30 sierpnia 2014

Białe meble :)

Witajcie Kochani

Wykończenie mojego żółtego salonu trwa bardzo długo, ale powoli, w końcu, zbliżam się ku końcowi. Powoli - spowodowane jest wieloma rzeczami, które w MIĘDZYCZASIE, najczęściej znienacka wyskakują ;). Ostatnio pokazywałam Wam sofę i to chyba jeszcze tak nie do końca całą. Dzisiaj chcę się pochwalić mebelkami. Przyjechały do mnie już jakiś czas temu, ale dopiero teraz mam trochę więcej czasu żeby się nimi zająć i poukładać w nich różne zalegające po pudłach rzeczy.
Jestem dopiero na początku tej drogi i muszę Wam powiedzieć, że to wcale nie jest takie proste ;) Pomyślicie, że zwariowałam.
Może i będziecie mieli racje. Na swoje wytłumaczenie mam tylko to, że
do tej pory nie miałam taj dużej witryn i otwartych półek do zagospodarowania i zaaranżowania :)

Wrócę jednak do mebelków.  Są to mebelki od Daro Meble. Jeśli jeszcze nie znacie to koniecznie zajrzyjcie tu i tu. Poznacie tam przemiłych, młodych ludzi, którzy wkładają dużo serca w to czym się zajmują dlatego owoce ich pracy można oglądać już w wielu domach i na nie jednym naszym blogu:) 
Jestem zachwycona meblami. Są niesamowicie dokładnie wykonane, mają przepiękne uchwyty i ku uciesze mojego M nie było trzeba ich składać ;)
Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła Wam je pokazać w szerszych kadrach, żebyście mogli się nimi zachwycić tak jak ja :)


Jak widzicie jeszcze dużo brakuje :)



Kacper od razu zaparkował na dolnej półce swoje samochody i oczywiście sam się zapakował do środka :)
Teraz jak tylko witryna jest otwarta kombinuje jak by znowu tam wejść kiedy mama nie patrzy :)


W trakcie rozkładania książek :)


Kochami miłego weekendu Wam życzę. mam nadzieję, że spędzicie go tak jak lubicie najbardziej :)
Ja na pewno spędzę o w towarzystwie pięknych mebli, z błogimi dylematami gdzie co ustawić :)






39 komentarzy:

  1. Martuś mebelki piękne:) pokaz więcej :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie dylematy. Mebelki są piękne i bardzo podobają mi się ich okucia. Tez zastanawiałam się nad witryną od nich ale jednak zdecydowałam się na stolarza miejscowego, bo chciałam dokładnie pod wymiar, do kuchni. I tez już w tygodniu będę miała ! Miłego ustawiania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali ja też takie dylematy bardzo lubię :) Cały weekend spędziłam przekładając i układając i pewnie zaraz i tak część z tego zmienię ;) Ciekawa jestem bardzo Twojej witryny :)

      Usuń
  3. piękne. wszystko co wychodzi spod rąk daro jest mega cudne. a ten uchwyt - zewnętrzny zamek nadaje całości wyjatkowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przepiękne okucia :) A to że piękne rzeczy wychodzą spod ich rąk to prawda :) ja jestem kolejną zadowoloną klientką :)

      Usuń
  4. Aj,biała mebelki-cudo! Dałabym się pokroić za takie ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej żeby cię nie kroili Kochana, bo nie zdążysz się nacieszyć tymi białymi mebelkami ;)

      Usuń
  5. Rewelacyjna witrynka, z okuciem wygląda bardzo stylowo:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Beti tak na prawdę to ona mnie urzekła tak bardzo, że postanowiłam zamówić cały komplet :) i nie żałuję :)
      Buziaki

      Usuń
  7. Piękne meble! Zazdroszcze !:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, pokaż wiecej.... Wszystko wyglada pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokarzę Kochana :) niedługo pokarzę calutki pokój :)

      Usuń
  9. O ja!!!! no cudo Martuś!!!! Piękna i jaka pojemna!!! Świetny zakup! ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała Martuś :) jestem zachwycona :)

      Usuń
  10. Przepięknie :-) ale szkrabek zaglądający do szafy piękniejszy :-) Pięknie tu u Ciebie - dodaję do ulubionych i serdecznie zapraszam w moje progi : d-ugu.blogspot.com Pozdrowienia.Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo za tyle ciepłych słów :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Meble wyglądają pięknie i bardzo ładnie komponują się z kolorem ścian. Białe meble są ładne i eleganckie. Teraz modne są także białe ściany, ale.. Mi to nie przypada do gustu. Brawa dla Marty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mebelki są piękne :) I już zagospodarowane ;)
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witryna jest śliczna a,że zagospodarowanie takiej to mały "problem" przekonałam się sama niedawno gdy aranżowałam wnętrze swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Piękne meble, przepiękne i stylowe. Idealnie zrobione. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Białe meble mają taki urok, że trudno im dorównać - chociaż to pewnie kwestia gustu. Ja od zawsze bylam fanką takich rozwiązań, dlatego w moim mieszkaniu dominują jasne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biel w każdej wersji jest piekna, także jeśli chodzi o meble:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam białe meble, są niesamowitymi dodatkami. Świetnie sprawdzają się zwłaszcza, w moim ukochanym stylu skandynawskim - to ideał, do którego zmierzam w wystroju mojego domu. Bardzo ładna witrynka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Białe meble, to moje marzenie chyba jeszcze z czasów dzieciństwa. Fajny pomysł, widać, że i maluszkowi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie meble są niesamowite - a uchwyty dodają całości wyjątkowego wdzięku. Mnie zachwycił jeszcze pomysł wykorzystania klatki jako stylowego klosza na kwiat - pomysł genialny i chyba skradnę także do swoich wnętrz:).

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny blog i przepiękne meble !!

    OdpowiedzUsuń
  21. a co sądzicie o białych meblach do salonu ? Zapraszam na moją stronę http://elektryk-katowice.pl/biale-meble/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)