25 czerwca 2014

sOfA ;)

Witajcie

Jak ten czas szybko upływa. ZA SZYBKO !!! No ale muszę jakoś do tego przywyknąć hihi. Przed chwilą był piątek i cieszyłam się bardzo bo kurier przywiózł nam sofę, którą wymarzyłam sobie już dawno. Cały piątkowy wieczór ją składałam żeby jeszcze zasiąść na niej z lampką wina. A dzisiaj już środa a ja Wam jeszcze nie pokazałam zdjęć z montażu ;) Zrobię to dzisiaj z opóźnieniem, bo niestety pogoda u mnie nie pozwala na zrobienie zdjęć już z pierwszymi przymiarkami dekoracyjnymi :)

Sofa z Ikei w kolorze jasnoszarym. Kupiona trochę w ciemno, ale na szczęście Ikea mnie nie zawiodła. Tak szczerze to miał być inny model sofki kupiony, ale ta sofa wygrała długością siedziska i swoją prostotą. Popatrzcie na moje montażowe zmagania.







Sofa, dla mnie, super wygodna. Przetestowana już w pozycji siedząco-leżącej, zalegającej i przede wszystkim horyzontalnej pod kołderką przez wszystkich naszych domowników ;) Sprawdza się świetnie.
Mam nadzieję, że pogoda pod koniec tygodnia będzie łaskawsza i będę mogła pokazać Wam więcej :)


Miłego środowego wieczoru Wam życzę i do następnego napisania :)






30 komentarzy:

  1. A ja właśnie ja ostatnio oglądałam skoro przetestowana to spojrzę na nią jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Martuś uwielbiam cieszyć się nowymi zakupami i Ty też w dobrym nastroju. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj w bardzo dobrym :) pokój miał być odświeżony już w zeszłym roku, ale niestety nie znaleźliśmy dla niego czasu. Więc teraz cieszę się każdą zmianą i każdym zakupem :)))

      Usuń
  3. Czekam na prezentację sofy w całości ;p
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niedługo :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Czekam na więcej :) Zapowiada się nieźle

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka!:) Mam nadzieję, że pogoda się poprawi i pokażesz nam ją w całości :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję :) od dwóch dni co chwile pada, a za oknem szaro buro i okropnie ponuro :)

      Usuń
  6. Szacunek, że sama się za nią wzięłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :) Wiele mebli składam sama, no chyba, że są za ciężkie, albo za wielkie to mój M mi wtedy pomaga. Lubię to robić i też jestem niecierpliwa, nie lubię czekać aż M znajdzie czas ;)

      Usuń
  7. Nie mogę się doczekać pełnej prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj chodzę i kombinuję już od kilku dni :) przestawiam, dostawiam i odstawiam ;) szukam idealnego wykończenia :) hihi chociaż znając mnie nawet jak je znajdę za jakiś czas mi się pozmienia :)

      Usuń
  8. Obicie idealnie pasowało by do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Ikeę za wszystko ale ich instrukcja samodzielnego montażu,to coś niesamowitego. Większość firm powinna iść do nich na kurs jak wytłumaczyć i pokazać na obrazku nawet największemu matołowi jak złożyć mega rzecz :) Dokładność,fachowość...i człowiek mega zadowolony! Sofka świetna,też będę musiała kupić nową,bo moja ledwie dycha hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt Beti, że instrukcje są świetne. Nie trzeba kombinować, ani zię zastanawiać czy aby dobrze się odczytało intencje piszącego ;)
      Ja również uwielbiam Ikeę za jej rozwiązania :)

      Usuń
  10. Zmagania oglądalam juz na Instagramie :) teraz czekam Twoje dekoratorskie poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Martuś czy ja dobrze widzę...ona jest rozkładana? jeśli tak, to Kochana z nieba mi spadłaś!;))) szukam właśnie szarej, rozkładanej;))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam Martuś jest rozkładana i bardzo wygodna. Może trochę niska po rozłożeniu, ale myślę, że do tego akurat można się przyzwyczaić :)

      Usuń
  12. Super sofka w idealnym kolorze! Czekam na dalszy ciąg i fotki w pełnej okazałości:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)