01 maja 2014

Mała rzecz, a cieszy :)

Witajcie Kochani

Na pewno znacie to uczucie kiedy z malutkiej rzeczy człowiek cieszy się jakby to była wygrana w totolotka. Ja dzisiaj tak miałam. Zamierzałam już dawno zaprojektować i zamówić wszywki do moich poszewek, ale zawsze było coś innego na głowie i dopiero niedawno się za to zabrałam. Trochę czekałam zanim przyszły, no ale już są i jestem niesamowicie szczęśliwa z tego powodu :))))))







Oczywiście nie byłabym sobą gdybym zaraz nie uszyła poszewki i nie sprawdziła jak się prezentują wszywki z moim logo przy niej :) Z efektów jestem zadowolona bardzo :) i cała szczęśliwa, że w końcu się zdecydowałam i je zamówiłam. 




Często pojawia się u mnie chevron. Lubię ten wzór, ale tyle innych, pięknych wzorów mam Wam do pokazania.



Najlepiej zacznę od razu, od jutra pokazywać Wam inne wzory :) hmmmm właściwie to od dzisiaj, bo północ wybiła i mamy już jutro ;) czyli 1 maj.
Bardzo lubię maj, chyba najbardziej ze wszystkich miesięcy w roku i dlatego zaplanowałam dla Was majowy konkurs ale o tym później. Teraz zostawiam Was w objęciach nocy i kolorowych snów Wam życzę :)

Do napisania później.

Marta




21 komentarzy:

  1. No to już wstałam i świeci piękne słońce i mam masę planów na dzisiejszy dzień.
    Wszywki super, gdzie zamawiałaś ? Bardzo dobry wybór, i poduszki "poważniejsze" się stały. Ale taką masz firmę, której reklamy widzę co chwila w jakiejś gazecie, super. Cieszę się, że mogę podziwiać Twoją pracę, pozdrawiam i też lubię, nawet bardziej niż lubię MAJ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ali :) dziękuję za tyle ciepłych słów. Z samego rana tyle miodku na moje serduszko wylałaś, że teraz na pewno będzie dobry dzień :) Tobie również Ali takiego życzę :)

      Usuń
  2. Martuś cieszę się razem z Tobą, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper!! Pewnie, że cieszy! Teraz poszewki są jeszcze piekniejsze!!! :)))
    Udanej majówki Marto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko :) Tobie również udanej majówki :)

      Usuń
  4. Są śliczne! No i już na zawsze będziesz rozpoznawalna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, żebyś wiedziała jak mnie to cieszy :) Zresztą na pewno wiesz ;)
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Little Dreams a się spełniają :))) Pozdrawiam majówkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniają się, spełniają :) Takie małe a bardzo cieszą :)

      Usuń
  6. mała ale jak ważna rzecz :)
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wcale się nie dziwię że cię cieszy !! super !! :D
    Ja też uwielbiam maj ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. N Jak my się umiemy cieszyć z takich małych drobnostek-wydawałoby się ;p Super sprawa takie osobiste metki!
    Mam identyczną podusię ;D
    Pozdrawiam i życzę udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafimy Kochana potrafimy :)
      Ja również życzę udanej majówki :)

      Usuń
  9. poduszki wyglądają teraz naprawdę profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cieszę się razem z Tobą!
    Super wszywki super wzorki,piękne te Twoje poszeweczki Martuś!:***

    OdpowiedzUsuń
  11. Własna metka na produkcie to bardzo ważna rzecz,teraz każdy kto zobaczy taki napis będzie kojarzył poszewki z Tobą...a same metki bardzo profesjonalne i pewnie jesteś z nich dumna , teraz oprócz poszewki masz też swoją firmę zapiętą na ostatni guzik:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne metki!!!Wiem co czujesz,bo pamiętam jak się cieszyłam gdy zamówiłam swoje wizytówki i pieczątkę...pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)