Czuć już Święta


Święta Wielkanocne zazwyczaj traktowane były przeze mnie po macoszemu. Najczęściej wyjeżdżaliśmy do rodziny więc zadyma związana z planowaniem wyjazdu i pakowaniem zajmowała cały mój czas przedświąteczny i tak naprawdę nie przykładałam uwagi do dekoracji wielkanocnych. W tym roku zostajemy w domu, więc mam wolną głowę od pakowania i szykowania dzieci do wyjazdu i mogę spokojnie przygotować dom na święta.
Dekoracje wielkanocne mają zupełnie inny charakter niż te bożonarodzeniowe. Są bardziej naturalne i pełne wiosennych barw. Uwielbiam wiosenne kwiaty w dekoracjach świat wielkanocnych i po kilku miesiącach przystrojonego zimowo domu cieszę oko pastelami i żółcią żonkili.










Mam jeszcze kilka pomysłów w zanadrzu więc jeszcze pewnie wrócę do tematu dekoracji świątecznych. A tym czasem może kawki?


Miłej soboty Kochani



Etykiety: , , , ,