18 stycznia 2014

Black, White & Gray

Witajcie moi Kochani 


Jak już się pewnie zorientowaliście to ostatnio moje ulubione kolory :) Oczywiście nie tylko je darzę swoimi uczuciami, ale ostatnio dużo ich u mnie w domu, w moich pracach i poduchach. 
Kilka dni temu zrobiłam przegląd mojej szafy z materiałami i zabieram się za szycie nowych wzorów.
W grudniu nie bardzo miałam czas na nowości, ale nie powstrzymałam się od kupowania tkanin. Teraz dzięki temu mam na czym pracować :)
Dzisiaj tylko mała część tego czym będę się chciała z Wami podzielić w najbliższym czasie.














Miłego weekendu Wam życzę :) 
Niekoniecznie Black, White & Gray ;)


Marta


28 komentarzy:

  1. :) ja wciąż szaleję za gwiazdkami) no i dzierganie mnie woła...może wrócę do wieczorów z szydełkiem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć Kochana puki wieczory jeszcze długie :)

      Usuń
  2. Fantastyczna sprawa ;) Strasznie mi się takie cudeńka podobają u kogoś , u siebie jakoś ich nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam szydełkować i szydełkowe twory zawsze znajdą u mnie miejsce, ale bez przesady oczywiście.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jestem zakochana w tych kratkach, wzorkach, zygzakach, kropkach, paskach , w moim dzisiejszym poście tez o nich. Ale fajne serca !

    OdpowiedzUsuń
  4. również uwielbiam te kolory! :D ostatnio do nich dołączyły różne odcienie niebieskiego :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny zbiór tekstylii, jestem pewna, że wyjdzie z nich coś fantastycznego. A te wydziargane serduszka są super i wręcz urocze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarości kocham są takie eleganckie i pięknie wyglądają z innymi kolorami.Już czuję jakie cudeńka stworzysz.Szydełko fajna sprawa i ostatnio wróciłam do dziergania i serduszka się uczyłam ale to Twoje czarno białe jest cudne :)Pozgrawiam Katka i zapraszam do mnie do pracowniakatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie materialy absolutnie cudowne! Zdradz prosze gdzie kupilas ten w zygzaki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa jakie piekne tkaniny!bossskie,a serduszka wow,podziwiam,bo sa piekne!buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tkaninki już nie mogę się doczekać co z nich powstanie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie patrząc na materiały :)
    Czekam na efekt końcowy, ciekawa co z nich powstanie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tkaniny.Ja również jestem ciekawa co wyczarujesz.:)) Pozdrawiam i zapraszam na Cendy http://pannazadziorna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja jestem wielbicielką tych kolorów i takich materiałów jakie posiadasz :) Nie mogę się doczekać co tam nowego natworzysz!
    I ja mam zapisane kilka aukcji na allegro z tkaninami w tym stylu,no zygzak Chevron-obowiązkowy! Ale nie mogę zdecydować się na kolor bo i siwy mi się podoba i czarny i żółty-z myślą o wiośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne wzory. i takie bardzo twoje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie bardzo co też nowego wymyśliła Twoja kreatywna głowa :))
    Szczególnie, że kolorki które pokazujesz to moje ulubione . Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tkaniny super! Czekam z niecierpliwością jakie cudeńka z nich powstaną :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę Ci powiedzieć,że uwielbiam ten zestaw.A już pepitka to mój numer jeden!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie... To zdecydowanie moje kolory i wzory :- Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za materiały!! Cudne i kolorystyka bajka :) Gdzie kupujesz te tkaniny jeśli mogę zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne materiały! Ciekawe co z nich wyczarujesz... :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne szydełkowe ozdoby i materiał. Będzie elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Za mną chodzi ostatnio przemalowanie salonu na szaro :) Piękne masz tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biel i czerń to również moje ulubione kolory, więc pewnie z tych materiałów wyjdą same cudeńka.
    BLOG-SeeHome made with passion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)