08 listopada 2015

Niedziela wcale nie leniwa ;)

Witajcie 

Niedziela u mnie często bywa pracowita. Już czas najwyższy na przygotowanie świątecznej oferty do sklepu, więc trochę czasu spędzę przy komputerze. Wieczór pewnie spędzę przy żelazku i desce do prasowania, żeby przygotować przesyłki z poszewkami. Dzisiaj mimo wielu zajęć cieszę się słoneczkiem za oknem i moimi nowymi kwiatami. Mam słabość do kwiatów doniczkowych i często wracam z nimi z zakupów o ile wypatrzę coś ciekawego oczywiście ;). Planuje przygotować osobny post o moich kwiatach, bo bardzo je lubię i trochę ich mam i jestem z nich bardzo dumna i uważam, że zasługują na chwilę uwagi. To jednak za jakiś czas a dzisiaj kilka niedzielnych kadrów. 
Zapraszam Was serdecznie.










Odpoczywajcie i cieszcie się ładnym słoneczkiem, mam na dzieje, że u Was za oknem równie słonecznie jak u mnie.


Ściskam Was mocno


17 komentarzy:

  1. Niestety u mnie pada...ale i tak musi być:) Za to u Ciebie słonecznie i bardzo przytulnie. Twoje poduchy są tak piękne i wesołe, że i słoneczka nie trzeba za oknem:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś, chętnie zobaczę Twoje roślinki. Już zrobiły na mnie wrażenie, zwłaszcza kaktus :-) Przyznam, że jeszcze takiego nie widziałam. Sama nie mam ręki albo podejścia do kwiatów więc podziwiam to, co inni potrafią pięknie wypielęgnować :-) Buźki i czekam na "zielonego posta" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam Alicjo na trochę słoneczka, bo niestety w tym tygodniu było go niewiele ;(

      Usuń
  3. Ten kaktus - bo to chyba kaktus- przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dorotko kaktus. Skradł moje serce od pierwszego zobaczenia ;)

      Usuń
  4. a co to za rodzaj kwiatka? ten kaktusopodobny? świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie znam się na kwiatkach aż tak bardzo, żeby być pewną na 100%, że to jest kaktus. Moim zdaniem tak, to kaktus.

      Usuń
  5. A Ja właśnie szukam takiego kosza z wikliny, akurat pasowałby mi w róg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kupiłam go już jakiś czas temu w Jysk. Czy teraz jest w ich ofercie tego nie wiem.

      Usuń
  6. Co to za kaktus?? Inny, pierwszy raz na taki wpadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo niestety nie mam pojęcia co to za kaktus a informację ze sklepu od razu wyrzuciłam i szczerze mówiąc nawet jej nie przeczytałam ;(

      Usuń
  7. Jakie piękne materaiały :) Kaktus rozkoszny - kiedyś miałam podobnego ale mi uschnął :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo inspirujący artykuł. Osobiście bardzo nie lubię leniwych niedziel.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)