13 listopada 2015

Pasują do wnętrza

Poduchy są moją wielką miłością i nie wyobrażam sobie już bez nich naszego domu, naszych sof i foteli. Powiem więcej nie wyobrażam sobie już bez nich życia :) Może pomyślicie sobie, że mi odbiło, ale piszę co czuję. Od czasu kiedy, jako nastolatka zaczęło mi zależeć aby mój pokój fajnie wyglądał, poduszek ozdobnych na moim tapczanie było zawsze dużo. Na początku poszewki często szyła dla mnie mama z wyszukanych w pasmanterii końcówek materiałów. Trochę też dziergała babcia na szydełku. Później sama przejęłam od nich pałeczkę. Dzisiaj powoli bakcylem zarażam moją Kaśkę i naprawdę lubię patrzeć jak z zapałem układa różne poduchy na swoim tapczanie, albo na sofie w salonie. Zawsze w czasie tej zabawy tłumaczy swojej niewidzialnej towarzyszce albo widowni, a może lalką, które jej towarzyszą, która poducha będzie najlepiej się prezentowała, która powinna leżeć obok innej. Czy ten wzór na jednej pasuje do drugiego wzoru. Czasem naprawdę się uśmieję :) Ta zabawa Kasi podsunęła mi, jakiś czas temu, pomysł na serię postów na moim fanpage na Facebooku - "pasują do wnętrza". Przedstawiam w nich wyszperane na pinterest.com zdjęcia salonów z sofą pełną poduch w roli głównej i łączę to zdjęcie z trzema propozycjami poduch z mojego sklepu. Dzisiaj postanowiłam podsumować październik i przedstawić Wam moje inspiracje i poduchy, które moim zdaniem do nich pasują. 
Ciekawa jestem Waszego zdania na temat moich propozycji. W tym miejscu powiem jeszcze, że ostatnio dużo w mojej głowie i wokół mnie koloru żółtego, niebieskiego i różowego stąd właśnie przewaga tych kolorów na prezentowanych przeze mnie zdjęciach ;)









Tak naprawdę wszystkie (no może poza tym z żółtymi ścianami) wnętrza są tak bardzo uniwersalne, że wystarczy zmienić kolor dodatków i tworzymy w nich, w ten sposób, zupełnie nowy wygląd i klimat. Takie wnętrza lubię i właśnie takie wnętrza przyciągają moją uwagę. 

Jak Wam się podobają moje inspiracje i moje dobrane do nich poduchy? A może Wy wybrałybyście inaczej? Jestem bardzo ciekawa. 

Przy okazji zapraszam Was również na mój fanpage.



Ściskam Was mocno 







45 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się te połączenia kolorystyczne, to zdecydowanie moje klimaty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te zestawienie! Piękne wnętrza i dodatki


    Będzie mi bardzo miło jak do mnie zajrzysz i swoim wnętrzarskim okiem ocenisz moją twórczość! Pozdrawiam cieplutko, merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło jak córka inspiruje mamę. Pomysł świetny i pomogą wybrać do wnętrza właśnie TĄ wyjątkowa poszewkę��.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te poduszki, jak zawsze zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenia, bardzo dobry pomysł z "pasują do wnętrza". Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się tych szarości naoglądałam to ostatnio kupiłam sobie rolety szare - są piękne :) Szary jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł! Czekam teraz na kolejne wpisy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! pasują i to jak! :) cudne poduchy, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspirujące te zebrane zdjęcia. Moja kanapa była w komplecie z dwiema wielkimi poduchami, z którymi nie umiem w sumie dojść do ładu i jak tak patrzę, na to, co pokazałaś, to w sumie, może właśnie kilku mniejszych i średnich poduszek mi trzeba, żeby można było się wygodnie usadzić z książką, ale żeby nie zawadzały :) Mam teraz o czym myśleć (i może o co prosić pod choinkę xD)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało Ci się znaleźć bardzo ciekawe propozycje. Poduchy to podstawa :)

    Pozdrawiam.
    Magda z My Sweet Dreaming Home

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenia, bardzo lubię takie wnętrza. Twoja zestawienia pokazują przy okazji, że nie ma się czego bać i takie dodatki jak poduchy można śmiało dorzucać i miksować. Ciekawe byłoby pokazanie, jak jedno wnętrze można zmienić różnymi zestawami dodatków, myślałaś o czymś takim? :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również poduchy wprost uwielbiam. uważam że są nieodzownym elementem wystroju. Twoje propozycje, Twoje poduchy są śliczne !!! Wszystkie be z wyjątku. I świetnie dobrałaś je do zaproponowanych wnętrz:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej zakochałam się w twojej propozycji połączenia w salonie różu z szarościami. Obecnie mam w połączeniu z zielenią, ale chyba mnie przekonałaś na różowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, dodaję do ulubionych! Fajnie czyta się twoje artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe inspiracje, sam chętnie przygarnę kilka takich poduszek! Ja swoje najczęściej szyję sama! I moje są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś uszyłem poduchę ukochanej, tak swoją drogą. Fajny pomysł na prezent, zrobić coś samemu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wnętrze wyglada naprawde super a poduchy dodaja mu charakteru

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie poduchy zdecydowanie dodają wnętrzu przytulności.

    OdpowiedzUsuń
  19. I z poduszki można zrobić arcydzieło :) Gratuluję pomysłów i charyzmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba i czekam na więcej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najwyższa pora coś wrzucić, moja kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kolory i dodatki, każda propozycja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam poduszki - są mięciutkie, dekoracyjne, a dom jest bardziej przytulny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wam tez poduszki kojarzą się z przytulnym wnętrzem?:) Świętne połączenie- aż powiało Skandynawią:) Ten styl uwielbia większość osób, w sumie nic dziwnego:) Fajny blog, czekam na więcej wpisów;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy zestaw poduszek. Styl bardzo mi się podoba, od razu widać to ciepło domu:).

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo ciekawą pasję, która pozwala na kreatywne spędzanie czasu. Wybieranie materiałów, zestawianie ich ze sobą i samo szycie musi być wciągające :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Brakuje mi właśnie takich poduszek w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym zmienić wygląd mojego salonu. Planuje przemalować ściany na szaro z żółtymi wzorami i kupić dodatki w takiej kolorystyce, Twoje poduszki mnie zainspirowały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie można kupić taką piękną poduszkę z namiotem do dziecięcego pokoju?

    OdpowiedzUsuń
  31. Poduszki są świetnym elementem dekoracyjnym!
    Właśnie zaczynamy buszować po Twoim sklepie. Pozdrawiamy Imin!

    OdpowiedzUsuń
  32. Poduchy zawsze dobre! W pełni popieram :) Jeśli chcemy coś zmienić we wnętrzu, to często wystarczą właśnie tego typu dodatki i dzięki nim wnętrze wygląda zupełnie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  33. To prawda. Moim zdaniem nic nie dodaje mieszkaniu takiego przyjemnego charakteru jak poduchy. Co więcej jeżeli wybierzemy takie w ciekawych odcieniach, dodatkowo wnętrza staną się bardziej wesołe.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie dobrane poduchy, od jakiegoś czasu zauważam trend gdzie szare wnętrza przełamywane są żółtymi dodatkami. Szare ściany + żółte ozdoby/dodatki wydają mi się OK o tyle żółte ściany jakoś mi nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Poduszki dodadzą uroku każdemu pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj wspaniale te poduchy pasują :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne wzory. Poduszki dekoracyjne mają to coś w sobie, zawsze można ich użyć, aby ożywić wnętrze lub zwrócić uwagę odwiedzających na inne elementy dekoracyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też uwielbiam poduchy. Im więcej, tym lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z poduszkami jest jak z kociakami, nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super inspiracje! Poduszki są świetnym elementem dekoracji. Moim zdaniem im jest ich więcej tym bardziej przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Poduszki dodają wnętrzu kolorytu i przytulności, to bardzo ważna sprawa. Uwielbiam pomieszczenia w których dominują ciepłe kolory oraz poduchy które są bardzo miłe w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też uważam, że poduszki dodają wnętrzu przytulności. Sama preferuję raczej industrialne wnętrza, natomiast zawsze dodaję miękkie tkaniny żeby było bardziej "po domowemu" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)