11 stycznia 2014

Inspiracje - drewno we wnętrzach

Witajcie moi drodzy

Przyszedł Nowy Rok i tak właściwie pędzi od początku jak opętany. Nawet się nie spostrzegłam a dziś już 11 styczeń. Wydaje mi się, że wczoraj otwierałam szampana na przywitanie 2014, a tu o proszę dwa tygodnie pękły nie wiadomo kiedy :) 

Nowy rok to podsumowania i plany. Podsumowanie 2013 zrobiłam sobie w głowie i muszę Wam się pochwalić ;) wyszło całkiem nieźle. Jakie plany? Spore :) hihi :) mam ich na ten rok tyle, że już zabrałam się do ich realizacji żebym zdążyła do 31 grudnia ;) Plany wnętrzarskie ... ich też wiele, ale nie bójcie się nie będę o nich teraz pisać. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła Wam pokazać pierwszą realizację.

No ale rozpisałam się a tu miał być post z inspiracjami :) Już przechodzę to tematu.
Dzisiaj drewno, ale takie które nie zostało poddane dużej obróbce. Naturalne, piękne i dostojne. Uwielbiam drewno we wnętrzach. Dodaje ciepłego, przytulnego klimatu. Najlepiej prezentuje się we wnętrzach w stylu skandynawskim, ale nie tylko. Może być użyte jako dekoracja, siedzisko, stół, stolik kawowy albo nocny i mogłabym bez końca ... jednak wolę popatrzeć na piękne zdjęcia :)









Źródło wszystkich zdjęć: www.pinterest.com


Pięknie prawda?



Ściskam Was cieplutko i miłego weekendu życzę :)

Marta







33 komentarze:

  1. cudowne inspiracje, pasuje do nich Twoje serducho drewniane :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście będzie pasować :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajna taka ściana z pieńków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie teraz patrzę na to zdjęcie i wydaje mi się, że to tapeta :) no ale i tak wygląda zjawiskowo :)

      Usuń
  3. od zawsze mi sie podoba drewno i marze o drewnianym domku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że marzenie się spełni :)

      Usuń
  4. O to cos dla mnie :)
    Dzięki za inspiracje :)
    Drewno to to, co będzie sie u mnie częściej pojawiać :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz to trafiłam :) u mnie też będzie gościć częściej :)

      Usuń
  5. Zakochałam się w tych inspiracjach, uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda. Życzę Ci realizacji planów i jeszcze lepszego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana Tobie również wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  7. AJ też uwielbiam drewno !!! Cudne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) drewno chodzi mi po głowie już od jakiegoś czasu więc szukam inspiracji :)

      Usuń
    2. Szukaj, szukaj bo to bardzo dobry wybór !!!

      Usuń
  8. Fantastyczne drewniane inspiracje! Ciekawa jestem twoich planów na 2014 i co nam zaserwujesz w tym roku :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne inspiracje, bardzo lubię drewno ostatnio z mężem rozważamy wymianę podłogi w salonie, na drewniane deski :)

    Dołączam się do grona obserwatorów Twojego bloga :)

    Pozdrawiam serdecznie
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne inspiracje, wszystkie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super inspiracje...te stoliczki zdrewna bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam drewno we wnętrzach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za inspiracje:) Bardzo trafione

    OdpowiedzUsuń
  14. Natura za kazdym razem zachwyca, a wykorzystanie jej na meble-bomba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak widać co by kto nie wymyślił i tak natura zawsze będzie najpiękniejszą inspiracją.
    Piękne te wnętrza.
    Pozdrawiam i zapraszam 

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne inspiracje - drewno uwielbiam, zwłaszcza w połączeniu z białymi wnętrzami :)
    pozdrawiam ;)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię drewno we wnętrzu, nadają takiego ciepłego, swojskiego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no wygląda to wszystko doprawdy niesamowicie, ciekaw jestem jak się sprawdza na co dzień i czy zbiera się kurz na takich pieńkach w sypialni ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje - dzięki!!! Uwielbiam drewno w domu!!! Cieszę się, że tu trafiłam - zostaję i zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :-) Uwielbiam drewno we wnętrzach..... Juz się rozmarzyłam :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł z półką wykonaną z drewnianych kawałków! :)
    Inspiruje i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)