30 listopada 2014

Szkło, świeca i pióra

Witajcie 


Już jakiś czas temu zamieszkał u mnie niesamowity lampion zrobiony bardzo zdolnymi rączkami Agi z AGNETHA.HOME.
Zrobiła go dla mnie na specjalne zamówienie ;)
Poświęciła mi swój cenny czas i spełniła moją dekozachciankę :)

Za co bardzo dziękuję Ci Aguś :)

Dojrzałam go w magazynie Green Canoe Style i nie mogłam przestać o nim myśleć. Czasem tak mam, że jak jestem zauroczona czymś tak bardzo, to muszę to mieć :) I tu Aga przyszła mi z pomocą. Podjęła się wyzwania i spełniła moje małe dekomarzenie, 



Dzisiaj pomyślałam sobie, że będą do niego idealnie pasować czarne pióra.
Zobaczcie co z tego wyszło :)










A to już przy zgaszonych światłach :) 



Kochani przypominam Wam jeszcze o trwającym konkursie u Marty.

Do wygrania jedna z moich poszewek i przepiękna, ręcznie malowana podusia od Marty.
Zapraszamy Was z Martą serdecznie :)


Całuję Was na dobranoc i zmykam spać :)



xxx






30 komentarzy:

  1. Przepiękny ten lampion, Masz talent skoro sama go zaprojektowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Niestety to nie ja go zaprojektowałam :( te laury musi zebrać ktoś inny. Ja go po prostu zobaczyłam w magazynie wnętrzarskim i Aga wykonała dla mnie trochę mniejszy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. lampion piękny i cudowne wykonanie:-) miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest wykonany cudnie i bardzo cieszy moje oka :)

      Usuń
  3. Wszystko co stoi na komodzie ma swój niesamowity urok :) Lampion obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Uściski niedzielne :)

      Usuń
  4. Lampion jest niesamowity i na pewno bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lampion! Genialnie się prezentuje wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz jest częściej okazja do korzystania z jego uroków :)

      Usuń
  6. Lampion rzeczywiście piękny, widzę że kształt diamentu też robi karierę ;-) Nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najbardziej zauroczyła mnie jego kształt :)

      Usuń
  7. Piękny ten lampion,od jakiegoś czasu obserwuję jej lampiony i pudełka,są śliczne.Bardzo podoba mi się Twój sposób dekroacji,tam coś położysz,tu połączysz dwa przedmioty i całość wyglada jak z najlepszego magazynu.Bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za tak ciepłe słowa :) staram się jak mogę, ale nie zawsze jestem zadowolona i często przekładam, układam szukając najbardziej zadowalającego mnie efektu :)
      Ściskam :)

      Usuń
  8. Lampion absolutnie przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny i nietuzinkowy. Ujął me serce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to go właśnie lubię :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. piękna dekoracja. uwielbiam prace agi. jedna taka szkatułka stoi u mnie wysoko na szafie, by dziecię się nie dorwało. i tylko ja czasem ją zdejmuję by chwilę potrzymać ja w rękach i nacieszyć jej urokiem. więc doskonale cie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że z pod rąk Agi wychodzą wspaniałe rzeczy. Mam jyż kilka a i tak bardzo muszę się powstrzymywać żeby jeszcze czegoś nie zamówić :)

      Usuń
  11. Przepiękny, jak każda rzecz od Agi :-) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Martuś no obłęd!!! ach te nasze dekozachcianki ;P ale my kobiety tak mamy ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Kochana, że my babki często tak mamy. Mój R c=nie potrafi tego zrozumieć :) a ja nie rozumiem dlaczego ;)

      Usuń
  13. Śliczny! I bardzo oryginalny :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci to wyszło! W białej aranżacji prezentuje się bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny lampion. Uwielbiam Twoją witrynkę i komodę - piękne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)