06 kwietnia 2014

Czas na powrót ...

Witajcie Kochani

Bardzo dawno nie pisałam i chociaż starałam się przez ten czas do Was zaglądać jak najczęściej, to i tak mam duże zaległości. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałyście. 
Wiosna już i za oknem i na Waszych blogach  w pełnej okazałości. Dużo też jajeczek i świątecznych aranżacji. U mnie jeszcze wszystko raczkuje, ale powoli zaczyna i do mnie, do moich wnętrz i prac docierać wiosna i jej pogodny, optymistyczny nastrój. Oby ze mną został na dłużej.







Jak widzicie dużo różu u mnie ostatnio. Jutro zamierzam zrobić kilka zdjęć nowym poduchom w towarzystwie uroczych tulipanów. Mam nadzieje, że pogoda dopisze i słonko zawita w moim saloniku :)





Pozdrawiam Was Kochani cieplutko. Miłej, słonecznej niedzieli Wam życzę 
i do niedługiego, tym razem, napisania. 

Obiecuje :)))


Marta




19 komentarzy:

  1. Oby już został :)) Wiosną przecież i my się budzimy :))
    Pieknie i pastelowo u Ciebie , miłej niedzieli życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze myślałam, że zimowe chandry to nie mój problem a w tym roku jakoś tak ....
      no ale mam nadzieje, że to już za mną :) w końcu mamy już kwiecień :)

      Usuń
  2. Ależ u Ciebie pięknie i wiosennie !! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakoś tak ostatnio różowo mi :)

      Usuń
  3. Widzę,że lubimy te same kwiaty:)Moje ulubione stoja u Ciebie:)Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No u Ciebie wiosna na calego!!!ten roz jest boski, szkoda, ze u mnie w domu nie ma na niegi miejsca...pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana,mam nadzieję,że będziesz tu częściej :))
    Piękne pastele! Lubię takie dekoracje choć sama wybieram bardziej zdecydowane i intensywne barwy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pastelowe kolorki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy ten twój róż. uwielbiam cięte kwiaty, widzę,że ty również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się bardzo stęskniłam!Nie znikaj już na tak długo...dobrze?
    Wspaniały róż - radosny i optymistyczny!;)))
    uściski;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pastelowy róż u Ciebie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. hej Martuś:) ślicznie u Ciebie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie u Ciebie!!! Wczoraj właśnie zakupiłam puchate różowe poduchy za grosze ale jak tylko dostanę wypłatę to odezwę się po te różowo-białe od Ciebie :) Wciąż o nich myślę!
    Buziaki i fajnie,że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie i słodko mi się zrobiło po obejrzeniu twoich zdjęć:) Różowy górą!:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezentują się te goździki i tulipany Twoim domu. Miło widzieć, że nie tylko u mnie pojawił się róż na ścianie, bo co niektórzy pukali się w głowę jak usłyszeli, że maluję kuchnię właśnie na ten kolor ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uiwlebiam takie kolory, sliczne ujecia...relaksuja i wprawiaja w dobry nastroj:) ja bardzo lubie roz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)