28 marca 2015

Czuć już Święta


Święta Wielkanocne zazwyczaj traktowane były przeze mnie po macoszemu. Najczęściej wyjeżdżaliśmy do rodziny więc zadyma związana z planowaniem wyjazdu i pakowaniem zajmowała cały mój czas przedświąteczny i tak naprawdę nie przykładałam uwagi do dekoracji wielkanocnych. W tym roku zostajemy w domu, więc mam wolną głowę od pakowania i szykowania dzieci do wyjazdu i mogę spokojnie przygotować dom na święta.
Dekoracje wielkanocne mają zupełnie inny charakter niż te bożonarodzeniowe. Są bardziej naturalne i pełne wiosennych barw. Uwielbiam wiosenne kwiaty w dekoracjach świat wielkanocnych i po kilku miesiącach przystrojonego zimowo domu cieszę oko pastelami i żółcią żonkili.










Mam jeszcze kilka pomysłów w zanadrzu więc jeszcze pewnie wrócę do tematu dekoracji świątecznych. A tym czasem może kawki?


Miłej soboty Kochani



12 komentarzy:

  1. Urocze różowe jajeczka. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne dekoracje, delikatne.Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, naturalne i delikatne dekoracje - idę też zaparzyć sobie kawę i pooglądam starsze wpisy - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne będą święta u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne dekoracje i kolorki a to jajo w sweterku zachwyciło mnie!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marto kawka w takim otoczeniu musi smakować wybornie. Piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ubrałaś Święta w pastelowy kolor i nastrój:))) A na kawkę jak najbardziej jestem chętna:)
    Miłej słonecznej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje naprawdę wspaniałe. Muszę wziąć je za przykład i zadbać o to, aby i w moim domu zapanował świąteczny klimat w takim wydaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś radosnych świąt. Mam prośbę o aktualizację na Twojej liście czytelniczej na blogu mojego adresu, który jest teraz następujący: http://www.lifestyleinspiracje.pl, z góry dziękuję i pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnego Alleluja!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)