25 maja 2014

Wyniki KONKURSU w

Witajcie 

Dzisiaj szybciutko, bez zbędnych ceregieli :) Na pewno czekacie na wyniki konkursu, który ogłosiłam 1 maja.
Musicie mi dać jednak chwileczkę, bo chciałam Wam serdecznie podziękować za tak liczny udział. Zgłosiło się Was na blogu 55 a na facebook'u 180 łącznie 235 osób. Nie spodziewałam się takiego zainteresowania. Bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję. 

Dlatego właśnie postanowiłam rozszerzyć pulę nagród  :)))))) i przyznać 
osobną nagrodę na blogu - dla jednej osoby wybrana przez nią poszewka 
i osobne nagrody na Facebook'u - poszewka dla jednej osoby i 2 bony na zakupy o wartości 30 zł każdy.

I co Wy na to?????

No ale do rzeczy.

Na blogu nagrodę wygrywa ....... taadamm .... ALI z bloga Kolorowe marzenia Ali

Poduchy Twoje podziwiam od dawna !
Wszystkie są piękne ale ostatnio te we wzorki marokańskie i te w trójkąciki i pepitkę najbardziej przypadły mi do gustu.
Sliczna jest tez ta w różowe kwadraty. pozdrawiam i jestem pewna , że kolejka będzie długa !!! :)


Na facebook'u wygrywa ...... taadamm .... Marta Aneta Ziólkowska



littledreams.pl

Poszewka dekoracyjna wykonana z bawełny w przepiękne, kolorowe sowy. Poszewka idealna do pokoju

a bony o wartości 30 zł wygrywają: Aggie Suchodolska-Wamka i Aleksandra Krauze Wagner

Aggie Suchodolska-Wamka Oj, ta w koty mnie urzekła totalnie, do pokoju mojej córki idealna. Ona uwielbia koty . Podoba mi się również bardzo ta w trójkąciki 


Aleksandra Krauze Wagner najbardziej ta choć podoba mi się kilka, dlaczego ta ma ciekawy deseń i idealnie pasowałaby do mojego salonuhttp://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/120


littledreams.pl

Poszewka dekoracyjna wykonana z wysokiej jakości, lekkiej bawełny z motywem małych trójkątów w


Serdecznie gratuluję wygranych i proszę zwycięzców o kontakt :)
A Wam wszystkim serdecznie dziękuje za udział w konkursie i za tyle ciepłych słów pod adresem adresem moich poduch :)





Do napisania już niebawem.








15 komentarzy:

  1. Gratulacja , dla szczęściar, dzięki z świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiadomość !!!!! KOcham Cię, hi hi hi hi. ! A już miałam iść spać, bo jakoś dzisiaj łupie mi w plecach , ale jednak zajrzałam i .... wygrałam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Jestem przeszczęśliwa, że będę miała Twoją poduszeczkę !!!! Jutro odezwe się , wielki buziol i dzięki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn, dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki dla szczęściar! Dzięki Martuś za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom!!! Ale teraz mają problem,którą podusię wybrać ;p Wszystkie są fantastyczne!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa, wygrałam! Super. Bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam. Oto namiary do mnie: aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i dziękuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęśliwcom! :)) I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje zwycięskim osóbkom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)