18 listopada 2013

Wyniki losowania zwycięzcy w urodzinowej zabawie :)

Uff zdążyłam ...

Witajcie

Na pewno chcecie poznać szczęśliwca w mojej urodzinowej zabawie, którą ogłosiłam miesiąc temu. Ale jeszcze chwilkę musicie poczekać :)  Najpierw chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie życzenia i ciepłe słowa, które od Was przeczytałam pod postem urodzinowym. Jestem niesamowicie szczęśliwa, że tak ciepło odbieracie mój blog i to moje pisanie :) to bardzo mobilizuje i dodaje skrzydeł. Moje postanowienie na drugi rok mojej blogowej przygody, to to aby Was nie rozczarować a i samej się doskonale bawić w Waszym towarzystwie.

Jesteście na prawdę cudowni :) Dziękuję

A wracając do tematu, to nie spodziewałam się tak wielkiego zainteresowania. Zgłosiło się Was, aż 160 !!!
Za to również dziękuję.

więc... zaczynamy losowanie

bęben "Maszyny losującej" jeszcze pusty


odbezpieczamy blokadę i kartki z imionami lądują w środku


i oto "Maszyna losująca" (już w piżamie) losuje 


a zwyciężczynią jest ... (tu słychać werble)


... AŚKO z Aśkowe (po)twory


GRATULUJĘ SERDECZNIE
i proszę o kontakt :)

Wszystkim Wam jeszcze raz serdecznie dziękuję za udział w zabawie i za to że jesteście i do mnie zaglądacie


Dobrej nocy Wam życzę

Marta





38 komentarzy:

  1. Aj szkoda, że to nie ja;( miałam maluśką nadzieję, że mi się uda...może następnym razem;) a tym czasem gratulacje dla zwyciężczyni:):)
    Pozdrawiam również dobrej nocy:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAA nie wierzę!!!!!!! ale jaja :D:D:D
    że chciałam wygrać - to mało powiedziane! myślałam o nich codziennie odkąd się zapisałam, wszystkim mówiłam, że tak strasznie chciałabym je mieć, zresztą jak przypomnę sobie komentarz, którym się zapisałam,to aż chce mi się śmiać :)) "ojeżu! przecież to najfajniejsze poduszki,jakie kiedykolwiek widziałam!!!!! może dlatego,że są w kolorach,które ostatnio totalnie mną zawładnęły?! :))) chcę je, chcę je tak bardzo,że ja pierniczę! obie,dokładnie w takich kolorach,jakie są na obrazku! niech już będzie losowanie......ach,zaklinam je i od teraz myślę,jak o własnych :))))"
    zwizualizowałam je sobie :D opłaciło się pozytywne myślenie! z resztą....zawsze się opłaca! :))))
    dziękuję Ci Martuś, a przede wszystkim Uroczej Maszynie Losującej - proszę ją jutro rano ode mnie porządnie wyściskać :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się do łez "czytając" Twoją reakcję na wygraną :)))
      Dla takich chwil warto obdarowywać swoją pracą i pasją innych. Sprawiłaś mi na zakończenie dzisiejszego dnia wielką radość.
      Dziękuję.

      Usuń
  3. byłabym zapomniała - wszystkich chętnych zapraszam na moje przedświąteczne cuksy - do zgarnięcia grudniownik i nie tylko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no szkoda, że nie ja :) takie fajowe poduchy :) ale gratuluję zwycięskiej AŚKO :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo gratuluje! szkoda ze nie ja:) ale i tak milo bylo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. BUUUU, ale gratuluje zwycięzcy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Szczęściarze i dziekuuę za zabawę :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni, a Ciebie prosze o jeszcze jedno takie candy, czuje niedosyt:) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Aśko wspaniałych poduch!
    I dzięki za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No a dlaczego nie ja? Żartuję:-)
    Dziękuję za wspólną zabawę!!!!!!
    Do następnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej a Tobie dziękuję za zabawę i że jesteś. Czekam na następne tfory.
    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki!;)
    Dzięki Martuś za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również dziękuję za zabawę a zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powinno również być zdjęcie komisji gier liczbowych i innych takich, która nadzoruje przebieg losowania :D
    serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni. Od siebie: Marto czekamy na więcej tak cudownych prezentów :)

    pozdrawiam i zapraszam
    http://zapracowanamamaijejswiat.blogspot.com/2013/11/pierwsza-rozdawajka-na-moim-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla szczesciary :):):) Dziekuje Ci za zabawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Zazdroszczę, bo podusie są niesamowite ;)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda ..... te podusie takie śliczne. Ale ze smutkiem gratuluję Aśko. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje i dziękuje za zabawę , szkoda ,że nie ja ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. dzękuję za gratulacjony :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, zazdroszczę i dziękuję za zabawę :))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratki wielkie :) I oby poduszki super się sprawowały :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje i dziękuję za super zabawę :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)