07 września 2013

Piątkowe inspiracje w sobotnie południe ;)

Dzisiaj Wianki

Już na kilku Waszych blogach widziałam piękne wianki. Jesień to pora roku, która obfituje w tego rodzaju dekoracje. Ja uwielbiam wianki na drzwiach wejściowych do domów. Powieszone w tym miejscu dodają domom ciepła i od razu ma się wrażenie, że we wewnątrz zostaniemy mile przywitani. 
Ale również wianki jako ozdoba naszych wnętrz też bardzo mi się podoba :) i mam ich kilka w zanadrzu :)




Wszystkie moje wianki w tej chwili są bez dodatków. Czyste, naturalne. Ale mam ochotę to zmienić i ozdobić je żeby zmieniły troszkę swoje oblicze ;)  Lubię od czasu do czasu coś zmienić, a nawet drobna zmiana jest nie raz i nie dwa jest dla mnie bardzo satysfakcjonująca i bardzo mnie cieszy.
:)

Dlatego wczorajszy spokojny wieczór spędziłam w poszukiwaniu inspiracji dla mnie i dla Was, może się Wam przydadzą. Nie wszystkie są wiankami jesiennymi, ale mi to nie przeszkadza :)



Źródło: PINTEREST


Źródło: PINTEREST


Źródło: PINTEREST


Źródło: PINTEREST


 Źródło: PINTEREST


Źródło: PINTEREST


Mam nadzieję, że się Wam podobało. Mnie najbardziej zaintrygował wianek z doniczkami, w których o dziwo rosną jeszcze kwiatki. Może to będzie moja inspiracja na przyszło wiosnę? Muszę wziąć to pod rozwagę :)
A który wianek Was zainspirował?

Jeśli macie ochotę na więcej wiankowych inspiracji zapraszam TU


Ściskam Was gorąco i miłego weekendu życzę :)





32 komentarze:

  1. Uwielbiam wianki! To chyba najbardziej uniwersalny element dekoracyjny. Zgadzacie się ze mną? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Alu, że się zgadzam :) mogą być dekoracją na każdą okazję i porę roku :) Potrzebna jest tylko wyobraźnia i chęci :)

      Usuń
  2. A mnie najbardziej ten filcowy urzekł:)też lubie wianki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny :) taki delikatny i bardzo kobiecy :) i to nie ze względu na róż :)

      Usuń
  3. Wianki są cudowne ... a te inspiracje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dla mnie to sama przyjemność szperać po necie w poszukiwaniu inspirujących cudeniek :)

      Usuń
  4. Niektore wianki rzeczywiscie potrafią byc urzekające i na samym juz wejsciu witać ciepłem gosci.
    Piekne te wianuszki, a ciezko wybrac, które najlepsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ciężko się zdecydować jest tak duży wybór różnych wzorów i kolorów a i inspiracji tak wiele :)

      Usuń
  5. No właśnie wianek z doniczkami jest niesamowity i bardzo oryginalny. Swego czasu miałam dużego bzika i wiłam ich mnóstwo,nie tylko dla siebie ale i dla znajomych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne!!!Ale chyba dla mnie numer jeden to lawendowy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda zawsze pięknie się prezentuje :) czy to wianek czy inna dekoracja. Jest niesamowita. Bardzo ją lubię :)

      Usuń
  7. świetne! zwłaszcza te w turkusie przypadły mi do gustu :) przy okazji zapraszam do mnie na candy z wiankiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię turkus i swojego czasu było go wiele w mim domu :) teraz jednak przyszedł czas na inne kolory :)

      Usuń
  8. Fantastyczne inspiracje,tylko co tu wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się wszystkie fantastyczne ale zaintrygował mnie z doniczkami bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalne pomysły, zwłaszcza ten z doniczek i filcowych kulek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z filcowych kółek znalazłam w różnych kolorach. Jest naprawdę uroczy :)

      Usuń
  11. Uwielbiam wianki:) Turkusy, które pokazałaś bardzo mi przypadły do gustu. Trzeba coś porobić jak nic:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również mam ochotę na wianuszek więc trzeba się zabrać do pracy :)

      Usuń
  12. Ja to bardzo wiankowa jestem. U nas jeszcze letnie, ale już wkrótce pojawią się jesienne i potem świąteczne wianki. Ale ten czas leci!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj leci Kochana leci, ach co tu zrobić nie ma na to wpływu trzeba za nim nadążać i już :)

      Usuń
  13. Fajnie ,że zamiesciłas te wianki, podoba mi się też ten z doniczkami i ze sznurka z kłosami. A właśnie ostatni postanowiłam, że na drzwiach szaf przesuwnych musze umieścić jakieś wianki no bo co innego, a w przedpokoju mam dwie przesuwne naprzeciw siebie i nic ścian, a dekorować trzeba! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa jestem Twoich wianków :) Na pewno będą wyglądać świetnie :)

      Usuń
  14. Wianki to taka wdzięczna ozdoba! Piękne inspiracje wybrałaś. ;))
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. My jesteśmy totalnie na punkcie wianków zakręcone. Zapraszamy Cię serdecznie do nas na WIANKOWE WYZWANIE. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię zwłaszcza na drzwiach :) U nas królują w okresie świątecznym Bożonarodzeniowym i Wielkanocnym. Zarówno na drzwiach jak i na stole.
    Naturalne, surowe i ubogie w dodatki - takie najbardziej lubię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)