08 października 2013

Dzień 2 - Dwie rzeczy

Witajcie

Dzisiaj drugi dzień wyzwania Foto w Sen Mai. Tematem są "Dwie rzeczy". Bardzo dowolny temat. Tyle różnych rzeczy przychodziło mi na myśl, że ciężko było wybrać. W końcu się zdecydowałam na gorącą herbatę i szydełko :)


Dlaczego? 

A dlatego, że bez nich nie wyobrażam sobie coraz dłuższych jesiennych wieczorów i tych jeszcze dłuższych zimowych.
Zawsze jesienią gorąca herbatka z cytrynką zajmuje miejsce kawy :) nie wiem czemu, ale kawa gdy jest już ciemno nie smakuje mi tak ja za dnia. Dziwne. Czy Wy też tak macie? 
A szydełko towarzyszy mi praktycznie zawsze podczas wieczornego oglądania telewizji, kiedy dzieci już śpią. Często również jest ze mną gdy prowadzimy z moim M późne rozmowy o tym co się wydarzyło w mijającym dniu. Bez tych dwóch rzeczy naprawdę ciężko jest mi sobie wyobrazić długie wieczory. 



Przy okazji kilka ujęć z nowymi podusiami w tle :) Zajęły miejsce na sofie i chyba dobrze im tam :)


Jak widzicie przygotowana jestem już na chłody ;) kocyki powyjmowane z szaf, czekają aż będą mogły nas ogrzać.


Różowy świecznik to moja niedawna zdobyć z targu. Kosztował mnie całe 5 złociszy i bardzo żałowałam, że nie nie trafiłam na niego szybciej bo był jeszcze biały, ale ktoś mnie ubiegł. Bardzo go lubię. 




A w lustrzanym odbiciu ... poznajecie?
Tak, to cudowny, wiszący lampion zrobiony rączkami Agi. Mam go już od wiosny, ale jeszcze Wam go nie pokazywałam. Jest naprawdę cudowny :) daje dużo uroku i można w nim eksponować wiele rzeczy :)

Trzymajcie się cieplutko 
Miłej nocy Wam życzę


Marta




49 komentarzy:

  1. Miły i przytulny. Idealny post na dobranoc:) Więc PA!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też kawa najlepiej smakuje w dzień, a wieczorem tylko herbatka - najczęściej zielona lub z sokiem z czarnego bzu :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zielonej herbaty nie przekonałam się, chociaż często ponawiałam próby. Wolę czarną z cytrynką :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. A ja zaraz zapodam sobie gorącą herbatkę z cytrynką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Martuś:)
    ale ślicznie klimatycznie u Ciebie! :) po pierwsze z szydełkiem mam bardzo podobnie:) a african flower tez robię do mojego nowego pledu:) tylko nie mam go kiedy skończyć, bo cały czas coś innego się pojawia;)
    no i mamy taki sam lampionik od Agi:)
    dobrego dnia! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jest z tym szydełkiem, że tak wciąga :)
      Tobie również miłego dnia Aniu :)

      Usuń
  5. U mnie niestety częściej kawa w kubku niż herbata,choć nie ukrywam,że wieczorem to tylko herbatka i najlepiej zielona z opuncją :) Poduszki masz miodzio i ten koszyczek-serce wpadł mi w oko...na temat lampionu od Agi mogłabym pisać i pisać same dobre rzeczy :) Niestety nie mam jeszcze takiego ale będę miała ;P
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za dnia kawa i też w dużych ilościach, dopiero wieczorami króluje w kubku herbatka :)

      Usuń
  6. Wieczory przy herbacie albo mięcie spędzam.muszę podpatrzyć jak obrabiasz afrikany do łączenia,bo bardzo mi się spodobało:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpatruj, podpatruj Kochana ile chcesz :) ja też w ten sposób rozgryzłam african flower :)

      Jak byś Chciała to tu widać lepiej http://mojelittledreams.blogspot.com/2013/04/mieta-szydeko-i-candy.html

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ooo super,dzięki za przypomnienie tego posta:)

      Usuń
  7. Martusia, jak zwykle ciepło i klimatycznie, u mnie wieczorkiem herbatka czerwona, pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, cudne barwy panują w Twoim domku!

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądają te bawełniane kwadraciki :)) cały post w ogóle jest bardzo przytulny :)) piękny wieczorny klimacik - ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią i zimą lubię jak jest przytulnie :)
      ściskam również :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia i te dodatki wszystko razem tak cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie oddałaś urok swojego domu.Cudowne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Jest mi miło, że się Wam podobają :)

      Usuń
  12. Ale przytulne fotki. Świecznik superowy!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kącik masz wieczorkiem :)
    Widzę tablecik, który mi sie podoba, i ramkę a raczej lustro również śliczne, jak równiez odbicie które się w nim znajduje :)
    Pięknie !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tablecikiem to jest śmieszna historia :) kupiłam go już dawno temu z myślą o ogrodzie, żeby koło krzesełek postawić i mieć na czym kawkę czy herbatkę postawić, ale nigdy go do ogrodu nie wyjęłam i tak przeleżał zapakowany rok w garażu, aż w końcu oglądając blogi wnętrzarskie mnie olśniło, że przecież ja mam taki piękny stolik i się marnuje.
      ...
      Nic dodać nic ująć. Przeszłam samą siebie zostawiając go w tym garażu.

      Usuń
  14. Czesc Martus
    W takim razie wpadam do Ciebie na herbatke :) Tak tam masz przyjemnie i cieplutko :) No i te wszystkie dekoracje wokol i na stoliku mmmmm.....
    A lampion od Agi mam identyczny :)
    usciski
    ps: przesylka zapakowana

    OdpowiedzUsuń
  15. ps: ta czarna polkula to tak z bibulki, kupilam w Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ps 2: ogladnelam poprzednie posty (nie wiem jak ich nie zauwazylam chyba to brak czasu) Jaka fajna masz maszyne do szycia, moge wiedziec co to za model? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne detale,piękne zdjęcia i tyle skarbów,osobiście,nie potrzfię oglądać Tv nie robiąc czegoś jednocześnie,bez wątpienia Twoje szydełkowe wytwory to cudowny produkt uboczny:) oglądania,ja zwykle prasuję.Lampion wpadła mi od razu w oko zaraz po przytulnej różowej podkładce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Reniu. Ja również nie raz prasuję przy wieczornym oglądaniu telewizji, ale zazwyczaj szydełko wygrywa bitwę z prasowaniem.
      Buźka :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana o i również pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Wspaniale jest miec taka pasje i umilac sobie jesienne wieczory:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma nic bardziej kojącego niż gorąca herbata i ciepła włóczka na kolanach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz ciekawy blog, jest cos do czytania, dodaj do ulubionych
    www pl ru

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się podkładki :) bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Martuś kochana:) Jesień twoja cudna a za koszyczek serduszko dam się poćwiartować:) Cudny, kochany straszliwie aaa no i świecznik:) Bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam sercowy koszyk ;)
    Różowe podkładki...to jest coś! A lampion ach...cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)