Dekoracje na Halloween - Poduszki Halloween'owe

Dzień dobry

Świętujecie Halloween? A może świętowaliście w weekend?

Powiem Wam szczerze, że ja wcześniej w ogóle nie zwracałam uwagi na to święto, zwyczaj czy bardziej amerykańską tradycje niż naszą. Ale dzieci są już na tyle duże, że same powoli zaczynają dostrzegać przyjemność w tym świecie, więc od jakiegoś czasu szykujemy się na ten dzień. Przygotowujemy przekąski dla odwiedzających nas dzieci. Wymyślamy upiorne przebrania i troszkę dekorujemy nasz dom. 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać prosty i szybki sposób na przygotowanie dekoracji halloween'owej stworzonej z poduszki.


Będziecie potrzebować:




Poduszka - MUMIA

Zaczynamy od owinięcia naszego wkładu bandażem. Tu macie pole do popisu. Możecie oplątać poduchę tak jak Wam się podoba. Ja zrobiłam to tak:

najpierw w pionowo: 


Potem poziomo:


Na końcu wycięłam oczy i potworne usta z kartek papieru i wcisnęłam pod bandaż. 



Poducha - PAJĘCZY DOM

Jest na nią bardzo łatwy sposób. Wystarczy sznurkiem lub włóczką oplatać ją tak jakby pająk uwił na niej swoja sieć. Oczywiście mi nie udało się być tak dobrą jak pająkowi, ale może Wam się uda :)
Zaczynamy najpierw oplatać poduszkę dookoła tworząc coś w rodzaju gwiazdy. Dopiero później, przeplatając sznurek pod głównymi ramionami tworzymy kręgi. 


Tak wygląda gotowa poducha wraz z ze swoim właścicielem ;) 


Jeśli chcecie aby pajęczyna była mocna i nie rozwaliła się od razu, ważne jest aby raniona gwiazdy dość mocno oplątać wokół poduszki, tak aby plecione koła dobrze się pod nimi trzymały.


Tak wygląda sofa w pokoju syna przygotowana na zlot małych potworów. Teraz wystarczy uszykować poczęstunek i maluchy będą miały dobrą zabawę.

Ale słuchajcie przecież taka poducha może równie dobrze w tym dniu wyglądać w salonie. W końcu chodzi o dobry żart i zabawę.

Miłego Halloween :)