02 czerwca 2014

Living Room Inspiracje

Witajcie


Zbliża się czas, w którym w końcu (!!!) zaczniemy, długo wyczekiwany, remont "górnego" salonu. 

Salon to może trochę za dużo powiedziane, ale "duży pokój" to na pewno ;) Kiedyś zastanawiałam się nad nazwami dla "dużych pokoi": salon. livingroom ... dla mnie w domu rodzinnym a bardziej w mieszkanku moich rodziców, tzn. salon był nazywany dużym pokojem, bo rzeczywiście był największy z trzech, które w naszym mieszkanku były. Jak wyprowadziłam się z mieszkania rodziców i zamieszkałam w domu teściów, w którym to każdy z pokoi był większy od naszego "dużego pokoju" nazwa ta zaczęła być troszkę myląca, 
bo w końcu prawie każdy pokój jest tak samo duży, a największym pokojem w domu jest w tej chwili nasza sypialnia :) więc zaczęłam używać określenia - salon, ale do tej pory nie mogę się jakoś do tego przyzwyczaić :) Ciekawa jestem czy Wy również macie jakieś swoje określenia na salon?

No ale ja nie o nazwach chciałam pisać :) Nigdy jeszcze Wam nie pokazywałam tego pokoju w całości. Troszkę widać go tutaj. Meble 
z lat 70-tych XX wieku, narożnik z początku XXI wieku z okropną tapicerką. Nic ciekawego. Niestety gdy ostatnim razem remontowaliśmy ten pokój układy nie pozwoliły mi na wielkie rewolucje, ale w tej chwili układy się zmieniły i salon przejdzie całkowitą rewolucję :)))))) na która bardzo się cieszę. Postaram się jeszcze przez remontem zrobić kilka zdjęć i pokazać Wam stan przed i po. 


Dzisiaj jednak trochę salonowych inspiracji. Jeśli macie ochotę to zapraszam.


Wszystkie zamieszczone w tym poście zdjęcia wyszukane zostały na www.pinterest.pl. 
Linki do nich znajdziecie tutaj.








Pufa jak dla mnie boska :)












Dziękuję, że ze mną jesteście :)








29 komentarzy:

  1. Eh napisalam komentarz i gdzies wsiakl.. wiec napisze jeszcze raz.. Najwyzej pojawia sie 2 :p

    Ja na salon mowie "pokoj dzienny" :-) a u mnie w domu na pokoj dzienny mowi sie takze "obývací pokoj" - to po czesku.. doslownie mozna by to przetlumaczyc "zywy pokoj" czyli taki w ktorym dzieje sie najwiecej :p

    Sliczne inspiracje nam tu przedstawilas.. Pokoje na 1,2 i 5 zdjeciu podobaja mi sie najbardziej :-) zwlaszcza ten pierwszy taki swiezy.. wiosenny :-) A 5 przemawia do mnei kolorystycznie bo niebieski to moj ulubiony kolor :-D

    Pozdrawiam cieplo i udanego remontu zycze :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie również salon z 1 i 5 zdjęcia przemawia najbardziej :) a szczególnie z 1 :) I pewnie w takich tonacjach kolorystycznych będzie i mój salon :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. piękne inspiracje. nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie również bardzo się podobają :) mam nadzieję, że będę potrafiła stworzyć podobny klimat w swoim salonie :)

      Usuń
  3. Śliczne inspiracje.....ale miętowa pufa powaliła mnie na kolana, zakochałam się w niej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo miętowa pufa mnie również powaliła :) jest piękna :)

      Usuń
  4. Ach rozmarzyłam się ...cudowne inspiracje ;-). pozdrawiam i dobrego dnia ;-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tobie również dobrego dnia :)))

      Usuń
  5. Przytulnie, piękne inspiracje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak właśnie chciała bym mieć tak przytulnie w salonie :)
      Buźka również dla Ciebie :)

      Usuń
  6. Piękne inspiracje i jestem ciekawa jakie kolorki wybierzesz. Mnie najbardziej odpowiadają te niebieskie i szare wnętrza, bo teraz jestem na topie tworzenia takich u siebie. Ja mówię salon, pokój, różnie ale najczęściej salon. W domu rodzinnym był to duży pokój ale masz rację takie duże pokoje pewnie trzy albo cztery zmieściłyby się w moim teraźniejszym pokoju więc szumnie musi się nazywać salon, pozdrawiam cieplutko. Daj znać z poduszeczkami :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są wnętrza w szarości i bieli z dodatkiem niebieskiego :) ale u mnie będzie żółć i biel przedewszystkim :) jest to kompromis między moi M a mną :) sama jestem ciekawa jak to nam wyjdzie.
      Ali poszewki powinny być pod koniec tygodnia. Dam Ci znać oczywiście.

      Usuń
  7. Piękne i inspirujące wnętrza, szczególnie szaro-błękitny salon i ten z mnóstwem szarych poduszek (Villa Paprika).Niebieska pufa rewelacyjna:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pufa rzeczywiście cudowna. Widzę już ją u siebie ;) ale gdzie taką znaleść ?

      Usuń
  8. Cudne :) Oglądając takie inspiracje nigdy nie wiem na co się zdecydować ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z inspiracjami to tak jest :)

      Usuń
  9. Dwie ostatnie inspiracje to moje klimaty:) Buziaki Martus:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne wnętrze to prawda :) Również mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  10. Cudne wnętrza! Bardzo mi się podoba połączenie b&w oraz drewna i takich dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. www.sohomely.pl Nowy sklep z tekstyliami domowymi w skandynawskim stylu. Zapraszamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspiracje, bardzo na czasie bo właśnie wpuściłam malarzy do salonu. Już niedługo pokarzę kilka migawek co się dzieje u mnie. Łączę się w radości ze zmian w salonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest jeszcze jedna adekwatna nazwa i niepretensjonalna jak "salon" (zwany czasem "sralonem") - pokój dzienny. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie też salon zawsze był "dużym pokojem" :) Mieliśmy mieszkanko dwupokojowe, także mój był "mały pokój", a rodziców "duży".
    Mi najbardziej podobała się inspiracje 2 i 7 (jeśli umiem liczyć, ten niebisko-beżowy) ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kreatywne połączenia, widać że lubisz stonowane barwy i eleganckie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne inspiracje,tylko tak bardzo-różne. Ciekawe co będzie u Ciebie czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne inspiracje, mogłabym mieszkać w każdym z tych salonów <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)