17 grudnia 2013

DIY - choinka z pomponów


Witajcie Kochani :)

Dzisiaj wspomniany we wcześniejszym poście DIY. 
Jak już pewnie się zorientowaliście to urzekły mnie w tym roku choinki. Jako dekoracje świąteczne są cudne. Mogą mieć tyle kształtów, form i zrobione mogą być z przeróżnych materiałów. Ale przecież to wiecie :)
Ja, w tym roku, postanowiłam wykorzystać pompony do zrobienia swojej choineczki. Oczywiście zaczęło się od inspiracji znalezionej na pinterest.com. Tak bardzo mnie zauroczyła, że po prostu musiałam mieć taką :) I mam. 
Zapraszam na małe DIY.

Do zrobienia takiej choineczki potrzebujemy: stożka styropianowego, kleju, nożyczek i pomponów :)


Mile widziani również pomocnicy ;)


Sprawa jest prosta :) obcinamy z taśmy pompony i przyklejamy na stożek tak jak mam się podoba i jaką mamy wizję :) I powoli powstaje nasza choinka.



Efekt moim zdaniem zadowalający :)




Mam nadzieję, że Was troszkę zainspirowałam :) mam jeszcze w planie wykonać dwie choineczki. Jak zdążę to Wam pokarzę :)

Ściskam Was mocno 

Marta



47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajne jest to, że pompony są dostępne w różnych kolorach i można stworzyć naprawdę niesamowity efekt,właśnie kolorami :)

      Usuń
  2. Wspaniała!!!w życiu bym sama nie wpadła na taki pomysł;)super efekt!
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś, ale pomysł niestety nie mój, zainspirowała mnie zdjęcie podobnej dekoracji.
      :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. pzytuliłabym sie do niej:)pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt przytulna to ona jest :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Choinka wygląda naprawdę prześlicznie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiele ciekawych inspiracji znajduję na Pinterest :) to jeden z nich trochę przeze mnie przekształcony ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Choineczka śliczna Martusiu. Ja bym taką zrobiła pastelową ;)) w moich ukochanych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Ja pierwszy raz widzę takie bombony...musze zapytać u siebie w pasmanterii.

    ♥ Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wyszło, świetny pomysł, może w chwili wolnej sama spróbuję:)
    Pozdrowionka
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wyszło, zupełnie inny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszła Twoja choineczka! Świetnie komponuje się z resztą dekoracji. Ja też wykorzystałam pompony do jednej z moich choinek- jak masz ochotę zerknąć, to zapraszam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. też myślałam o takiej bo strasznie mi się podobały, ale nie wiedziałam gdzie kupić pompony... i zrezygnowałam.. Twoja jest śliczna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł i przepiękny efekt. A ile radości podczas tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choineczka! Ja też zamierzam pokazać swoją. Moja jest ze stożka styropianowego i różyczek z ręcznika papierowego:-). Zapraszam do obejrzenia moich dekoracji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczna ta Twoja choineczka:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Martusiu, jest po prostu boska!!! Tyle pomponów zużyłaś!!! Śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Martunia świetna ta choinka i całkiem prosta do wykonania,jedynie pracochłonna a i zakochałam się w tym Twoim świeczniku serce.Jest BOSKI!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych pasmanteryjnych kuleczek po raz pierwszy widze choinke, jak dla mnie rewelacja!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł, takiej choineczki jeszcze nie widziałam :).
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna!!a gdzie takie pomponiki idzie kupic?

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczna. no i nikt takiej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oryginalne wykonanie choinki :) ślicznie wygląda i niesamowicie pasuje do wystroju!
    Pozdrawiam

    http://myhomeandmylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam szybko do pinii o urodzie choinki:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny pomysl i wykonanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta choinka. Ja właśnie też dodałam swoją pierwszą rodzinną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka świetna choinka! taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja, bo kto powiedział, że choinka musi być kłująca? :)
    Zdrowych , pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodka choineczka!!
    Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawdziwiej magii pod świątecznym niebem pełnym cudów ! Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)