29 listopada 2013

Przedświąteczne szycie

Dzień dobry Kochani

Ojj sporo się szyje, sporo w Little Dreams ;) Taki okres, wszyscy chcemy mieć coś ładnego w domku na święta więc dzięki temu mam duużo pracy i mało czasu na inne przyjemności, ale to nic :) przyjdzie i na nie czas.

Ostatnio pod igłą same gwiazdy i gwiazdeczki ;) w różnych kolorach i rozmiarach :)








I jest nawet jeden renifer ręcznie malowany po raz pierwszy w życiu ;)





Ściskam Was cieplutko i miłego piątki życzę :)

Marta



Wszystkie poszewki dostępne na: http://littledreams.pl/



44 komentarze:

  1. Obłędnie piękne te poduchy, wspaniałe czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Cuda, sama mam kilka gwiazdkowych poszewek tyle że w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki uwielbiam :) goszczą w moim domu od zeszłorocznych świąt. :)

      Usuń
  3. Śliczne podusie. Dzisiaj dostanę paczuszkę z materiałami w gwiazdki więc i ja może coś wyczaruję. I ciągle szukam farby do materiału ale w moim małym mieście chyba nie dostanę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali a może zamów przez internet. Wiele jest sklepów internetowych z takimi rzeczami :)

      Usuń
  4. Śliczne. U mnie też biało cerwone poduchy tylko w wersji szydełkowej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana sama uwielbiam gwiazdki :) Wcale się nie dziwię że masz mnóstwo pracy bo są przepiękne !!!!
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, śliczne podusie naszyłaś! Na pewno będą najwspanialszą ozdobą każdego domku, do któego trafią:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podusie :)
    Milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne:)) a renifer z ogonkiem przecudny ci wyszedł:)
    Nieśmiało zapraszam do mnie na pierwsze CANDY też z reniferem w tle:)
    Uściski. Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Renifera już zagarnęła córa i stwierdziła, że jeszcze muszę jej zrobić renifera dziewczynkę - różową oczywiście :)

      Usuń
  9. Przepiękne są! Kiedyś to ich sobie nakupię! Groszki, gwiazdki, paski ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Podziwiam i ochy i achy odprawiam :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem twoją fanką!!! wszystko piękne - niby skromne ale z taką klasą ! ehhh super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach przydałyby się takie gwiezdne podusie, szkoda , że maszyny nie posiadam, bo pomysł bym zgapiła! ;) Zapraszam do mnie po grudniowy kalendarz na pulpit ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszędzie widać już przedświąteczne małe szaleństwo :) U mnie nawet specjalne buty na święta ludziska zamawiają ;) A reniferek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szycie pełną parą a efekty przecudne! Zgarnęłabym z chęcią wszystkie te poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne świąteczne podusie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje poduszki są śliczne! a reniferek poprostu cudny:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne poduchy, a reniferek wyszedł Ci super :)))
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. REWELACJA! Każda piękna i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, jak zwykle. Zamówiłam dzisiaj kilka metrów materiałów (w tym gwiazdki) i już nie mogę się doczekać spotkania z maszyną do szycia :))

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie cudowne,ale moje serce skradł oczywiście renifer - oby więcej takich malowideł :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze te gwiazdeczki :)
    I zrobiło się bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gwiazdeczki!!!piękne!;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. super! uwielbiam motywy gwiazdkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie! A te w wersji czarno białej są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  25. renifer prezentuje sie znakomicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle eleganckie i piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne poszeweczki na poduchy :)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak, gwiazdy na Święta obowiązkowo :-) Cudne poduchy! Super też te czarne lampki z poprzednich postów. Jutro wybieram się do Castoramy to rzucę okiem, choć miałam już nic nie kupywać ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te gwiazdki! Zakochałam sie ! Też mnie ostatnio wzięło na szycie i też mam drobiazg z gwiazdkami :)
    Pozdrawiam ciepło. Mikroauka

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje poduchy zachwycają jak zwykle!!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  31. poduchy to gwiazdy prawdziwego formatu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marta, fajnie, że mnie odwiedziłaś, dzięki temu do Ciebie trafiłam:) poduchy są rewelacyjne a przy Twoich szydełkowych dziełach moje to małe miki;) Będę Cię odwiedzać z dużą przyjemnością! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)