03 września 2013

Jeszcze letnie wzory i kolory :)

Witajcie Kochani

Na początku bardzo Wam podziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny, ciepłe słowa i bardzo miłe komentarze. Naprawdę dużo dla mnie znaczą Wasze wizyty i poświęcony mi i moim pasją czas.

Bardzo dziękuję :)

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją radością. Może uznacie mnie za szurniętą babkę, że takie rzeczy dają mi tak dużo radości. No ale taka już jestem ... wiele mi do szczęścia nie potrzeba ;)
Wczoraj popołudniu przyjechały do mnie nowe materiały :) nieomal czułam jeszcze zapach farby na nich :)
Zamówiłam część materiałów pod indywidualne zamówienie a resztę na nowe wzory poszewek do mojego SKLEPIKU. Już nie mogę się doczekać kiedy usiądę do maszyny i zrealizuję projekty, których jest mnóstwo w mojej głowie. Bardzo lubię ten stan ducha :) tylko czemu doba ma tylko 24 godziny? Dla mnie to za mało :)


Jeszcze bardzo letnie wzory i kolory, bo jakoś nie bardzo mogę się pogodzić z tym, że już niedługo przyjdzie jesień ze swoimi brązami i pomarańczami. Chociaż bardzo lubię jesień z jej barwami, to mimo to zawsze jest mi trudno pożegnać się z latem.


No i dużo gwiazdek :)


 Malutkie pomponiki, które ozdobią moje poszewki swoim wdziękiem i urokiem :)





Na koniec kawałeczek mojej witrynki na wszystkie "szyciowe sprawy". No prawie wszystkie ;)

Kochani uciekam do swoich zajęć. mam nadzieję, że jutro już będę mogła pokazać Wam jeden z moich projektów. jeszcze raz dziękuję za Waszą obecność i życzę Wam udanego wtorku.


Ściskam


27 komentarzy:

  1. oj, bardzo lubię te pomponiki!:)))
    ściskam*

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś zaszalalas juz nie mogę sie doczekac efektow Twojej pracy😊pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te materiały...czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe tkaniny ... ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne koronkowe pojemniczki w witrynie! Od razu zwróciłam na nie uwagę, sliczne.
    No i czekam na efekty pracy z nową dostawą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe tkaniny! Piękna ta pierwsza- chyba moja ulubiona z tych wszystkich które widzę :) - ta taka szaro- biała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się zapowiada. A te gwiazdki, to już fantastyczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły składzik materiałów :)Mi się marzy poszewka w gwiazdki i takie szare zygzaki.Gwiazdkowe materiały widziałam na allegro ale tego z zygzakiem niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne tkaniny! Będą cudowne podusie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne materiały :) szczególnie te kocie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!piękne tkaniny!
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu ile cudownych materiałów, oj chyba dobrze Cię rozumiem mi udało się kupić tylko cztery różne wzory materiału a taka byłam szczęśliwa, nie mogłam przestać spoglądać na nie, nie mówiąc już o tym jak nie mogłam doczekać się co z nich stworzę:) Dopiero zaczynam swoją "przyjaźń" z maszyną i szyciem więc jeszcze sporo przede mną, ale już to uwielbiam:)
    Zmykam przeglądać dalej Twojego bloga, zapraszam w chwili wolnej do mnie:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale rozumiem Twój zachwyt i szczęście,niecierpliwość-to są emocje,cudowne,nakręcające....ciekawa jestem obrobionych tkaninek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się naprawdę ciekawie, zwłaszcza, że wśród wzorów zauważyłam jeden, który od dłuższego czasu przykuwa moją uwagę. Jestem ciekawa jak go wykorzystasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudności. Mam tak samo jak Ty kiedy przychodzi paczka z materiałami cieszę się jak dziecko.
    PS Gdzie kupujesz materiały? Jeżeli można wiedzieć.:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ jestem ciekawa,co powstanie z tych cudów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudowna kolekcja tkanin, jak ja zazdroszczę:)Prosze podizel sie tymi wspaniałościami u mnie na blogu:)Podlinkuj zdjecie stosika by inni rownież mieli szanse obejrzec Twoje łupy:)Pozdrawiam.ABily

    OdpowiedzUsuń
  18. hej Martuś:) tkaniny cudne już sobie wyobrażam co z nich wyczarujesz:)))
    no i witrynka cudna:) też mam mebelki z tej serii i w tym kolorze:) bardzo je lubię:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Materiały śliczne !!!!! Te szarości, gwiazdki, zazdroszczę.
    Jestem ciekawa co z nich stworzysz, czekam z niecierpliwością , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te materiały ale w gwiazdki to numer 1 dla mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne materiały:-)Uwielbiam gwiazdkowe motywy na tkaninach.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe materiały. Napisz proszę gdzie zamawiasz.Asia S

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)