27 września 2013

Piątkowe inspiracje - DYNIA jesienna dekoracja

Witajcie

Czas na inspiracje. 

Odwiedzając ostatnio Wasze blogi bardzo często napotykałam się na dynie. Przepiękne jesienne dekoracje z nich tworzycie. Te białe dynie skradły  moje serce. Muszę Wam się przyznać, że u mnie w domu nigdy nie gościły dynie, no chyba, że w leczo ;) ale teraz dzięki Wam to się zmieni. W tym roku postanowiłam zaprosić dynię na salony i już niedługo u mnie również zagości. Dlatego dzisiaj właśnie kilka, wyszperanych przeze mnie, sposobów na dekoracje z dynią w roli główniej.


źródło Pinterest

źródło Pinterest

źródło: tutaj

źródło Pinterest

źródło Pinterest

źródło Pinterest

źródło Pinterest

źródło Pinterest

źródło Pinterest

źródło Pinterest

źródło Pinterest


Tak naprawdę to wyszedł mi post nie o tym jak udekorować dom dynią, tylko jak udekorować dynie ;) hihhihi :)))
Ale myślę, że tak pięknie udekorowane dynie na pewno są śliczną dekoracją wnętrz :)

Mnie najbardziej podobają się te małe, białe dynie bez żadnych ozdobników, chociaż każda z dyń, które pokazałam jest warta uwagi, a gdy jeszcze poświęcimy troszkę czasu i same przygotujemy taką dyniową dekoracje tym bardziej będzie cieszyć nasze oko 
i serce w czasie jesiennych wieczorów. Więc Kochane poświęćmy im trochę czasu i cieszmy się efektami :)
Ja na pewno tak zrobię :)


Ściskam Wam mocno i miłego piątku życzę :)


Marta



51 komentarzy:

  1. Ja wykażę się ignorancją, ale dla mnie najbardziej interesujące są te żółte w zupie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj czemu zaraz ignorancją? Myślę, że jesienią każdy sposób na dynię jest dobry, Twój również :)

      Usuń
  2. Mnie tak jak i Tobie najbardziej podobaja sie te malutkie biale :) Bardzo rzadko kupuje dynie, ale teraz chyba kupie sztuczna- ma sie rozumiec :) biala, a jak nie to zawsze mozna przemalowac.... i to jest pomysl na maly projekt, dziekuje :))
    Pozdrowka.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też już porozstawiane:) same białe:) `Ale może inne też się później pojawią:) zobaczymy :)) lubię te inspiracje z gazetowymi dyniami, tylko ciekawej prasy u nas brak, żeby taką dynię obkleić...może jakaś stara książka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze niestety nie ma dyniek, ale w poniedziałek zamierzam to nadrobić. Zauroczyły mnie te białe, małe, śliczniutkie. Mam nadzieję, że znajdę je w jakimś sklepie. A pomysł ze starą książką myślę, że będzie lepszy od naszej czarno-białej prasy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mi również się najbardziej podobają :)

      Usuń
  5. Pieknie wyglądaje te białe dynie, tak estetycznie.
    Świetne ispiracje.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i również cieplutko ściskam :)

      Usuń
  6. Martuś, wcale nie dziwi mnie, że podobają Ci się te małe, białe dynieczki. Są słodkie!!! Obawiam się jednak, że naturalna dynia nie będzie zbyt trwałą dekorcją a wręcz po pewnym czasie może dostarczać niezbyt miłych doznań węchwoych. Myślałaś może o dyniach szytych z materiału np. z aksamitu? Dodaje się im naturalne ogonki i wygladają jak prawdziwe! Mogą być np. kremowe. Co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci Alu powiedzieć, że nie pomyślałam, ale to jest pomysł wart przemyślenia :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  7. Taaaak "odpicowane" dynie są takie urocze!! Sama mam dzisiaj w planach upolować kilka o pięknych kształtach w warzywniaku ;) Jedną na pewno wydrążę i wcisnę tam kwiatki ♥ :D Obserwuję :)
    http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. :))) No tak, dynie pięknie udekorowane. Powzdychałam do niektórych.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wzdychałam jak pierwszy raz oglądałam niektóre zdjęcia :)

      Usuń
  9. Cudne te dyniowe inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dynie są już od początku września? Chyba jakoś tak ;) I szczerze Ci powiem,że nie wyobrażam sobie domu jesienią bez dyń...dają tyle jakiejś radości,optymizmu i zawsze oko cieszą...nie tylko te białe,choć one najbardziej pożądane :) Fajne inspiracje,kilka sobie zapisałam na zaś :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moje inspiracje się spodobały :)

      Usuń
  11. dynie są super, aż mi się zachciało zjeść zupy dyniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo żałuję, że nie trafiłam w tym roku na te białe miniaturki. A z inspiracji - te w zygzaki mnie zauroczyły! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to jeszcze się za dyniami nie rozglądałam i jestem bardzo ciekawa czy znajdę te białe :)

      Usuń
  13. Tak, te białe dynie są urocze, też o nich pisałam. I już swoje ceramiczne i styropianowe maluję na biało, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa efektów Twojego malowania ojjj bardzo :)

      Usuń
  14. Już się nie mogę doczekać kiedy pokarzesz Swoje dyniowe dekoracje. Niestety ja również białych dyń nie spotkałam, buuu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że już niedługo będę mogła się nimi pochwalić :)
      również pozdrawiam

      Usuń
  15. uwielbiam baby boo:) cudne są te małe białe dyńki! :)
    świetne inspiracje, dzięki za nie!
    przy okazji zapraszam do udziału w konkursie:) można zgarnąć cudne poduchy:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję za zaproszenie :) na pewno skorzystam :) Nawet nie wiedziałam, że te mały, białe dynie to baby boo :)))

      Usuń
  16. Białe dynie i dynie w szydełkowych wdziankach podbiły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspiracje sa fantastyczne! Dynie jako dekoracje od jakiegos czasu i u mnie na "salonach" goszcza i zwykle sa to malenkie biale baby boo.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och własnie takie bym chciała :) skradły moje serducho :)

      Usuń
  18. Super inspiracje, mnie podobają się dynie w ubrankach szydelkowych :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne te mikrodyńki z pierwszego zdjęcia:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie choruję na nie :) ciekawa jestem czy znajdę je gdzieś u siebie?

      Usuń
  20. Fantastyczne dyniowe inspiracje.....też uwielbiam dynie, te ich kształty, formy, to, że długo leżą i nic im nie jest:) Fajny twór natury:)Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje bardzo fajny twór natury ta dynia :)

      Usuń
  21. wow cudne dyniowe inspiracje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne inspiracje! Koronkowe the best!

    OdpowiedzUsuń
  23. Martuś i dobrze ze zagościły po prezentują sie u Ciebie ze u la la:)pozdrawiam cieplutko Basia

    OdpowiedzUsuń
  24. Dyniowy wianek jest przepiękny !!!
    Małe, białe są najpiękniejsze ...
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  25. Te białe dynie to jakaś specjalna odmiana? Wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)