13 września 2013

Piątkowe inspiracje - Photo Gallery

Witajcie 

Dziś 13-sty - PIĄTEK :) 

Czy dla Was ten dzień jest bardziej pechowy niż inne piątki lub inne trzynaste dni miesiąca? Dla mnie nie.
Nie wiem czemu ale od zawsze dobrze mi się kojarzyły piątki 13-stego i od zawsze w takie dni towarzyszy mi dobry nastrój 
i wszechogarniająca radość :) Z czego? Nie mam zielonego pojęcia tak po prostu :))))))))))) I dzisiaj również miałam bardzo miły dzień.

A jak minął Wam "pechowy" piątek? 

Dzisiejszy deszczowy wieczór spędzam przy gorącej herbatce z cytrynką i oczywiście z Wami. Zaglądałam do Was i nadrabiałam blogowe zaległości. I oczywiście szukałam inspiracji dla Was i dla siebie.


Dzisiaj galerie zdjęć. Macie takie galerie w swoich domkach? Ja na razie mam jedną małą w wąskim korytarzyku, ale mam plany 
na następne. Zdjęcia już dawno wywołane, zarys koncepcji również już mam, ale jeszcze nie dopracowany. Zastanawiam się nad tym czy zdjęcia mają być w takich samych ramkach, czy mają być symetrycznie powieszone czy nie, czy klasycznie ramka na gwoździu, czy na półce a może jeszcze coś innego i tak właśnie kombinuje. 
Dlatego dzisiaj inspiracje z fotogaleriami w roli głównej. 



źródło: Pinterest

źródło: Pinterest

źródło: Pinterest

źródło: Pinterest

źródło: Pinterest

źródło: Pinterest

Możliwości i rozwiązań na domową galerie zdjęć jest mnóstwo. Która mnie najbardziej zainspirowała? Chyba te na 7 i 9 zdjęcia, chociaż podobają mi się wszystkie. Urzekła mnie również ta w kształcie serca, ale raczej jej nie wykorzystam :)

Mam nadzieję, że Wam się podobały moje inspiracje.  
 
Miłego weekendu Wam życzę i do napisania :)





21 komentarzy:

  1. Mój piątek minął nawet spokojnie. Uwielbiam galerie ścienne, fajowe inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają moje inspiracje :)
      pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Nie można się napatrzeć... piękne... ja piątek spędzam przy herbatce z cytrynką na przemian z mlekiem z miodem (choróbsko a kysz! ) dziękujemy za życzenia :* Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdrówka życzę. Mam nadzieję, że szybko je pogonisz.

      Usuń
  3. Inspiracje bardzo ciekawe ... serce wygląda uroczo :) A piątek 13 bardzooooo szczęśliwy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać to Kochana po Twoim piątkowym poście. Oby więcej takiej pozytywnej energii :)

      Usuń
  4. Fajne pomysły, u nas galeria na pewno powstanie - jeszcze nie do konca wiadomo gdzie, ale będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wiem gdzie, ale jeszcze nie zdecydowałam jak ;)

      Usuń
  5. A mi się podoba ta z antyramami przypiętymi klipsem do rozciągniętych linek. Bomba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj inspiracje świetne, miło sobie popatrzeć :) Ja lubię piątki 13 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię piątki 13-stego :)
      Pozdrawiam już w sobotę :)

      Usuń
  7. Ja ma galerię,gdzie są nawet zdjęcia moich pra pra dziadków:)A cała galeria jest nad pianinem w moim dużym pokoju,lubię na nią zerkać.A mój piątek 13?Pracowity,zmieniam kuchnię,maluję,sprzątam,dekoruję,więc głownie praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rzeczywiście miałaś pracowity piątek :)

      Usuń
  8. Piękne inspiracje, a zwłaszcza pierwsze dwie;)
    Miłego dnia!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również miłego dnia życzę :)

      Usuń
  9. Najbardziej do gustu przypadło mi zdjęcie z czarną konsolką,chyba drugie :)
    Dla mnie to był piątek jak każdy inny,no może niezupełnie,bo we wspaniałym towarzystwie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje, zwłaszcza 1 i 4. U nas niestety za mało miejsca na taką galerię:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysly na galerie:))) Najbardziej bezpieczna ta na poleczkach - pierwsza - zawsze mozna cos zamieszac, poprzestawiac - jak tylko sie znudzi...:)
    Milego popoludnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, ja wlasnie jestem na etapie ramek. Mam malenka galeryjke w przedpokoju. Planuje nastepna w sypialni, w takich samych prostych ramach. A przed chwilka maz powiesil mi dwie duze ramy w salonie :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)