28 sierpnia 2013

Biel, szarość i czerń

Witajcie Kochani

Dzisiaj praktycznie szarości. Jakiś czas temu jakby mi ktoś powiedział, że polubię to zestawienie kolorów zaśmiałabym się w głos. Jestem raczej zwolenniczką innych kolorów na ścianach, ale nie mogłam się oprzeć przy ostatnim malowaniu "mojego pokoiku do wszystkiego" ;) w którym mam biuro i pracownie, w nim prasuję, dziergam. Tu spędzam bardzo dużo czasu.
Pomalowałam go na delikatną szarość, wymieniłam starą rozsypującą się komodę z PRL'u na białą, prostą komódkę. Dodałam kilka dodatków i wyszło mi tak:




Bardzo lubię połączenie tych kolorów z kolorem naturalnego drewna i dlatego nie malowałam świecznika i latarenki, chociaż miałam wielką ochotę. Teraz jednak nie żałuję.




A to piękne zdjęcie dawno temu wygrałam u Juki z cudownego bloga Juklandia


Misie współgrają z podusią z szydełkowym misiakiem, ale ją z resztą pokoju z większą ilością koloru żółtego pokarzę już niebawem.

Bardzo lubię ten pokój. Dobrze się w nim czuję i jestem do niego bardzo przywiązana. Czemu? Nie mam pojęcia. Uwielbiam cały swój dom, ale do tego wnętrza zawsze czułam coś więcej ;)
A pokazuję Wam ten pokoik dlatego, że niedługo oddam go synkowi i pewnie znikną szarości .... ale nie, ja się nie smucę (bo chyba tak to zabrzmiało) cieszę się bo odzyskamy z moim M naszą sypialnię i będę miała pretekst do zmian jej wystroju - ZNOWU hihi :) a to bardzo lubię :)


Pozdrawiam Was cieplutko
Marta


29 komentarzy:

  1. Przepiękny kącik martuś:) jest white&black black&white! super:) a te misie sprawiają , że kącik ma w sobie szczyptę humoru i to mi się podoba:)))
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze podusia z misiem :) niedługo ją pokarzę :)

      Usuń
  2. Kącik prezentuje się niezwykle przytulnie, więc nic dziwnego, że tak go lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj lubię, lubię no ale rośne nowe pokolenie i trzeba ustąpić miejsca ;)

      Usuń
  3. ślicznie wszytko wyszło mimo że nie pzrepadam za bielą i zcernią ale akurat tutaj mi się podoba pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja potrzebowałam troszkę czasu żeby się do tych kolorów przekonać :) nie od razu lubiłam to zestawienie

      Usuń
  4. Zmiana taka świetlista i wyciszająca, w sam raz dla wybuchów nowych pomysłów.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żebyś wiedziała :) bardzo dobrze mi się tu pracuje :)

      Usuń
  5. Pieknie urzadzony,bardzo klimatycznie😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokoik rzeczywiście coś w sobie ma,szkoda,że go utracisz,takie miejsce do robótkowania wszelkiego to skarb,szczęśliwie takie posiadam,obecnie nawet ogarniam,ale choroba mnie zatrzymała-a tak dobrze mi szło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż zrobić nie mogę być egoistką ;)
      Przykro mi bardzo, że się rozchorowałaś. Zdrówka życzę :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie i latarenka super :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana. Latarenka wyszperana specjalnie dla mnie na pchlim targu na drugim końcu Polski przez cudowną duszyczkę :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja również bardzo je lubię :) szczególnie za to że bardzo ładnie podkreślają bardziej intensywne kolorki ;)

      Usuń
  9. śLICZNY, SPOKOJNY , świeży. Bardzo mi się podoba i to połączenie z dodatkami drewnianymi, bomba !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię to zestawienie. Według mnie bardzo ociepla to zestawienie kolorystyczne :)

      Usuń
  10. no i jest też kropla brązu ;))))))
    Ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) o nim nie pomyślałam :)

      Usuń
  11. Wyszło pięknie. To zdecydowanie moje klimaty. Jak się dorobie domu, będzie w nim masa szarości...na ścianach rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pokój, z dobra energią. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko, rzeczywiście ma dobrą energię :)

      Usuń
  13. Dobrze czuć się w swoim domu, to podstawa. Ja ciągle jeszcze o to walczę, bo mój dom do końca nie jest jeszcze mój. Pełno w nim sprzętów, które nie były wyborem i które są jak dodatkowy, uciążliwy bagaż. Mam jednak nadzieję, że w końcu i to się zmieni. Szarość ma wile odcieni, jeśli dobrze Ci z tym kolorem to znaczy że trafiłaś we właściwy ton. Ciepłe drewno faktycznie bardzo ładnie z nim kontrastuje. Ściskam i czekam na ciąg dalszy! :-) alicja

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajrzałam do twojego bloga przeglądając inne i znalazłam ciekawą inspiracje w postaci Pinterest. Na pewno skorzystam. Mam stary dom do remontu, dużo czasu, a nie za wiele pieniędzy.
    Widzę, ze duzo radości u Ciebie. To tak zawsze się dzieje, kiedy dzieci małe.Póżniej podrosną i życie czasami idzie innym tropem. Nigdy za mało szczęscia, szczególnie z maluchami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Misie zwracają uwagę, tworzą klimat :)
    Bardzo mi się podoba tez stojący na komodzie obrazek i lampion! Takiego właśnie szukam na jesienne, długie wieczory :))
    U mnie w salonie króluje szarość na ścianach w połączeniu z białymi dodatkami. Na razie się nie chwalę, bo ciągle coś zmieniamy, meblujemy i dużo u mnie tymczasowości :))
    Mam nadzieję, że z czasem będzie już tak jak sobie wymarzyłam.
    Ogromnie się cieszę, że odwiedziłaś mój blog:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szary kolor! U Ciebie świetnie współgra z dodatkami!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. szarość, len coraz częściej widoczne tkaniny w hurtowniach.mnie się podpoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)