05 maja 2013

No i udało się :)

A jednak pogoda wynagrodziła mam deszczowe pierwsze dni maja :)
W jeden dzień zaliczyłyśmy z Kasią wycieczkę rowerową, spacer po okolicy i grilla,
więc mogę uznać majówkę za udaną :)

A o to dowód na to ;)
















Uwielbiam las o tej porze roku, w ogóle uwielbiam przyrodę o tej porze roku.
Te kolory, zapachy, dźwięki  są niesamowite.
Uwielbiam kiedy wstaję o 5 rano żeby nakarmić Kacpra i słyszę za oknem słowiki.
Uwielbiam gdy jestem z Kasią na placu zabaw i na połamanym drzewie ląduje bocian,
uwielbiam jak w oddali słychać jego klekot.
Uwielbiam jak wieczorem gdy siedzę na balkonie z kieliszkiem wina w ręku 
towarzyszy mi rechotanie żab z pobliskich łąk i stawów. 
Uwielbiam jak pijąc popołudniową kawę pod jabłonką słychać "bzyczenie" pracowitych pszczółek.
Uwielbiam .... i mogę tak bez końca.

Moja pigwa. Mam nadzieję, że moi goście spiszą się znakomicie
i będę miała dużo owoców na moją ulubioną naleweczkę ;)






 Ściskam Was cała w skowronkach, naładowana bardzo mocno pozytywną energią :)
czego Wam również życzę.

Marta





26 komentarzy:

  1. Ja też miło spędziłam majówkę .Trochę z rodziną ,przyjaciółmi, troche na wyjeździe, trochę pracując ogrodzie.Naładowałam się też pozytywnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywna energia po tak długiej zimie jak w tym roku bardzo wskazana :)

      Usuń
  2. Ale pozytywny post:_)))) oby cały ten tydzień był pogodny i pełen uśmiechu. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, aż się żyć chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie wypady w teren i podziwiać naturę jak się rozwija,jak pięknieje z każdym dniem. U mnie też pogoda zrobiła się iście letnia i każdy wolny czas spędzam na tarasie dopieszczając go :)
    P.S. Uważaj na kleszcze ;P
    Pięknego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie kleszcze mnie trochę od lasu odstraszają, ale w zeszłym roku zaszczepiliśmy się wszyscy to mam nadzieję, że nic mam nie grozi :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. nooo fajnie :) lubię swoją okolicę i czerpie z niej dużo pozytywnej energii :)

      Usuń
  6. Jest sielsko i anielsko, każdy z nas długo czeka na słoneczne chwile i łapie promienie słońca ile się da :o))))

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie oby słoneczka jak najwięcej :)

      Usuń
  7. Super spacer-wiosenny i optymistyczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Relaks bije ze zdjęć i udziela się sielska atmosfera:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no taka majówka to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest prawdziwy wypoczynek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia ! Ja też uwielbiam las^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i majowo na tych zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, robisz ładne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoje "oko". Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na majowe wyzwanie fotograficzne.

    Pozdrawiam! Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i lecę zajrzeć do Ciebie :)

      Usuń
  14. Pięknie prawdziwa wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście teraz wiosna już na całego :)

      Usuń
  15. piekne zdjecia napatrzec sie nie moge:)wiosna wiosna wiosna ahhh to ty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)