam brakuje w pudłach z zeszłorocznymi dekoracjami i czy aby to, co tam mamy będzie pasować do naszych tegorocznych świątecznych planów.Dla mnie okres przygotowań do świąt jest czasem, kiedy mogę zadbać o swój dom. Oprócz oczywiście świątecznych porządków, które planuje zazwyczaj w listopadzie, po to, abym już na początku grudnia mogła się cieszyć świątecznym klimatem, dbam bardziej niż w innym okresie w roku o dekoracje i detale, które budują świąteczny klimat.



Jak zbudować świąteczny nastrój?


Do budowanie świątecznego nastroju wykorzystujemy wiele rodzajów dekoracji ceramikę, drewno, lampki, świeczki, ale również różne materiały. Wzorów i kolorów świątecznych na tkaninach jest teraz bardzo dużo. Można wybierać i przebierać w obrusach, bieżnikach, zasłonach i poszewkach świątecznych. Dobrze wiecie, że dla mnie poduszki dekoracyjne są jednym z najprostszych sposobów na zmianę wystroju wnętrza. Uwielbiam, szczególnie w okresie świąt, poszewki ze wzorami choinek, reniferów czy obowiązkowych w tym czasie gwiazd. Okres świąteczny sprzyja również wprowadzaniu kolorów, których na co dzień zazwyczaj nie używamy, czyli czerwieni, zieleni, złota czy srebra.
Aby troszeczkę pomóc Wam w wyborze wzorów na poduszki ozdobne, przygotowałam dzisiaj trzy przykładowe wnętrza, do których dobrałam poszewki Little Dreams.


Czerwień


Pierwsze zdjęcie przedstawia klasyczne wnętrze z bielą na ścianach z dodatkami w mocno kontrastujących kolorach. Czerń i czerwień budują tu klimat. Bardzo lubię takie wnętrza. Zobaczcie, jak łatwo jest w nich, zmienić wystój, tylko za pomocą dodatków.
Do tego wnętrza wybrałam poszewki w zdecydowanych kolorach. Poszewka czerwona, z którą świetnie korespondować będzie poszewka z czarne gwiazdki. Czarna poszewka w renifery cudownie będzie się prezentowałam na białek kanapie.



Szarość


Drugie wnętrze zachowane w stylu skandynawskim. Króluje w nim szarość i prostota dodatków. Wybrałam do niego poszewkę czerwoną oraz białą w czarne choinki, aby podkreślić charakter stylu skandynawskiego oraz poduchę w kształcie gwiazdy.



Złoto


Na koniec zostawiłam wnętrze, które jest wyjątkowo błyszczące, ale podczas świąt taki błysk jest mile widziany. Oczywiście wiem, że nie wszyscy jesteście zwolennikami takiego wystroju nawet podczas świąt. Jednak trzeba przyznać, że ma to swój urok.
Do tego wnętrza proponuję poszewki, oczywiście z błyskiem w kolorach złotym i beżowym.



To na dzisiaj tyle moich świątecznych propozycji. Mam nadzieję, że się wam podobały. 
Już dzisiaj zapraszam Was na również świąteczny post weekendowy. Przestawię Wam propozycje świątecznej sofy.

A tym czasem miłej środy Wam życzę i do zobaczenia.

Marta 



Etykiety: , ,