20 września 2013

Piątkowe inspiracje - DRABINA

Witajcie

i to już znowu piątek. Czas tak szybko ucieka, że nawet się nie obejrzałam, a to już czas na inspiracje. A w między czasie nic z moich pomysłów na wnętrza Wam nie pokazałam. Postaram się to nadrobić w przyszłym tygodniu. 

Czasami tak niestety mam, że pomysły w głowie na różne rzeczy się kumulują dosłownie w niesamowitych ilościach. I z wielką chęcią zrobiłabym i pokazałabym Wam je wszystkie na raz, ale tak się niestety nie da :( a szkoda. W takich stanach ducha najczęściej kończy się tym, że ani nic nie zrobię ani nic nie pokarzę. Dlaczego? Po prostu nie wiem w co ręce wsadzić, czym się zająć najpierw. Teraz już przynajmniej spisuje sobie moje pomysły i koncepcje to chociaż nie ulecą w niepamięć. A później powoli wprowadzam koncepcje w życie. W gruncie rzeczy nie lubię takich dni, bo gdy miną mam poczucie, że były one całkowicie bezproduktywne i źle się z tym czuję, bo wolę działać i lubię jak się coś dzieje :)

No ale dość biadolenia, wracam do tematu.

Dzisiaj post z inspiracjami. Drabina. Z czym Wam się kojarzy? Mi ze strychem u mojej cioci, gdzie było mnóstwo skarbów i jako dzieci bardzo lubiliśmy tam buszować, ale niestety nie mogliśmy za często, bo żeby tam wejść wujek musiał przystawić drabinę, starą i wysłużoną. A potem pilnować żebyśmy nie pospadali przy wchodzeniu i schodzeniu, a niestety nie często miał na to czas. Może dlatego mam taki sentyment do drabiny i bardzo lubię ją we wnętrzach. Dlatego "wdzięczna" jestem stylowi skandynawskiemu, bo z nim najbardziej kojarzy mi się drabina we wnętrzu, że ją tam wprowadził  i tak pięknie wykorzystał jako dekorację ;)


źródło: Pinterest

Pasuje tak naprawdę wszędzie :) i w sypialni

źródło: Pinterest

i w kuchni

źródło: Pinterest

i w jadalni czy salonie

źródło: Pinterest

źródło: Pinterest

i w łazience również idealnie się sprawdza :)

źródło: Pinterest

i jako półka na książki, gazetki

źródło: Pinterest

źródło: Pinterest

czy piękne podusie, albo jako baza do galerii zdjęć


źródło: Pinterest


Pięknie wykorzystane, prawda?
A Wy macie drabiny u siebie w domkach? Co myślicie o takich dekoracjach?
Ja widzę już drabinę u siebie, ale jeszcze nie znalazłam odpowiedniej. Mam nadzieje, że w końcu kiedyś to nastąpi i będę mogła się cieszyć swoją drabinką w domu :) I mam nadzieję, że nie będę długo jej szukać :)



Ściskam Was cieplutko





35 komentarzy:

  1. Niesamowite pomysły:) Pięknie wyglądają te drabiny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się drabiny podobają :)

      Usuń
  2. Kurcze.. Nigdy bym nie pomyślała o takich zastosowaniach drabiny... Wow!
    U mnie to stoi za szafą aluminiowa. Wykorzystuję tylko raz na tydzień do wycierania kurzu z wyższych półek, ewentualnie żeby coś wyżej przełożyć...
    ...i raz na jakiś czas do malowania ścian!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja również mam taką aluminiową, ale marzy mi się drewniana ... ach

      Usuń
  3. Super pomysly... teraz drabiny mi sie zachcialo :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaraziłam Cię drabiną :) hihi

      Usuń
  4. Mamy mamy. Na blogach coraz bardziej popularne, ale w polskich wnętrzach - nie za bardzo. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam :) Mam nadzieję, że się i u nas przyjmą, bo fajnie wyglądają i naprawdę są urocze.

      Usuń
  5. Super pomysły!Ja już sobie zrobiłam taką drabinkę, na której wiszą kocyki;))
    Wspaniałego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie drabinkę, widziałam :)

      Usuń
  6. Napisałam przed chwilą do Ciebie maila. Dopiero odczytałam od Ciebie wiadomość i żałuję , że mnie tu nie ma. Ale inspiracje świetne, ten pomysł w sypialni jest super, jako półka , nad stołem do powieszenia lampionów. Świetnie. pozdrawiam i przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam, że w tak wiele sposobów można wykorzystać drabinę dopóki nie zaczęłam szukać inspiracji do tego postu. A tak naprawdę to Twoja drabina mnie zainspirowała :)
      Jest świetna :)

      Usuń
  7. Świetne inspiracje, szczególnie spodobała mi się w roli wieszaka kuchennego:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł prawda :) Tylko duża kuchnia by się do tego przydała :)

      Usuń
  8. oj przydało by sie ze 100m to z tymi drabinami można by poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie więcej Kochana :) żeby można było wszystkie świetne pomysły pomieścić, nie tylko drabinowe, i nie zagracić mieszkania :)

      Usuń
  9. o tak drabina czasem świetnie się odnajduje we wnętrzach..
    miłego weekendu Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana :)
      mam nadzieję, że Ty miałaś weekend równie miły jak ja :)

      Usuń
  10. Jakbys czytąla w moich myślalch, wlasnie szukam drabiny na balkon, na zioła i drobne dekoracje, natomiast w domu bardzo podobaja mi sie drabinki-półeczki w łazienkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No właśnie mi również chodzi drabina po głowie :) stąd ten post :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Bardzo mi sie podobają, ale szkoda, że nie mam gdzie juz nawet takiej jednej gdzie wcisnać :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest problem nasze mieszkanka nie są z gumy, a tyle świetnych inspiracji dookoła :)

      Usuń
  12. Drabina we wnętrzu wygląda rewelacyjnie ... noszę się z zamiarem ustawienia jej u siebie, ale nie mam pomysłu gdzie pasowałaby najlepiej ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam Di :) mam nadzieje, że miałaś dobry weekend :)

      Usuń
  13. Mam zamiar sobie taką drabinę sprawić w przyszłym roku na tarasie...koniecznie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować plan :)

      Usuń
  14. Dzień dobry :) bardzo mi się podobają drabiny we wnętrzach :) na razie nie mam ani domu ani drabiny, ale wszystko przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  15. Drabinę kojarzę z moim dzieciństwem.. u cioci się wspinało, eh to były czasu :) Inspiracje super!

    OdpowiedzUsuń
  16. no nie przypuszczalam ze tyle rozwiazan... Drabina z ramkami mnie urzekla!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie zastosowanie drabin we wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj marzy mi się taka drabina u mnie w sypialni...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się jako baza pod żyrandol, z zawieszonymi latarenkami, może zrobię sobie coś takiego w mojej altance drewnianej, która jest w trakcie budowy, no i jakogazetnik też nieźle:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)