01 maja 2014

Majowy KONKURS :)

Witajcie Kochani

Jak minął Wam pierwszy dzień majowego weekendu? U mnie bardzo spokojnie. Dzieci prawie cały czas na podwórku. Nadrabiają czas z dziadkami, których mają tylko od święta, bo niestety na co dzień dziadkowie mieszkają 300 km od nas. Więc dobrze, że są te długie weekendy :)
A ja spokojnie, przy kawce nadrabiałam zaległości komputerowo - internetowe ;) i tak jak obiecałam w poprzednim poście przygotowałam dla Was konkurs, ale również chciałabym Wam pokazać kilka innych wzorów moich poszewek, innych niż chevron, który często ostatnio gościł na moim blogu.










Wszystkie te wzory od jutra będą dostępne w moim sklepie KLIK, a Wy już od dzisiaj możecie wygrać jedną z nich w konkursie do szczegółów, którego właśnie przechodzę.
;)





O to warunki konkursu:

1. Zajrzyj do mojego sklepu - KLIK i napisz pod tym postem, która z poszewek urzekła Cię najbardziej,
2. Udostępnij na swoim blogu baner konkursowy (powyżej) z linkiem do tego posta,
3. Jeśli posiadasz konto na Facebook'u polub profil Little Dreams - KLIK (nie jest to warunek konieczny)
4. Osoby nie mające bloga proszę o zostawienie adresu email,
5. Konkurs będzie trwał od dziś do 24 maja 2014 roku do godziny 24:00. Szczęśliwego zwycięzcę podam w niedzielę 25 maja 2014 roku.
6. No i najważniejsze NAGRODA - zwycięzca będzie mógł wybrać jedna z dostępnych w sklepie poszewek.




To tylko garstka możliwości jakie będzie miał zwycięzca konkursu. Więc Kochani moi życzę Wam powodzenia i mocno trzymam kciuki.

Całuje Was mocno 

Wasza Marta



58 komentarzy:

  1. Poszewka w sowy! Bo mają takie przestraszone, niby-niewinne, nic-nie-zmajstrowałam spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O boziuniu!!! Jaki cudny konkurs!!! Wszystkie poszewki są piękne!!! :)
    Urzekła mnie błękitna z orientalnym motywem z drugiego zdjęcia :)
    Zgłaszam się po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie sa przepiekne jak mozna wybrac jedyną niewiem ale jezeli takie są warunki to z wielkim bolem powiem zdjecie nr 1, 2, 3 ... no nie no moze nr 1 no moze nr 3 no nie no numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podobają się w trójkąty:)Niestety nie widzę ich w sklepie:(a to co w sklepie to gwiazdki...gwiazdki rządzą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś Twoje poduszki są niezwykłe, więc ciężko wskazać jedną :)
    zapisałam się do zabawy na fb :)
    Życzę wszystkim a sobie zwłaszcza powodzenia w zabawie :)
    pozdrawiam i życzę udanej majówki
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudeńka!!!! Oczywiście piszę się na te cukierasy bo poduchy uwielbiam a poszewek nigdy dość ;p
    Hm,trudno jest wybrać tą jedną jedyną.która się najbardziej podoba bo mi podobają się wszystkie! No ale jak muszę wybierać to trójkąciki b&w,albo siwa w orientalne wzorki :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam to wielkie szczęście,że te które urzekły mnie najbardziej, są już dawno u mnie ;)))))
    ale do kompletu wybrałabym jeszcze z 10 innych! miałabym megatrudny,aczkolwiek bardzo przyjemny wybór ;)))) no bo te mniejsze gwiazdeczki i paski tuskusowe i duże gwiazdy....i szarości i beżowości....no wszystkie mi się okropnie podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało tego, zapomniałam dodać,że zabawa kończy się...w moje imieniny! :)))

      Usuń
  8. Oj trudne zadanie nam dałaś:) Jak tu wybrać, skoro tak wiele pięknych. Gdyby była możliwość wyboru 5 najładniejszych to już by było lepiej. Lecz skoro ma być jedna, to mimo iż uwielbiam niebieskości,postawię na czarną elegancję z szydełkowym akcentem bieli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, mi się tak naj, naj, naj bardziej podoba ta szydełkowa, o ta: http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna/56.
    Ale piękne są też szare i granatowe w gwiazdki, szara w kratkę i ta kwiatowa: http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna/47. No i oczywiście w czarne koty. Ciężko wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio mam hopla na punkcie pepitki ale jednak na pierwszym miejscu jest poducha + :) idealnie będzie pasowała do mojego przyszłego fotela hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie poszewki piękne :-) ale najbardziej urzekły mnie te w kolorze niebieskim i szarym :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduchy Twoje podziwiam od dawna !
    Wszystkie są piękne ale ostatnio te we wzorki marokańskie i te w trójkąciki i pepitkę najbardziej przypadły mi do gustu.
    Sliczna jest tez ta w różowe kwadraty. pozdrawiam i jestem pewna , że kolejka będzie długa !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko wybrać najładniejszą bo wszystkie są śliczne :) U mnie ostatnio dominują szarości i jak dla lmnie ta jest rewelacyjna http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/107 nie ukrywam ze turkusowa też mnie urzekła :) pozdrawiam Monika
    wredotka23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś tak na pierwszy rzut oka zauroczyły mnie niebieskie, ta orientalna i w prawie koła. Zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę oryginalna, pisząc, że wszystkie poszewki są przepiękne i większość chciałabym przygarnąć. Jako przyszła mama (ciężko mi w to uwierzyć, ale to już za miesiąc, chyba że Stasiu się pośpieszy się z przyjściem na świat) wybrałam miętowe love z motywem kropeczek i paseczków, ponieważ pasuje do wystroju Pucusiowego łóżeczka i pokoiku oraz poszewkę z misiem z żółtą kokardą, bo uwielbiam misiowe motywy:)
    Pozdrawiam, Paulina.
    ppslonce@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ogromną ochotą wezmę udział w zabawie, chociaż znając moje szczęście do konkursów i tak nic nie wygram, jednak nic mi nie szkodzi spróbować:) a więc było ciężko wybrać mi jedną z poszewek ale po dłuższym zastanowieniu w końcu wybrałam śliczną szaro-białą w kratkę, jest urocza:) numer produktu 100. Mam pewną wizję gdzie ta poduszka by mi bardzo pasowała:)

    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  17. rany są śliczne:-))) niech będzie biała w niebieski zygzaczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam bzika na tle poszewek od ponad rok zmieniam dokupuje a i tu znalazłabym kilka które chętnie bym przygarnęła na razie wybieram jedną http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/108
    na fb.już polubiłam.
    sylwia161077@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie biała z wypustką najpiękniejsza:) choć gwiazdki i paski też przyciągają moje oko jak magnes:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miała taką możliwość to bym całe wyrko miała w takich pięknych poduszeczkach. Te poszewki są obłędne i ciężko się zdecydować na jakąś jedną, konkretną... ale najbardziej przypadła mi do gustu Black&White w pepitkę albo Chevron/Zygzak ta ciemno szara. Ganialne! ;D Pozostaję tylko z niecierpliwością czekać na losowanie. :) Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi sie twoje poszewki
    ale najbardziej urzekła mnie ta http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/107
    mocno ściskam kciuki by mi sie udało wygrać

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najbardziej oczarowała poszewka z "plusem" - taka wartość dodana, pozytywna, wnosząca coś dobrego do wnętrza. Ustawiam się :) ... i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  23. poszewki są śliczne, mnie najbardziej urzekł klasyczny granat w paski z czerwoną lamówką wymiary 40x40 http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/113 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak poszewka z plusem to chyba teraz taki must have i jest po prostu urocza, symetryczna, nie przesadzona wzorem i taka trochę totalna. Zapisuje się zatem i pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Urzekła mnie podusia w małe kolorowe trójkąty, idealna do nowego pokoju mojej córeczki :) Pozdrawiam. Monika. lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Martuś - nie da się wybrać tylko jednej :)) Wszystkie one są piękne. Przeglądam i przeglądam. Same cuda. Ale mus to mus ;)) Ok - niech będzie ta w czarne trójkąty i w żółty zygzak . Jednej ni w ząb nie wybiorę ;)))

    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są wspaniałe! ale ja poluję na pepitkę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. raz dwa trzy stane do gry ;)
    oj ciezko wybrac , bo sliczne są wszystkie , romby różówe mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały konkurs! a mi się podobają dwie i będzie mi ciężko się zdecydować ;) może jedną wygram a drugą zakupię ;)
    Podoba mi się miętowo-biały chevron i szara w białe gwiazdki!! Piękne!

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  30. nr 1 z szydełkiem zdobione, po prostu cudo :) podoba mi się również misiu w muszce - przeuroczy :) jak widać ciężko wybrać tylko jedną :) stanę w kolejce, może się uda :)
    pozdrawiam
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Och ciężko wybrać jedną... :) Ostatnio mnie ciągnie na turkusy, bo po remoncie właśnie mam zamiar takie akcenty dodać :) Ale miks kolorystyczny też lubię i tu chyba bym stawiała na trójkąciki w zieleni i różu :))) Pozdrawiam i staję w kolejce! :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie super, stawiam na szarą w pasy poziome , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam :) podziwiajac poszewki dla mnie faworytem jest nr 67 w przesympatyczne sówki :) Mojej córeczce uszyłam z filcu podobne nad łózeczku sówki, a także podobnym motywem sówek ozodbiłam jej pudełko na spiceczki więc taka poszewka byłaby idelana do pokoju mojej małej :):) Zapisuję się więc do zabwy i może na roczek córy uda się wygrać taką poszewkę :):)
    Banerek u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aj Kochana dobrze, że wyszłam z tej blogowej dziury, bo taki wspaniały konkursik bym przegapiła!
    Piękne wzory!!! Znasz mnie i wiesz,że ja maniaczka B&W jestem ;D biorę te w marokańskie wzory- wszystkie ;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Martuś z małym opóźnieniem, ale przyłączam się do zabawy. Jeżeli chodzi o poszewki z Twojego sklepiku to naprawdę trudno wybrać tą jedną, wybór jest ogromny, no ale takie są zasady więc oto link poszewki którą wybrałam http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/108

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo grzecznie ustawiamy się w kolejce.
    Po białą poszewkę z czarnym plusem.
    Bardzo optymistyczna!
    Taka życiowa przypominajka, że życie trzeba brać na PLUS:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, zapisuję się. Z poszewek podobają mi sie najbardziej wszystkie w odcieniach niebieskości - w błękitach najbardziej, a także poszewka żółta i klasyczna szarość, także prawie wszystko co oferujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się, że dzięki info o Candy mogłam trafić na Twojego bloga :) Bardzo mi się podoba. Poduszki są świetne. Sama nie wiem która najlepsza. Każda w sobie coś ma. Ale chyba ta z 5. zdjęcia najbardziej by pasowała na moją kanapę. Chociaż.....sama nie wiem :) Biorę udział w konkursie :) Może do wyników się zdecyduję.
    Pozdrawiam ciepło i na pewno będę tu zaglądać :)
    Na FB lubię jako Lucyna Rudek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ojej.. mialam nie lada problem z wyborem jednej poszewki.. wybieram tą w koty ;)
    dodałam baner:http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    lubię na fb jako Naughty Girl

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :) w sklepie znalazłam dużo ciekawych wzorów poszewek, fajnie, że są takie miejsca :) będę zaglądać, gdy wreszcie rozpocznę dekorowanie swojego domu :)
    Moje typy:
    http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/95
    http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/116
    http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/109
    Banerek na blogu:
    http://www.pluminthekitchen.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie umiem się zdecydować...wszystkie są przepiękne!Może ta w błękitne paski z czerwoną obwolutką...:) Banerek na blogu:) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się do konkursu
    baner- http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie są świetne ale jakoś te czarne mazańce najbardziej do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie chyba najbardziej zauroczyły żółte zygzaki :)
    rosstwory.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wahałabym się między dwiema: dużym czarnym krzyżem a czarnymi zygzakami.
    http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/125
    http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/91
    Tak szczerze, to bardzo podoba mi się większość z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi najbardziej podobają się poduchy w poszewkach z marokańskim/orientalnym wzorem :) Totalnie mój klimat! Bannerek podlinkowany na moim blogu ;) Pozdrawiam serdecznie, monika@ourplace.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Najbardziej zauroczyły mnie poduszki w kolorze niebieski , bo to mój ulubiony kolor, wiec to moje faworyty.

    OdpowiedzUsuń
  48. oj sama nie wiem która poduszka podoba mi się najbardziej bo każda przyciąga wzrok ale myślę,że w moich szarych wnętrzach najlepiej odnalazłaby się szara poszewka w orientalny motyw http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/107 :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja tę w koty bym wybrała, zdecydowanie! Przynajmniej mój kocur mógłby bezkarnie na niej zostawiać swoje kłaczki ;) lilippi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Czuję się jak na egzaminie szkolnym:))) Nie potrafię powiedzieć, która najbardziej mnie urzekła... bo wszystkie są piękne:)
    Ale... od zawsze uwielbiam pasy oraz kratki i to we wnętrzach jak i na sobie. Nigdy nie miałam poduchy w gwiazdy, więc może to dobry na nie czas?:)
    To moi faworyci.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  51. Koty z kłębuszkami!!! REWELACJA!!!! Info już wisi u mnie na pasku bocznym.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. jestem wielką fanką sów, więc poszewka w sówki mnie urzekła najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  53. nagroda jest wspaniała! zwłaszcza, że ciągle nie mam jakiejś ciekawej i porządnej poduszki. bardzo podobają mi sie motywy w gwiazdki lub paski. zastanawiam się nad kilkoma wzorami:) jest taki wybór ze cięzko się zdecydować:). wybieram albo białe gwiazdki na szarym tle albo poziome turkusowe paski z różową oblamówką albo granatową drobna krateczkę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/107 prosta, klasyczna, elegancka
    lubię jako Katarzyna Kate
    panipieguska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. http://littledreams.pl/pl/p/Poszewka-dekoracyjna-/117

    W moim stylu!

    zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolorowe zygzaki to moj typ ;) sa sliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)