10 lutego 2014

Chevron - wszędzie go ostatnio pełno :)

Witajcie Kochani

Pamiętacie jak kilka tygodni temu pokazywałam Wam stosik materiałów, które czekały na pokrojenie i poszycie? Poszewki powstały z nich już jakiś czas temu, są już w moim sklepiku z poduchami, ale dopiero teraz znalazłam chwilę żeby Wam je pokazać. Mam nadzieję, że wzór Wam również się podoba tak bardzo jak mi.












Mam w zanadrzu jeszcze ten wzór w kolorze jasno - różowym i jasno - szarym, ale jest świeżutki, jeszcze ciepły i dopiero powstaną z niego poszewki na podusie. 

A dla Was mam niespodziankę 10 %  RABATU na poszewki z zygzakiem :) Wystarczy przy zamówieniu wpisać hasło: CHEVRON.  Jeśli macie ochotę to zapraszam do Little Dreams Shop.



Ściskam Was mocno

Marta


21 komentarzy:

  1. super się prezentują, a wersja w jasny - róż, na pewno będzie rewelacyjna,
    pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
  2. JUż pewnie pisałam,ale ostatnio bardzo podoba mi sie mięta i turkus a widzę,że pięknie komponuje się z szarościami.Świetny efek!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Szczególnie w turkusie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ten zygzak mnie ujał jakis czas temu i zaczynam sie zastanawiac czy sobie takiego nie sprawic:Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chevron i ja bardzo polubiłam,także pojawi się u mnie za czas jakiś,czekam na dostawę koloru żółtego ;)
    Śliczne poduchy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zygzaczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana prześliczne są te poduchy!!!!!! bardzo podoba mi się ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny raz jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne poduchy, dodają wnętrzu pazura :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie zygzaki od dawna mi się marzyły.
    Poduchy wyszły super.

    pozdrawiam i zapraszam http://kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten wzor, poduchy sa swietne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne poduchy - chevron uwielbiam :))) Kolory super!
    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też taką sobie uszyłam na początku grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te poduchy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieska całkiem fajna, ale te z gwiazdkami, które były w jednym z wcześniejszych postów chyba bardziej przpadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne :) Pod koniec roku zgłoszę się po takie poszewki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te poduszeczki, i kolorystyka świetna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)