24 września 2013

Troszkę słonka na moim parapecie :)

Witajcie Kochane

Dzisiaj wpadłam do Was tylko na chwilkę. Dużo pracy i brak czasu na inne przyjemności :)
Niestety aura pogodowa nie pomaga.  U mnie raczej sennie i deszczowo. Dlatego własnie kilka zdjęć z promykami słońca, które złapałam 2 tygodnie temu przy okazji nowego zakupu zieleni do mojego domku :) 
Ten oto przepiękny rozchodnik zajął miejsce wysłużonego już storczyka. Według mnie jest idealny :) Bardzo lubię takie właśnie kwiaty. Swoją formą niesamowicie zdobią i pięknie wyglądają cały rok.


Niestety nie pamiętam jego nazwy. Zostawiłam sobie nawet kartkę z informacją, ale gdzieś przepadła w czeluściach chaosu, 
który mnie czasem ogarnia ;) 
Więc mam do Was prośbę. Jak znacie jego nazwę to proszę podzielcie się tym ze mną :) 





A to już inny kwiat, który zdobi nasz szumnie zwany "górny salon". Jest już z nami parę lat i zawsze cieszy moje oko.


Wieczory już dłuższe więc wróciłam do mojego ukochanego dziergania. Powstaje poszewka ze zpagetti. W końcu podusie również trzeba ubrać na chłodniejsze dni ;)


Ściskam Was gorąco i uciekam z powrotem do pracy :)
Buźka :*









19 komentarzy:

  1. hej martuś:) ale u Ciebie słoneczka!!!:) oddaj troszkę, bo ja już od 2 tygodni go nie widziałam:(
    a spaghetti jest świetne! poducha będzie cudna, już to widzę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to słonko to sprzed 2 tygodni. U mnie też niestety bez słonka już od jakiegoś czasu :(
      ściskam cieplutko :)

      Usuń
  2. Ciekawi nie to Twoja zpagetti !!!! Chciałabym zobaczyć efekty ...
    A grubosz trochę mi przypomina moje rozchodniki w ogródku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo Di pokarzę efekty :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie pojęcia co to za kwiat. Pozdrawiam i u nas dziś troszkę słońca zawitało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj niestety pochmurno strasznie :) a to słoneczko ze zdjęć to sprzed 2 tygodni :)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia, mama nadzieję, że przywołają słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  5. Pierwsza roślinka to Crassula marnieriana zaś druga-Ceropegia woodi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pomoc :) ta pierwsza to nie Crassula marniena tylko SEDUM BURRIDO, ale dzięki Twojej podpowiedzi znalazłam i już będę wiedziała. Drugiej też nie znałam nazwy do tej pory.
      A teraz już wiem :) dziękuję bardzo :)

      Usuń
    2. ja także dziękuję za skorygowanie...ale jak Sedum to to jest rozchodnik a nie gruboszek!:) zresztą te dwie roślinki są bardzo do siebie podobne w wyglądzie i warunkach bytowania a w dodatku bezproblemowe w hodowli-tylko należy je mało podlewać, podobnie jak ceropegię.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. o to tego nie wiedziałam, że to nie grubosz :) moja wiedza na temat roślin doniczkowych jest bardzo niewielka. Uczę się w momencie kiedy kupuję nową roślinkę i szukam informacji jak o nią dbać.
      Bardzo dziękuję za radę w kwestii podlewania :)
      Dobrej nocy życzę :)

      Usuń
  6. Takie słońce dziś powitało mnie jak otworzyłam rolety,niestety teraz bardziej ponuro i szaro niż słonecznie :(
    Śliczna (tfu,tfu) ta pierwsza roślinka,fajne ma te listki/gałązki(?),taka trochę jak z ogródka wyglada hihi a tę drugą podziwiałam już na kilku blogach i jak zawsze mnie zachwyca :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak sie to zielsko nazywa, pojecia nie mam, ale jest sliczne :))) U mnie jeszcze jest pozne lato, slonce swieci kazdego dnia, ale zanim sie czlowiek zorientuje to nadejdzie zima.... ja nie chce, ja bardzo przeoczylam lato tego roku.
    Pozdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tw zdjęcia to chyba zapowiedz nadchodzącego ocieplenia, które w de juz nastąpiło :)
    Czekam na wydziergane efekty z niecierpliwością :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne słoneczne zdjęcia. Jestem ciekawa podusi, uwielbiam takie grube sploty:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, taki"mięsisty" :P
    I jaką masz piękny sznurek do robótek!!!! wow, zakochałam się ;)))))
    ściskam*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozchodnik absolutnie zasługuje na wpis,jest piękny i szlachetny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)