08 listopada 2013

Zbliżają się wielkimi krokami

Witajcie Kochani

I mamy już listopad. Czas leci nieubłaganie. Ani się nie obejrzymy a będziemy już po Świętach. 
W związku z tym zastanawiam się troszkę nad dekoracjami świątecznymi. Jak w tym roku będą wyglądały nasze święta? Niestety jeszcze nie wiem tak do końca. Na pewno będzie dużo białych i srebrnych ozdób, bo takie mam ostatnio wnętrzarskie "potrzeby" i nie tylko wnętrzarskie, również moja głowa, żeby nie poddać się jesienno-zimowej chandrze potrzebuje jasnego otoczenia ;) 

Dzisiaj jednak tak w opozycji do Białych Świąt - święta w czarnej odsłonie. 
Wpadłam na te zdjęcia przypadkiem i wywołały u mnie burzę myśli o kolorach, ich łączeniu i dopasowaniu 
do poszczególnych pór, okresów świąt itd. Dlatego chcę je Wam pokazać. Jestem bardzo ciekawa co myślicie o połączeniu czerni ze świętami BN. Co prawda czerń jest tu tylko tłem dla złota i czerwieni, ale jak dla mnie wiedzie prym w tych aranżacjach.



                                                           Źródło: pinterest.com



I jak Wam się podoba? Zdecydowałybyście się na taką odsłonę Waszych świątecznych domów?
Dla mnie czerń - TAK, ale tylko delikatnie w kontraście do bieli.

Ściskam Was mocno

Marta


31 komentarzy:

  1. Na tych zdjęciach wygląda to świetnie i bardzo mi się podoba, ale jeśli chodzi o moje święta to musi być beż, zieleń i czerwień, ewentualnie biel-błękit :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim wydaniu czerń na Święta jak najbardziej. Piękne inspirujące zdjęcia.
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. az mi się Świąt juz zachciało i przystrajania domku....:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. na tych zdjęciach wygląda to cudownie, ale nie jestem przekonana do tego, czy w naszych mieszkaniach równie dobrze by to wyglądało. osobiscie widze takie połącznie idealne dla mieszkań w bardzo nowocześnie urządzonych. więc u mnie - w moim shabby chic'owym, loftowym trochę stylu - nie za bardzo. aczkolwiek choinka jest zachwycająca!

    miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny plus złoty to bardzo eleganckie połączenie, jestem na tak, ALE tylko w dodatkach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W małych ilościach jak najbardziej jednak ja w tym roku stawiam na biel,srebro i czerwień,bo zeszłe,tylko białe święta wydawały mi się jakieś takie smutne bez czerwieni.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach wygląda to pięknie, ale w domu chyba bym tak nie zrobiła ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne inspiracje wybrałaś :) W temacie Świąt pomyślałam już o choince i jej przystrajaniu. Będzie naturalnie i domowo. Nie mamy nawet bombek, co mnie zmusza do fantazji :))
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. elegancko ,ale nie dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. z umiarem oczywiście;))ale biel i czerń + srebro, to jest to;)))z zeszłego roku mam kilka czarnych bombek i w tym też się przydadzą;)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel ,srebro,szarości-jak najbardziej mi się podobają.Ale ja mam dylemat,jeśli chodzi o dodatki świąteczne i ich kolory.W zeszłym roku była biel,czerwień,beż.W tym chciałam skupić się bardziej na bieli,szarości ale mam sentyment do świątecznej czerwieni :) I nie wiem co wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. złoto na swieta to wciaz dlamnie podstawa:) w tym roku rozbielam na tyle na ile pozwola mi dzieci....:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i elegancko...ale nie do moich wnętrz i nie dla mnie... Ja co roku na święta muszę mieć coś w czerwieni, bieli i srebrze :) A choinka mieni się różnymi kolorami :)) To ma dla mnie klimat :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej odpowiada złoto na tle czerni, srebro plus czerń wydaje mi się troch smutnym połączeniem w parze ze świętami, choć wszystkie aranżacje sa niezwykle ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze kilka lat wstecz powiedziałabym czerni kategoryczne NIE. Teraz jednak mój gust zmienił się bardzo i otwieram sie na NOWE coraz częściej. Te zdjęcia bardzo mi sie podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, inaczej, ale ja jednak wole moje czerwienie i zielenie z domieszką złota :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi bardzo się podoba czerń z bielą...z szarością...czerń ze złotym trochę za pstrokato jak dla mnie...wole czerń ze srebrem. SUPER poduszki. Obserwuje Little Dreams :) U mnie na blogu też świąteczne inspiracje zaczęłam...zapraszam na BOBO(k)OWY POST. Może komuś spodobają się nasze filcowe bombki!! Czarno- białe niedługo wykonam...na razie szaro białe.
    http://decolikeswhite.blogspot.com/2013/11/bombkowe-bombki-filcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za świętami, ale jeśli miałabym udekorować dom, to zdecydowanie wybrałabym biel i czerń. No bo kto powiedział, że koniecznie czerwień i zieleń ma być? Te kolory dobrze współgrają tylko w naturze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Ja juz mam czarne bombki, czarne swieczniki ze zlotym wnetrzem i prezety tez beda opakowane w czarny papier :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba! Mam wrażenie, że czerń wspaniale uskramnia złoto. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czarny uwielbiam więc czarne święta do mnie gadają na całego :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne dekoracje swiateczne :) Piekne eleganckie bardzo :) Ja poniewaz uwielbiam tworzyc cos ,czasem malowac jestem za kolorkami roznymi :) Ale i taka odslona jest Piekna :)
    Z mila checia zostane u Ciebie na dluzej :) Zapraszam Cie rowniez na moje Candy Roczkowe :) Podusie malowane recznie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiście wywołują burzę myśli. sprawa warta przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi spodobał się czarny świecznik na drugiej fotce.:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna alternatywa dla kiczowatych czerwonych bałwanków, reniferów i SantaClausów :) Stonowane i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie wyglądają te aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam czarny:) większość ozdób i dodatków w moim domu jest w tym kolorze dlatego w święta ozdoby wybieram głównie w kolorze czerwonym:) tak dla odmiany:) nie lubię czerwonego ale w święta to co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite i nietypowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)