28 września 2015

Wzięło mnie na dynie ;)



Witajcie

Dzisiaj bez zbędnego gadania. 

Mamy jesień !!! Chyba nawet się z tego cieszę i o ile dobrze sobie przypominam chyba pierwszy raz w życiu.

Więc pora na DYNIE !!! Pierwszy raz udało mi się dostać baby boo (w poprzednich latach trochę za późno się orientowałam, że to już czas). Muszę podziękować Pani Patrycji z Dyniowe Love, bo, tak naprawdę, to ona o mnie  pamiętała :) Bardzo dziękuję Pani Patrycjo. 

Więc tak jak wyżej napisałam bez zbędnego gadania kilka zdjęć z baby boo.












To na pewno nie ostatni post z dyńkami w roli głównej, zamierzam się nimi cieszyć przez calutką jesień :)


*W roli drugoplanowej przepiękne szkiełka od Agnethahome.



Ściskam Was mocno i dobrej energii na nowy tydzień życzę :)





25 komentarzy:

  1. Piękne są te maleństwa, uwielbiam dynie pod każdą postacią.... i małe i wielkie , jednolite i kolorowe. To chyba najpiękniejsza jesienna dekoracja. Pasuje wszędzie i do wszystkiego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mowisz są przepiękną dekoracją :)

      Usuń
  2. Cudeńka! Nie wiem gdzie takie można dostać w Wawie...chodzę i szukam....i nic:-( Twoje są obłędne a szkatułki przepiękne,,,,Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spróbuj w necie, np. w Dyniowe Love.

      Usuń
  3. Cudne dynie, ale szkoda, że tak trudno je dostać (przynajmniej w mojej okolicy).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również ciężko je dostać. Do tej pory nie natrafiłam w żadnej kwiaciarni czy sklepie z dekoracjami, ani nawet na targu na tą odmianę. Dlatego w tym roku kupiłam przez internet.
      Pozdrawiam Marta

      Usuń
  4. Takie piękne dynie można zakupić w sklepie internetowym Ahojhome.pl polecam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatne i bardzo urokliwe:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. MNie też już wzieło :)) Pięknie wygladaja te białe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te białe dynie też uległam ich urokowi :) Pozdrawiam Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz nas zasypać dyniami bo je uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakująco dobrze wyglądają te dynie w szklanej skrzynce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są.Czy byłaby możliwość kupienia od Pani 3 sztuk? Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, gdzie takie Ja znajdę?? U mnie takich maleństw nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty pomysł, ale bardzo ciekawe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cena ? Uwielbiam dynie do dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają ciekawe, zastanawiam się nad taką szkatułką w charakterze prezentu dla koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba postawie sobie taką ozdobę w biurze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio całkiem popularne zrobiły się te dynie, szczególnie w charakterze ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądają, sama ostatnio udekorowałam swoje mieszkanie podobnymi dyniami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)