24 lipca 2014

Inspiracje - floor






Witajcie

Dzisiaj chciałabym się pochylić nad podłogą. Sami przyznajcie, że bywa czasem niesamowicie dekoracyjna i tak właściwie jest centralnym punktem dekoracyjnym wnętrza. Lubię takie podłogi, chociaż sama, na razie jeszcze, takiej nie mam. Jeśli macie ochotę to pooglądajcie razem ze mną.




















A teraz podnoszę głowę z nad podłogi i widzę niesamowitą ścianę :) wiem, że to zdjęcie odbiega "trochę" od tematu dzisiejszego posta, ale zostaje w temacie dekoracyjnych płytek. Zauroczyła mnie ta bajeczna mozaika, dlatego postanowiłam również Wam ją pokazać :)



Zwróciłyście uwagę, że na 4 zdjęciach powtarza się ten sam wzór? Szczerze powiem, że dopiero teraz zauważyłam, gdy przeglądałam post zastanawiając się, którą podłogę bym wybrała. Więc może to znak?  ;)


Miłego wieczoru Wam życzę :)




* wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą z Pinterest.com, a jakbyście chcieli dotrzeć do ich źródła zapraszam TU





25 komentarzy:

  1. ja bardziej lubię takie geometryczne mozaiki, mniej dekoracyjne i prostsze w formie, ale wszystko to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w tej chwili jest taki duży wybór różnych płytek, że każdy znajdzie coś dla siebie. Mam wrażenie, że producenci tego typu ceramiki stają na uszach ( i kto wie czy nie dosłownie ;) hihi) żeby tylko nas zadziwić :)

      Pozdrawiam i miłego piątku życzę :)

      Usuń
  2. niesamowite te podłogi cudowne inspiracje ta powtarzalność wzoru czegoś dowodzi też chwile dłużej sie nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podobają. Okazję do zmiany podłogi będę miała w przyszłym roku może tedy się zdecyduję na którąś z nich :)

      Usuń
  3. 1 i 2 cudowne! mnie się one kojarzą z egzotyką chociaż nigdy w takich krajach nie byłam, ale... od czego są inspiracje i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również Martuś się tak kojarzą chociaż nigdy nie byłam w żadnym egzotycznym kraju. Wszystko to co widziałam to właśnie zdjęcia z rodzaju inspiracje :)

      Usuń
  4. ja mam w kuchni "dekoracyjną" strasznie podłogę i mnie wkurza!
    ale te co pokazałś - super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego troszkę się obawiam takiej podłogi, a co jak mi się wzór znudzi, albo za jakiś czas przestanie podobać??? Ach jakie te wybory i decyzje są trudne?
      Uściski :)

      Usuń
  5. Piękne płytki zakochałam się w niektórych wzorach. Martuś zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne inspiracje Kochana! te płytki są obłędne! myślałam o takich we wzory do łazienki, jednak bałam się zaryzykować ;/
    buziaczki;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś płytki podobają mi się szalenie, ale czy zdecyduję się zaryzykować? tego jeszcze nie wiem. Mam nadzieję, że tak. Zresztą jeszcze druga połówka musi się wypowiedzieć ;)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie, czy płytki z drugiego zdjęcia są w jakichś łączeniach, czy trzeba je układać pojedynczo.. Są przepiękne, wyglądają bosko, tylko jeżeli tak to musi być z nimi wiele, wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. Zazwyczaj tak małe płytki są w jakiś sposób łączone, ale czy te? nie mam pojęcia. Jeśli nie to ten kto je układał musiał mieć cierpliwość :)

      Usuń
    2. Cierpliwość jest tu za małym słowem.. Bo płytki są położone idealnie. Ważne, że efekt rewelacyjny :)

      Usuń
  8. Wydawałoby się ot podłoga, a jak odpowiednio dobrane płytki potrafią stworzyć klimat danego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda niby co tam, a ile potrafi zmienić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Płytki z drugiego zdjęcia też mi się podobają :) Są sprzedawane w kwadratach, więc nie powinno być problemu z układaniem ... gdyby były pojedyncze to nie wyobrażam sobie ich układania !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie wiem czy podołałabym układaniu takich małych kawałeczków a raczej należę do cierpliwych ;)

      Usuń
  10. Piękne inspiracje, takie troszkę marokańskie. Chciałabym mieć taką dekoracyjną podłogę np. w łazience.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się marzy taka podłoga w korytarzu. Długim, nieustawnym - grałaby pierwszy skrzypce :)
      No tak wyszło, że prawie wszystkie inspiracje troszkę marokańskie ;) następnym razem przygotuję inny zestaw :)

      Usuń
  11. Te podłogi są przepiękne, choć bardziej do podziwiania niż do chodzenia - bo ja uwielbiam ciepełko pod stopami:). Ale nie powiem, foty są przepiękne i dają powiew ezotyki i swojskiego, ale luksusu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe inspiracje i pomysły na stylowe wnętrza. Bardzo mi się podoba płytka łazienkowa z falą. Płytki podłogowe w niektórych pomieszczeniach przypominają deski, jest to ciekawe rozwiązanie dla ludzi ceniących sobie komfort w domu a zarazem chcą mieć dobrze wyglądające wnętrze oraz ogrzewanie podłogowe. W zwykłych panelach nie ma możliwości zamontowania ogrzewania podłogowego ale w płytkach ceramicznych już jest taka możliwość. Płytki podłogowe ala deska jest teraz bardzo popularna w śród różnych producentów jak i ludzi którzy wybierają właśnie taki design w swoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę mi się mieni w oczach od tych wzorów... ;0 Nie wiem czy zdecydowałabym sie na takie coś u siebie - na zdjęciach wygląda fajnie, ale chyba jednak zbyt odważne rozwiązanie jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kawałek podłogi między drewnem wygląda ślicznie (zdjęcie nr 11), chociaż byłby problem przy zmianie aranżacji, co u mnie zdarza się często :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)