Pasują do wnętrza

Poduchy są moją wielką miłością i nie wyobrażam sobie już bez nich naszego domu, naszych sof i foteli. Powiem więcej nie wyobrażam sobie już bez nich życia :) Może pomyślicie sobie, że mi odbiło, ale piszę co czuję. Od czasu kiedy, jako nastolatka zaczęło mi zależeć aby mój pokój fajnie wyglądał, poduszek ozdobnych na moim tapczanie było zawsze dużo. Na początku poszewki często szyła dla mnie mama z wyszukanych w pasmanterii końcówek materiałów. Trochę też dziergała babcia na szydełku. Później sama przejęłam od nich pałeczkę. Dzisiaj powoli bakcylem zarażam moją Kaśkę i naprawdę lubię patrzeć jak z zapałem układa różne poduchy na swoim tapczanie, albo na sofie w salonie. Zawsze w czasie tej zabawy tłumaczy swojej niewidzialnej towarzyszce albo widowni, a może lalką, które jej towarzyszą, która poducha będzie najlepiej się prezentowała, która powinna leżeć obok innej. Czy ten wzór na jednej pasuje do drugiego wzoru. Czasem naprawdę się uśmieję :) Ta zabawa Kasi podsunęła mi, jakiś czas temu, pomysł na serię postów na moim fanpage na Facebooku - "pasują do wnętrza". Przedstawiam w nich wyszperane na pinterest.com zdjęcia salonów z sofą pełną poduch w roli głównej i łączę to zdjęcie z trzema propozycjami poduch z mojego sklepu. Dzisiaj postanowiłam podsumować październik i przedstawić Wam moje inspiracje i poduchy, które moim zdaniem do nich pasują. 
Ciekawa jestem Waszego zdania na temat moich propozycji. W tym miejscu powiem jeszcze, że ostatnio dużo w mojej głowie i wokół mnie koloru żółtego, niebieskiego i różowego stąd właśnie przewaga tych kolorów na prezentowanych przeze mnie zdjęciach ;)









Tak naprawdę wszystkie (no może poza tym z żółtymi ścianami) wnętrza są tak bardzo uniwersalne, że wystarczy zmienić kolor dodatków i tworzymy w nich, w ten sposób, zupełnie nowy wygląd i klimat. Takie wnętrza lubię i właśnie takie wnętrza przyciągają moją uwagę. 

Jak Wam się podobają moje inspiracje i moje dobrane do nich poduchy? A może Wy wybrałybyście inaczej? Jestem bardzo ciekawa. 

Przy okazji zapraszam Was również na mój fanpage.



Ściskam Was mocno 







Etykiety: , ,