23 kwietnia 2014

Poświąteczne migawki świąteczne ;)

Witajcie po Świętach

Przede wszystkim bardzo Wam dziękuję za życzenia świąteczne i za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem .
Jesteście na prawdę Kochane :)

Dzisiaj kilka migawek moich bardzo skromnych dekoracji świątecznych. Jeszcze nacieszę nimi oko do końca tygodnia, a potem .... no właśnie :) jeszcze nie zdecydowałam czy wrócę do dekoracji sprzed świąt czy może jakieś nowe zakupy "deco" ....,
które uwielbiam :)









Życzę Wam miłej środy i do napisania :)

Marta

25 komentarzy:

  1. Skromne ? w prostocie siła, dlatego są przepiękne :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda pięknie. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie Olu również dobrego dnia życzę :)

      Usuń
  3. delikatnie i subtelnie--pieknie:)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Martuś u Ciebie, u mnie też jeszcze świąteczne deco w domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aguś :) Chcę jeszcze trochę oko nacieszyć tym bardziej, że w tym roku późno dekoracje jajeczne ;) wyciągnęłam :)

      Usuń
  5. dekoracje skromne ale naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ u Ciebie klasycznie ! Niesamowicie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dołączam się do zachwytów piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się to pastelowe połączenie jajeczek, urocze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie,pastelowo! Ja na razie nie mam pomysłu na dekoracje poświąteczne . Na razie jeszcze jaja leżą ;p
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne są Twoje dekoracje - nie przesadzone, ale klimatyczne :)) ja też do końca tygodnia nie rozstaję się jeszcze z jajkami i królikami, później będzie u mnie pastelowo i kwiatowo - przynajmniej tak planuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje :) Takie pasteLOVE !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Wielkanocne piękne są same w sobie, a do tego w tym roku wypadły dość późno i pogoda mogła ofiarować nam wiele słońca w tych dniach, myślę więc,że same dekoracje nie muszą być wymyślne, a ich siłą, tak jak u Ciebie jest ich prostota,subtelność i piękno przyrody...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe! delikatne, subtelne czyli tak jak lubię;)))
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. subtelnie i elegancko. jak zawsze u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie u Ciebie,Martuś;) a jak sprawdza się nasze ażurowe serducho? :))))
    zapraszam Cię dziś do mnie,by obejrzeć Twoje poduchy w moich skromnych progach:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. prosto bez zbędnego przepychu czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd w kobietach tyle gustu i piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)