04 maja 2013

Majówka skąpana deszczem

Witajcie 

Nie wiem jak Wy, ale ja maj uwielbiam najbardziej na świecie :) no oczywiście jeżeli mówimy o miesiącach ;)
Barwy jakimi obdarowuje nas w maju przyroda są niepowtarzalne. Zieleń liści nigdy później w ciągu roku, nie jest już taka soczysta.  A różnorodność kwitnących kwitów i ich kolorów jest imponująca. 
Czekam z utęsknieniem, aż za oknem naszej sypialni rozkwitnie jabłonka i stworzy cudną magię. 
Na razie kwitnie czereśnia i wiśnie i one zdobią widok za oknem :)



Przez pierwsze trzy dni  maja u nas przez cały czas padał deszcz i praktycznie większość "długiego weekendu" przesiedzieliśmy w domu. Było trochę, zabawy, trochę gier i dużo śmiechu, ale najbardziej cieszyłam się z tego, że mieliśmy czas na złożenie mojej nowej witryny :))) ale o niej następnym razem.

Mam nadzieję, że sobota i niedziela nam to wynagrodzą 
i pokarze się trochę słońca. Zapowiada się, że tak właśnie będzie, bo na razie ;) nie pada i od czasu do czasu przebija się słoneczko :)

Tym czasem wczorajsze szybkie wypieki :)
Nie wysiliłam się bardzo, ale lubię francuskie ciasteczka  z jabłkiem.


















Oczywiście nie obyło się bez szydełkowania :)

Ściskam Was serdecznie i życzę słonecznego i ciepłego weekendu
Marta


24 komentarze:

  1. ale masz ładny widok za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam widoki za moimi oknami :) przez długi czas nawet nie wieszałam firam, żeby ich nie zasłaniać. Teraz już wiszą ale bardzo skromne :)

      Usuń
  2. u nas też maj deszczowy jak narazie... a francuskie... mmm pycha.. ja pieke takie półfrancuskie z marmoladą, serem lub nutellą :) smakują wybornie :) pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie szybkie wypieki bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Maj uwielbiam-choć moje urodziny coraz mniej mnie cieszą:)Jeśli zaś chodzi o ciacha,chyba popełnię dzisiaj podobne.Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie wmawiam, że to zawsze 25 urodziny ;) zobaczę jak długo to będzie działać :)

      Usuń
  4. U mnie też pogoda nie ciekawa, plany rowerowe wzięły w łeb stąd chyba mój post w kolorystyce B&W ...zapraszam Gosia z homefocuss. a ciasteczka z jabłkami wyglądają
    apetycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam :) cuda masz w swojej kuchni :)

      Usuń
  5. Piękny widok z okna :) Ciacha - mniam, mniam... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Osz Ty, a ja dzis patrzałam, nawet miałam w reku ciasto francuskie i zastanawiałam się czy zrobić ciasteczka- bardziej chciałam rogaliki, czy też nie, i lenistwo wzieło górę niestety :D
    Ale smakowicie wyglądają, więc na następny weekend będzie jak znalazł :)
    U nas pogoda zaczyna sie klarować, po wielkiej ulewie wyszło ciepłe słoneczko :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie również lenistwo często wygrywa, niestety :( ale mam mały "mobilizator" w postaci mojej córy :)

      Usuń
  7. Ale masz piękne rośliny za oknem!!!Podrzuciłaś mi pomysł na jutrzejszy deser:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że do czegoś się przydałam :) smacznego :)

      Usuń
  8. absolutnie sie z Tobą zgadzam. Uwielbiam maj przede wszystkim za jego piekno, za soczystą zieleń i pąki kwiatów na drzewach.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak drzewa kwitnace w maju to prawdziwa magia.
    A takie ciasteczka dobrze znam i czesto robie :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ciasteczka z francuskiego ciasta robie bardzo często :) robi sie je błyskawicznie a do tego są smaczne i jaki zapach unosi sie w domu :)

    Również kocham MAJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię je za to, że są szybkie ;)

      Usuń
  11. Ależ u Ciebie wszystko rozkwitło, u nas tylko śliwki, reszta dalej w pąkach :-)
    Ciasteczka smakowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze nie wszystkie drzewka kwitną, ale już powoli się zaczyna :) Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  12. pychotka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)