W końcu są ...

... wyniki Mikołajkowego konkursu, który organizowałam razem z dziewczynami ze sklepu Skrzydlatewkrate. Do wygrania były trzy bony do sklepu dziewczyn za 50, 40, 30 zł. Zgłosiło się łącznie (na facebook'u i u mnie) 90 osób.

Losowanie nagród odbyło się jak zwykle tradycyjną metodą ;) była i bęben i maszyna losująca, niestety musiałam zastąpić moją małą "Maszynę losującą" bo bidula chora i wymęczona gorączką już dawno śpi. Miałam troszkę problemów bo moja rączka nie mieściła się tak łatwo w bębnie i musiałam się wspomagać drugą, aby ją wyciągnąć ;) ale czego się nie robi dla Was Kochani.

Przechodząc do rzeczy:


A więc:

I miejsce - bon na 50 zł - otrzymuje: Mama w ogrodzie
II miejsce - bon na 40 zł - otrzymuje: Paulina Zdeb
III miejsce - bon na 30 zł - otrzymuje: Bea

Gratuluję bardzo serdecznie i proszę o kontakt w sprawie przekazania nagrody :)




A to już mała zapowiedz mojego następnego posta :) Przygotowałam dla Was małe DIY z tych oto pięknych pomponików i chcę Wam się pochwalić moją następną światełkową zdobyczą, ale o tym jutro albo pojutrze :)




Dziękuję wszystkim uczestnikom za zabawę i gratuluję wygranej.


Ściskam Was mocno i miłej nocki 
oraz dobrego przedświątecznego tygodnia Wam życzę :)

Marta



Etykiety: