13 września 2015

Dobry czas na zmiany !!!

Witajcie Kochani


W Little Dreams szykują się zmiany. Od czasu do czasu przychodzi dobry moment na zmiany i trzeba go wykorzystać. Taki właśnie moment nadszedł u mnie. Oprócz tego, że zmieniamy nasz dom a co za tym idzie trochę również nasze życie, zmieniam również wizerunek Little Dreams. Śmieję się, że za jednym zamachem chcę wyremontować naszą "przestrzeń domową" i moją "przestrzeń wirtualną". Człowiek zmienia się przez całe życie i to jest piękne, dlatego też wszystko wokół nas się zmienia. Przychodzi czas na inne kolory, na inne przedmioty na lepsze rozwiązania. Jesteście niesamowici jeśli chodzi o pomoc w zmianach wnętrzarskich. Pomysły na wnętrza, które można u Was oglądać i się nimi inspirować są naprawdę świetne i nie raz korzystałam z Waszej uprzejmości i podglądałam to co stworzyliście czy przerobiliście. Dlatego właśnie postanowiłam poprosić Was o pomoc przy zmianach jakie planuję w mojej przestrzeni wirtualnej :)






Myśl o zmianie wizerunku dojrzewała we mnie już od jakiegoś czasu. Pewnie zmiana nastąpiła by już dawno gdyby nie moje przywiązanie do tego co stworzyłam zaczynając swoją przygodę z Little Dreams. Jednak tak jak pisałam zmieniam się i to co stworzyłam ponad 3 lata temu pasowało do mnie wtedy. Teraz czuję, że moja zmiana musi objąć przestrzeń, w której funkcjonuję, w której żyję i rozlać się świeżością na świat mnie otaczający. Dlatego właśnie wraz z Karoliną, która prowadzi bloga Żyj, Kochaj, Twórz stworzyłyśmy pierwsze szkice zmian szykujących się w Little Dreams.
Chciałabym Wam je przedstawić i poprosić Was o opinie, o Wasze zdanie. Może mi jeszcze coś ciekawego podpowiecie. Będę wdzięczna za wszystkie Wasze głosy i opinie.

Poniżej zdjęcia, które wybrała Karolina, które służą mam za inspiracje :)


Myśl jaka mi przyświeca jest taka, że Little Dreams ma być bardziej kobiece,
subtelne i delikatne dlatego kolorystyka, którą wybrałyśmy będzie w moim odczuciu właśnie taka.
Zresztą sami zobaczcie:



A tutaj już propozycje logo Little Dreams



Bardzo się denerwuję i bardzo jestem ciekawa Waszego zdania :)

Ściskam Was mocno i czekam na Wasze komentarze.



* planery do wydrukowania u House Loves



20 komentarzy:

  1. cudne wybrałyście kolory,myślę,że będą pasować idealnie;) a logo podoba mi się bardziej nr 1 ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Asiu Kochana za ciepłe słowa. Kolory bardzo mi leżą :) już się nie mogę doczekać końcowych efektów.

      Usuń
  2. Super, że współpracujesz z Karoliną - na pewno wyjdzie świetnie. Głosuję na logo z lewej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego pewna Olu, że wyjdzie świetnie :)
      Ściskam cieplutko.

      Usuń
  3. Mnie podoba się logo z prawej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł współpracy z Karolina to strzał w 10! Kolory bajeczne, bardzo kobiece i subtelne. Logo nr 1 -jak dla mnie:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory bardzo mi się podobają :) Cieszę się, że również je tak odbierasz.
      Całusy dla Ciebie :*

      Usuń
  5. uwielbiam taką kolorystykę więc zmiany dla mnie na mega plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma się co stresować...super wyszło ;_). Miłego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Tobie również dobrego dnia :)

      Usuń
  7. Zapowiada się pięknie :) jak dla mnie logo nr 2, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mam nadzieje, że będzie tak jak mówisz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. logo 1 bardziej kobiece:-))) kolorki bardzo sympatyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolory wybrałyście, z pewnością będzie pieknie:) Mi osobiście bardziej podoba się logo nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej będzie super!!! Karolina to idealna osoba do takich zmian, widziałam jej projekty na stronie, sama się zastanawiam czy nie poprosić jej o jakąś propozycję. Kolorystyka świetna a logo sama nie wiem..oby dwa są fajne. Zatem czeka na nową odsłonę :)
    Pozdrowionka :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie logo po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczne kolory :) A logo nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)