18 czerwca 2013

Domowy recykling - OGRÓD

Witajcie moi Mili

Pogoda w końcu zrobiła się przecudna i w końcu nie pada i w końcu świeci słońce i w końcu możemy cieszyć się naszymi ogrodami i w końcu, mam taką nadzieję, słońce i ciepełko zostaną z nami na dłużej.
Dzisiaj co prawda obudziła mnie burza, ale na szczęście szybko przeszła i teraz świeci słoneczko
i ptaszki śpiewają i z zewsząd dobiegają dźwięki ogrodowej krzątaniny sąsiadów. 

Uwielbiam takie chwile.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka albo kilkanaście ;) ogrodowych inspiracji, które wyszukałam na PINTEREST. Kilka z nich bardzo chciałabym zrealizować. Mam nadzieję, że mi się uda.
 A może wam się moje szperanie przyda i zainspiruje do ogrodowego działania.

Na początek krzesła. Przeglądając różne zdjęcia jestem naprawdę pod wrażeniem do jak wielu rzeczy można wykorzystać stare, nie potrzebne już nikomu krzesła :)






Oprócz krzeseł do ogrodowych aranżacji możemy również wykorzystać stare szafki, komody
czy szuflady i inne, wydawać by się mogło, nieprzydatne rzeczy.




 

A teraz ekstremalnie :) 





Na koniec coś dla moich ogrodowych ulubieńców :)
przyjaciół , bez których nie wyobrażam sobie ogrodu i chwil w nim spędzonych.





Źródło: wszystkie przedstawione przeze mnie zdjęcia w tym poście pochodzą z www.pinterest.com.

Co mnie zainspirowało najbardziej?

Karmniki dla ptaszków. To jest moje ogrodowe "must have".
Więc, ku uciesze mojej Katarzyny, biorę się do realizacji.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia.
A jeśli macie ochotę na więcej ogrodowych inspiracji z cyklu "Domowy recykling" 
zapraszam TU

Marta






21 komentarzy:

  1. Wspaniałe inspiracje :) Tylko to piękne krzesło z 3 zdjęcia zużytkowałabym inaczej ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne inspiracje nam znajdujesz:) wiem ile czasu to zabiera ale też uwielbiam PINTEREST:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne inspiracje,ten stary autobus tonący w kwiatach..no cuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super te inspiracje , a filizanki w ogrodzie miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie najbardziej zachwyca ta rama okienna z kwiatami. Taka obdarta do cna i te kolory, pewnie też zapachy...cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Moja babcia od lat ma posiane lub wsadzone kwiaty w pomalowane stare opony samochodowe ;) A karmniki bardzo pomysłowe i gustowne :)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Czego to człowiek nie wymyśli hihi :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej spodobało się stare okno z kwiatkami! Musze takie mieć na balkonie i nie ma przeproś!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne inspiracje! :) najbardziej podoba mi się filiżanka na patyku:)))
    uściski i dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalne inspiracje!!!Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stare krzesła w roli kwietników fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Powalające pomysły-szkoda,że wczesniej nie zrobiłaś tego posta,w lasnie wyrzyciłam gitarę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne są te inspiracje <3 niektóre przyprawiają o szybsze bicie serca!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super!!!jestem zachwycona tymi inspiracjami!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą całkowicie, piękna pogoda, we własnym ogródku - to najpiękniejsze chwile lata! Gitara-kwietnik robi wrażenie :) Co za ciekawe pomysły, łódka też wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne inspiracje, aż chce się mieć kawałek swojego poletka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Łódź z zasadzoną zawartością w niej jest najlepsza:) tylko trzeba mieć taką łódź w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem za łodzią :) Wyjątkowe i inspirujące.

    Zapraszam do siebie: http://projektmebel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)