Inspiracje - drewno we wnętrzach

Witajcie moi drodzy

Przyszedł Nowy Rok i tak właściwie pędzi od początku jak opętany. Nawet się nie spostrzegłam a dziś już 11 styczeń. Wydaje mi się, że wczoraj otwierałam szampana na przywitanie 2014, a tu o proszę dwa tygodnie pękły nie wiadomo kiedy :) 

Nowy rok to podsumowania i plany. Podsumowanie 2013 zrobiłam sobie w głowie i muszę Wam się pochwalić ;) wyszło całkiem nieźle. Jakie plany? Spore :) hihi :) mam ich na ten rok tyle, że już zabrałam się do ich realizacji żebym zdążyła do 31 grudnia ;) Plany wnętrzarskie ... ich też wiele, ale nie bójcie się nie będę o nich teraz pisać. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła Wam pokazać pierwszą realizację.

No ale rozpisałam się a tu miał być post z inspiracjami :) Już przechodzę to tematu.
Dzisiaj drewno, ale takie które nie zostało poddane dużej obróbce. Naturalne, piękne i dostojne. Uwielbiam drewno we wnętrzach. Dodaje ciepłego, przytulnego klimatu. Najlepiej prezentuje się we wnętrzach w stylu skandynawskim, ale nie tylko. Może być użyte jako dekoracja, siedzisko, stół, stolik kawowy albo nocny i mogłabym bez końca ... jednak wolę popatrzeć na piękne zdjęcia :)









Źródło wszystkich zdjęć: www.pinterest.com


Pięknie prawda?



Ściskam Was cieplutko i miłego weekendu życzę :)

Marta







Etykiety: , ,