Mała rzecz, a cieszy :)

Witajcie Kochani

Na pewno znacie to uczucie kiedy z malutkiej rzeczy człowiek cieszy się jakby to była wygrana w totolotka. Ja dzisiaj tak miałam. Zamierzałam już dawno zaprojektować i zamówić wszywki do moich poszewek, ale zawsze było coś innego na głowie i dopiero niedawno się za to zabrałam. Trochę czekałam zanim przyszły, no ale już są i jestem niesamowicie szczęśliwa z tego powodu :))))))







Oczywiście nie byłabym sobą gdybym zaraz nie uszyła poszewki i nie sprawdziła jak się prezentują wszywki z moim logo przy niej :) Z efektów jestem zadowolona bardzo :) i cała szczęśliwa, że w końcu się zdecydowałam i je zamówiłam. 




Często pojawia się u mnie chevron. Lubię ten wzór, ale tyle innych, pięknych wzorów mam Wam do pokazania.



Najlepiej zacznę od razu, od jutra pokazywać Wam inne wzory :) hmmmm właściwie to od dzisiaj, bo północ wybiła i mamy już jutro ;) czyli 1 maj.
Bardzo lubię maj, chyba najbardziej ze wszystkich miesięcy w roku i dlatego zaplanowałam dla Was majowy konkurs ale o tym później. Teraz zostawiam Was w objęciach nocy i kolorowych snów Wam życzę :)

Do napisania później.

Marta




Etykiety: , , , ,