11 września 2013

Lubicie GROCHY?

Witajcie Kochani

Z pierwszymi chłodniejszymi dniami przyszedł i mały zdrowotny kryzys, który opanował niestety cały dom. Od najmłodszego po najstarszego. Troszkę pokrzyżowało to moje plany, bo nie mam siły na maszynę, a moje dzieci są bardzo marudne, więc i tak nie bardzo miałabym jak pracować nad nowymi podusiami z moich nowiutkich materiałów :( a przychodzą następne. Zamówiłam kolorowe polary, które zamierzam wykorzystać jako drugie strony kołderek dla maluszków i patchworkowych pledów na chłodniejsze wieczory. Ale o tym później :)))

Dzisiaj tak na poprawę mojego "zakichanego" nastroju grochy w moim ulubionym kolorystycznym zestawieniu. Oczywiście na podusiach :) 

Na początek mięta. To kolor tego sezonu. Ciekawa jestem co będzie z nim dalej. Czy zagości w naszych wnętrzach na dłużej czy ustąpi miejsce innemu. Ja osobiście uwielbiam i mam go trochę u siebie :)



I oczywiście Black&White







Mam nadzieję, że w Waszych domach choróbsko jeszcze nie zagościło i oby jak najdłużej. Jak tylko się wykurujemy wracam do pracy i nadrabiam zaległości. Już nie mogę się doczekać.

Całuję Was cieplutko i zdrówka życzę





36 komentarzy:

  1. Piękne poduchy, szczególnie właśnie mietowe przypadły mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne:) Zdrówka, u nas też chorowicie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Wam również zdrówka życzę :)

      Usuń
  3. Grochy w wersji miętowej urzekły mnie swoją subtelnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Reniu, bardzo lubię miętowy w połączeniu z bielą :)

      Usuń
  4. U mnie już wszyscy zasmarkani ale mam cichą nadzieję,że dalej się to nie rozwinie.
    Podusie super,te w wersji B&W bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś, poduchy są cudne! Sama nie wiem, które urzekły mnie bardziej. Na widok miętowych było ach! A gdy zobaczyłam czarno białe głośne och! Bardzo ładne zestawienie! Od razu humor się poprawia! Kochana, zapraszam Cię do wirtualnej zabawy w jesienne dekorowanie. Kiedy nie będziesz miała już siły szyć, może to będzie miła odskocznia. Ściskam i życzę zdrówka! alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu. Zaciekawiłaś mnie swoim jesiennym wyzwaniem. Zaraz do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  6. Poduchy śliczne !!! Wszystkie !!!! Uwielbiam grochy, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mięte i błekity :), świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne oba zestawiki kropki sa swietne bo co innego jak nie kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrówka zyczę
    a grochy sa super!

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas tez ze zdrowiem nie ciekawie... poduchy bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  11. chylę czoła:) w tych mietowym zestawie sie zakochałam:)cudowności:)podlinkuj je u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam grochy a te w twoim wykonaniu mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie do końca mistrzostwo, ale bardzo dziękuję za uznanie :)

      Usuń
  13. Martuś poduchy są rewelacyjne:) bardzo lubię grochy a w takim kolorystycznym wyadniu jeszcze bardziej:)
    buziaki i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem amatorką kropek ;)
      Tobie również miłego dnia życzę :)

      Usuń
  14. Sliczne te podusie, zwłaszcza w miętowym odcieniu, takich nigdzie nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne poduchy :) Ja też jestem kropkowa.
    Biało-czarne przygarnęłabym do siebie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Groszkowy zawrot glowy, te podusie sa urocze!
    pozdrowinka i duzo zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te poduchy. U mnie malły anginę załapał. Zdrówka Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam groszki, i do tego w takich kolorkach! Bajka!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. ok, poszperałam u ciebie (cudnie jest) i widzę ża sama szyłaś...chętnie bym się dowiedziała jak ci się udało tak ładnie wszyć wypustke na rogach. Wczoraj w podobny sposób wszywałam lamówkę, która udaje wypustke i miałam problem z rogami bo po wywinieciu "wciaga" je do środka

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Dziękuję Wam za wizytę :)