19 października 2015

Inspiracje - korytarz

Witajcie

Dzisiaj znowu wracam do moich korytarzy :) Pisałam już o nich kilka razy i pewnie jeszcze nie raz będę pisała. Mam ich dużo, bo w sumie 26 m2 na dwóch poziomach. Obydwa mam już praktycznie wyremontowane, jeszcze tylko muszę je dopieścić i dlatego szukam inspiracji. Jeśli macie ochotę to zapraszam na porcję zdjęć, które znalazłam na pinterest.com










Kilka z inspiracji już wykorzystałam ;) kilka mam jeszcze w planie wykorzystać i mam nadzieję, że już niedługa pokarze Wam moje korytarzowe wariacje ;)

Ciekawa jestem co Wam wpadło w oko?


Ściskam mocno



* wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą z www.pinterest.com

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No właśnie te romby na mojej ścianie już są :)

      Usuń
  2. Wieszak z desek :) Fajny pomysł i świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem na etapie "jak odmienić" mój przedpokój i przyznam szczerze, że nie mam na niego pomysłu, bo jest mały i ciemny. Obawiam się, że biały po miesiącu będzie szary i mega przybrudzony w strategicznych miejscach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego obawiałam, ale się zdecydowałam. Na górze jest biało (tam troszkę mniej się brudzi) a no dole wybrałam bardzo jasny szary i w najbardziej "strategicznych" miejscach dodałam koloru wykorzystując szablon :) Taki mały myk ;)

      Usuń
  4. Ciekawe pomysły, mój korytarz jest tak mały że nic tam nie wejdzie tylko wieszak i mała szafka niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że ja chyba wolałabym mniejsze korytarze. Fajnie że są, ale to taka przestrzeń jak dla mnie mało wykorzystywana a jakoś zagospodarować ją trzeba :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie romby na ścianie. Buziaki dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluniu zdradzę Ci w tajemnicy ;) że romby już są. Jeszcze parę detali i się nimi pochwalę.
      :*

      Usuń
  6. W te strony pójdę ze swoim przedpokojem, trochę skubnę inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych szafek na buty. Czy to mogą być Ikeowe plastikowe z dorobionym blatem? Ciekawe pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje, że to są właśnie te Ikeowe plastiki. Na zdjęciach z tym drewnianym blatem wyglądają świetnie :)

      Usuń
  8. Ikeowskie szafki na buty sprawdzaja się zawsze i wszędzie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardzo się nad nimi zastanawiam :)

      Usuń
  9. Inspiracje super !!! A ja jestem bardzo ciekawa Twojego korytarza:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agato :) Już niedługo się nim pochwalę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ciekawe pomysły! Z przedpokojami zawsze jest problem bo jest za mało miejsca. Dziękuje za zainspirowanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)