01 lipca 2014

Inspiracje - "all in the details"

Witajcie


I przyszedł wyczekiwany przez dzieciaki pierwszy miesiąc wakacji :) Przyznam się szczerze, że mi chyba również co roku się udziela stan oczekiwania na wakacje, ich początek pełen planów i marzeń o wakacyjnych przygodach. Niestety mając 3 z przodu i perspektywę zbliżającej się wielkimi krokami 4, na okres wakacyjny inaczej się już patrzy. Mimo to uwielbiam wspominać ten dreszcz na plecach przed każdym wakacyjnym wyjazdem, tą radość na nowe miejsca i przede wszystkim ludzi.

No nic trochę się rozmarzyłam i powspominałam, ale nie do końca bez związku z tematem mojego dzisiejszego pasta. Bo też o nowym, ciekawym i pełnym inspiracji miejscu chciałam Wam napisać. Pewnie nie jedna z Was zna już to przepiękne miejsce. Dla mnie jest to niesamowite wczorajsze odkrycie, w które mimo późnej pory, wsiąkłam na dłuższy czas. Mówię o blogu All in the details. Znalazłam tam cudowne zdjęcia, pięknie uchwycone detale i wnętrza. Sami popatrzcie :)



Stołek skradł moje serce i jest moim "little dream" ;) mam nadzieję, że się spełni i będę miała kiedyś taki taborecik u siebie :)












Miałam duży problem aby zdecydować się które zdjęcia wybrać. Wszystkie się piękne, wszystkie mają to coś i wszystkie ujmują do głębi. Jeśli nie znacie jeszcze All in the details to naprawdę warto tam zajrzeć. Ja na pewno będę tam wracać. 


Miłego wtorku Kochani 




* wszystkie zdjęcia przedstawione w tym poście pochodzą z bloga All in the details.


19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, oryginale dodatki i wnętrza zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie detale czynią mieszkanie miejscem szczególnym, a na zdjeciach nabierają jakieś podwójnej mocy :))
    Dobrego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much for showing my photos on Your blog! Makes me so proud <3

    Lots of love from me!

    Gunn <3

    www.allin-the-details.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia, masz rację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście zdjęcia robią niesamowite wrażenie... tak samo jak i strona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie ten drewniany taborecik zauroczył i pomysł z klamerkami do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjecia sa przepiekne i takie wnetrza zawsze mnie urzekaja:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. o maaatko.. chciałabym to wszystko u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ♥
    Poducha w panterkę - genialna!

    Udanej środy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowane zdjecia, ujecia, detale...

    OdpowiedzUsuń
  11. literkę "K" sama stworzyłaś?? ponieważ aktualnie sam szukam najlepszego sposobu na utworzenia na ścianie napisu (taaak, chodzi o moje motto) ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie oryginalne podłogi. Od razu przypomina mi się mój ulubiony serial Homeland i sceny z domów urządzonych w zgodzie z islamem.

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie, często widuje się wnętrza, w których niby wszystko jest ładnie pięknie, zaprojektowane przez profesjonalistę, ale... Pojawia się ale, bo w niektórych mieszkaniach brakuje duszy. A najczęściej są nią właśnie dodatki. U Ciebie wszystko wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)