08 listopada 2014

Jesiennie :)

Witajcie


Dzisiaj zewnętrznie :) Jesień w tym roku jest tak bardzo dla mnie łaskawa, że nie mogę jej pominąć i o niej nie wspomnieć. Z reguły
za jesienią nie przepadam. Tak właściwie to lubiłam ją tylko na Waszych zdjęciach. W tym roku muszę jednak sprawiedliwie pochylić jej czoła, bo rozpieszcza nas bardzo. Temperatura cudowna (do tej pory jeszcze zimowa kurtka i kozaki w szafie), bez deszczu, pluchy
i szarugi :) po prostu cudownie. Nic tylko korzystać z jej uroków.






Kawa na powietrzu przy powoli zachodzącym słoneczku z aparatem w dłoni i małym asystentem u boku w listopadzie ... hmmm - super relaks i świetna zabawa ;)




Były też ciasteczka, ale nie zdążyłam ich sfotografować. Mój nieodłączny asystent szybko sobie z nimi poradził ;) a dla mnie została tylko kawa :)



Ostatni już w tym roku kwitnący pąk róży :) i aronia, która w tym roku prawie w całości została dla ptaszków na zimową zawieruchę.






Sami przyznajcie w tym roku mamy piękną jesień. Korzystajcie z niej ile jeszcze nam na to pozwoli.


Ściskam Was mocno






30 komentarzy:

  1. u nas aktualnie leje ;o) ale tylko dwa dni... tak mówią w TV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas calutki dzień wytrzymało i niespadła ani jedna kropelka deszczu, ale nie powiem chmurzyło się przez większą część dnia. Mam nadzieję, że u Ciebie się rozchmurzyło :)

      Usuń
  2. Ale śliczne ujęcia i to zachodzące słońce...bajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo :) Testuję nowy aparat więc tak naprawdę dopiero się uczę :)

      Usuń
  3. Świetnie spędziliście czas :))) tylko pozazdrościć :))) Mnie coś ostatnio grypsko załapało i nawet słońce mnie na dwór nie wyciągnie :( Pozdrawiam cieplutko! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj nie dobrze :( dużo zdrówka życzę :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :) Tak, jesień jest dla nas w tym roku bardzo łaskawa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam taką jesień,z resztą kto takiej nie lubi-plus 20 stopni :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba tym razem pogoda zadowoliła większość z nas :)

      Usuń
  6. Tak jesień w tym roku mamy piękną i łaskawą,a Ty rewelacyjnie pokazałaś ją na swoich zdjęciach. Zdjęcia świetne, a ciasteczko musiały być pyszne,bo mały pomocnik zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomocnik bardzo zadowolony :) uwielbia ciasteczka :)

      Usuń
  7. Zdjęcia piękne, ale mały pomocnik najpiękniejszy! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo się staram, ale tak naprawdę dopiero się uczę :)

      Usuń
  9. Ja rownie nie lubie jesieni,ale trzeba przyznac,ze w tym roku jest dla nas laskawa:-)
    Sciskam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko tak jak mówisz w tym roku jesień cudna :) chociaż chyba zaczyna się już powoli zamieniać w tą chłodniejszą i bardziej deszczową :)
      Buziaki :)

      Usuń
  10. Martuś przepiękne zdjęcia! ale macie wspaniały klimat!!! i te drewienka - pięknie!!!! ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Właśnie tak sobie pomyślałam, że trochę za mało je wykorzystuję :)

      Usuń
  11. Marta cudnie u Ciebie...jestem zachwycona zdjęciami i klimatem jaki udało Ci się wyczarować...u mnie przez ostatnie dwa dni była straszna szaruga, a dzisiaj wróciło piękna złota jesień. Buziaki dla Ciebie...jeśli masz ochotę na zabawę z niezłą nagrodą to zapraszam do mnie ;_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Olu za miłe słowa :) U mnie na razie utrzymuje się ta cudna aura pięknej jesieni :)

      Usuń
  12. Pięknie!! Taką jesień to i ja uwielbiam! Całuski dla Maluszka:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kochana i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  13. piekne klimaty:))) jesien jest niesamowita w tym roku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguś to prawda jesień boska. Nie mogę się nią nacieszyć :)

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia...szkoda już robi się zimno :) pozdrawiam kasiaathome

    OdpowiedzUsuń
  15. Asystent jaki uradowany :D mały przystojniak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)