16 maja 2013

Domowy recykling :)

Czy Wy też tak macie, że gdy musicie zrobić coś czego bardzo nie lubicie to wymyślacie tysiące rzeczy które trzeba zrobić natychmiast?

Ja niestety tak mam i bardzo często mnie to gubi ..., bo zamiast zrobić to co mam do zrobienia od razu i mieć to za sobą to ja odwlekam to nieprzyjemne zajęcie i później się tylko denerwuje nic więcej. 
Tak własnie było wczoraj. Sterta papierów na biurku  do "przerobienia",
a ja oglądam zdjęcia na Pinterest.com :)

Bardzo lubię tam zaglądać i często zostaję na dłużej.
Wczoraj zainteresowały mnie pomysły na wykorzystanie rzeczy, które już się nam nie przydadzą,
albo z jakiś powodów nie pasują już do naszych wnętrz.
Kilka pomysłów mnie zainspirowało i pomyślałam sobie, że się z Wami podzielę.

Ciekawa jestem Waszego zdania.


No to więc zaczynamy ;)

Fronty szuflad, albo po prostu deseczki z pięknymi uchwytami jako wieszaki :) dla mnie super 

Źródło: Pinterest


tu znowu szuflada :)

Źródło: Pinterest

Źródło: Pinterest


a tu już stare drzwi :) jak pięknie mogą ozdobić nam wnętrze 

Źródło: Pinterest

Źródło: Pinterest



Źródło: Pinterest

Źródło: Pinterest

Urocza półeczka 

źródło: Pinterest


                źródło: Pinterest                                                                                            źródło: Pinterest




A tu pomysł chyba dla każdej mamy, która nie wie co zrobić z łóżeczkiem :)

źródło: Pinterest

Inspiracja w sam raz na wiosnę

źródło: Pinterest


W wiosennych klimatach kończę na dziś.
Mam nadzieję, że Wam się podobały pomysły.

Ściskam Was mocno i dobrej nocki życzę :)


43 komentarze:

  1. Niestety z odkładaniem mam tak samo jak Ty. Nic tylko wyglądam czy topór mam już nisko nad głową ;) I dopiero wtedy biorę się za to paskudztwo. Generalnie staram się dawać drugie życie przedmiotom, ale te inspiracje, które pokazałaś są po prostu świetne. Ja chętnie bym wykorzystała szufladki jako półeczki, zwłaszcza w jakiś pastelowych kolorkach.
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szufladki również się bardzo podobają :) i te pastelowe kolorki również :)

      Usuń
  2. ja mam dziewczyny tak samo! zła jestem wtedy na siebie jak nie wiem co!
    no ale to co znalazłaś w internecie to naprawdę bardzo ciekawe i inspirujące pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och ja również jestem bardzo zła na siebie po takim odwlekaniu ... ale cóż zrobić, jak tyle różnych rzeczy do o koła mnie rozprasza ;)

      Usuń
  3. Co sie odwlecze...😉a na pintersie to i ja zawiasa lapie wiec sie nie dziwie ze cie tak pochlonelo😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ... to nie uciecze ... święta prawda :)

      Usuń
  4. Pomysł z wykorzystaniem łóżeczka rewelacyjny!
    A z odkładaniem na później spraw, których się nie lubi to chyba ma większość z nas:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pomysł z łóżeczkiem mi się spodoba :)

      Usuń
  5. Uwielbiam taki styl jak na zdjęciach z tymi drzwiami ;) Takie niby stare, ze swoją historią klimatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym bardzo takie drzwi znaleźć :) już nawet widzę je w moim saloniku :) i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować ten pomysł :)

      Usuń
  6. świetne pomysły , bardzo mi sie podobaja stare drzwi we wnętrzach jak i okiennice :))
    miłego weekendu
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ja również do nich wzdycham :)
      Miłego weekendu Tobie również życzę :)

      Usuń
  7. Niesamowite pomysły!!! Świetne!!! Na pewno skorzystam:)))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się przydadzą pomysły :)

      Usuń
  8. genialne:0 lubię takie posty:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle nie mogę się nadziwić,ile w ludziach kreatywności!A co do odkładania...kochana należysz do gigantycznego klubu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kochana nawet nie wiesz jak się cieszę że nie jestem sama w tym klubie :)

      Usuń
  10. Pinterest rzeczywiście wciaga :-) Fajne inspiracje:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. No, dzięki bardzo świetne inspiarcje...aż chce się coś nowego wykombinować!!!! Pozdrawiam i zapraszam na mój balkon. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) lubię popatrzeć, podpatrzeć, bo jak się tam napatrzę to wtedy zawsze dużo pozytywnego zapału do pracy we mnie się budzi :)
      A na balkoniku byłam i bardzo mi się podobało :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo podobają się te pomysły na dekoracje wnętrz :)

      Usuń
  14. Fajne zdjęcia !mi najbardziej podobają się stare drzwi ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) nawet widzę już takie u mnie w domu :)

      Usuń
  15. Jak to mówią,grunt to mieć pomysł...Mnie najbardziej do gustu przypadło biurko zrobione z łóżeczka.Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje pomysł jest najważniejszy :)

      Usuń
  16. mam tak samo, najczęściej tak było z nauką do egzaminów na studiach :P

    inspiracje cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na studiach byłam mistrzynią w przekładaniu nauki na później ;)

      Usuń
  17. Fantastyczne pomysły! Sama też uwielbiam przywracać życie starym, z pozoru niepotrzebnym już gratom. Wystarczy dostrzec ich potencjał :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. mojej córci stare łózeczko tera zwykorzystane jest jako ekspozytor na obrazy a z reszty maz zrobi sztalugi więc istny recykling pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  19. Co też to ludzie nie wymyślą :) Świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry pomysł! Zastosuję moze gdzies u siebie. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też ostatnio wsiąkam w Pintereście na kilka godzin. Inspiracje super. Teraz jeszcze tylko dobudować muszę kilka ścian, żeby zmieścić te wszystkie fajne pomysły ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jenyyyyy ale piękne rzeczy znalazłaś:) A ja dopiero co łóżeczko schowałam stało i się kurzyło a tu taki fajny pomysł.Super te wszystkie drzwi i w ogóle pełno cudów nam tu przywlekłaś;) Ja też jestem uzależniona ostatnio od pinterest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podobają się drzwi :) Nawet mam już plan :) Jak znajdę odpowiednie to zagoszczą w moim domku :)

      Usuń
  23. Pomysły absolutnie genialne, te z drzwiami i oparciem krzesła zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na wykorzystanie łóżeczka :) Podoba mi się!

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. szufladki jako półeczki- BOMBA ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)