Letnimi barwami malowane



Witajcie Kochani

W końcu mamy słoneczko i ciepełko :) Dla mnie to okres dominacji kolorów. Tak na prawdę już od kwietnia powoli wprowadzam wiosenno - letnie barwy do naszych wnętrz w dodatkach, ale również cięte kwiaty. Uwielbiam je. Szkoda tylko, że tak szybko przekwitają i tracą swoje walory. Goździki są jednymi z tych kwiatów, które cieszą moje oko bardzo długo jak na kwiaty cięte. Do tego są w różnych kolorach, więc w zależności od moich zachcianek ;) mam albo białą, albo różową, albo jak teraz herbacianą dekorację.




W dużym pokoju na dole dominuje głównie róż  przez kolor ścian (chociaż tak naprawdę to nie jest taki oczywisty róż), o którym w kolejnym poście napiszę więcej. W dodatkach staram się złagodzić ten różowy efekt i są one raczej w kolorach neutralnych lub mają niewielką ilość różu. Poducha, którą widzicie jest jedyną z tym kolorem.





Ostatnio zmieniłam dekoracje ściany przy oknie i zamiast pięknego lampionu wiszącego od Agnieszki z bloga Agnethahome zawisł obrazek w ramie z Ikei, które uwielbiam. A dla lampionu wymyśliłam inne zastosowanie. Pięknie prezentują się w nim właśnie goździki. Wpadłam na to rozwiązanie zupełnie przypadkiem, kiedy przyniosłam, tylko na chwilę, wazon z kwiatami z kuchni. Często przypadkowe zestawienia okazują się dobrym rozwiązaniem. Czy u Was też tak bywa?










Cieszcie się słonecznymi dniami i do napisania.






Etykiety: , ,