11 grudnia 2013

Garść Świątecznych inspiracji

Witajcie Kochani

Święta coraz bliżej, już czuć powoli zapach choinki i pierników. na wielu Waszych blogach widać już bardzo zaawansowane przygotowania świąteczne. Ja dopiero zacznę w ten weekend odświeżać świąteczne dekoracje. Na razie oprócz stroika adwentowego świąteczna bida ;)
Aby wprowadzić się w nastrój świąteczny przygotowałam kilka świątecznych inspiracji, wygrzebanych oczywiście na pinterest.com. Dzisiaj w roli głównej choinka, ale nie ta pod którą Mikołaj zostawia prezenty, tylko to mniejsza, postawiona gdzieś zboku, która dodaje naszym domom tak wiele świątecznego nastroju i klimatu. 













Jak Wam się podobają wygrzebane przeze mnie inspiracje?
Macie u siebie takie choineczki?
Ja tak. I zamierzam jeszcze dwie zrobić w tym roku :) Mam nadzieję, że zdążę, już nie dużo czasu mi zostało do Świat. Jeśli Was zainspirowałam to bardzo się cieszę.


Ściskam Was bardzo cieplutko i miłej nocki Wam życzę :)

Marta

26 komentarzy:

  1. Inspiracje cudne. Chociaż mnie w tym roku urzekają choinki drewniane takie malowane białe i uszte na patyku włożone do doniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje cudne pozdrawiam cieputeńko

    OdpowiedzUsuń
  3. choinka z patyków wciąż mnie urzeka:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje,muszę pomyśleć o takich choineczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie alternatywne choinki,z papieru bądź z badylków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie wspaniałe, ale moimi faworytkami są recyklingowe, ze starych książek lub gazet. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no ciekawe. Chyba się zainspiruję i coś sklecę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już swoją faworytkę, jak zdążę, to przygotuję :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje. ja już mam jedną, wyklejaną taśmą. ale chyba skuszę się na tą z podartych gazet, mega mnie ujęła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite są te choineczki! Takie proste, a jakie pomysłowe :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ale piękne!!! Mnie rozłożyła ta ze skręconych gazet. Jest cudna. Jutro się za taką zabieram, bo inaczej nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra inspiracje wyszukałaś Martuniu!
    ja zrobiłam taką choineczkę w doniczce z gazetowych gwiazdek na patyczku ;)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta choinka z kolorowych pomponow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta z zielonych bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej podoba się drewniana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne , jutro zabieram się aby zrobić papierową :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę przecudnie to wszystko wygląda, tak świątecznie. Ale przyznacie chyba, że nie niczego bardziej świątecznego i magicznego, jak zapach zielonego drzewka ogarniający cały dom? I to na takie momenty warto czekać cały rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te z perełkami istne cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja,inspiracje na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma to jak pełen blask nowych inspiracji, pięknie wkomponowane w meble.Szkoda,że święta są takie krótkie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)