Domowy recykling - słoiki, piękno i inspiracje :)

Witajcie


U mnie dzisiaj pada, pada, pada, a w między czasie grzmi i pioruny piją. Pogoda iście domowa. 
Z przyjemnością zaszyłam się pod kocykiem z kawką u boku i komputerkiem na kolanach. 
Oczywiście wsiąkłam znowu w Pinterest. Dzisiaj poszły na tapetę słoiki.
Niby nic, a na prawdę można z nich zrobić piękne dekoracje. Przypadkiem wpadłam na jedno zdjęcie, później drugie, trzecie, ..., dziesiąte i poszło ;). Nawet widzę już ich miejsce w swoim domku. 


Śledząc dzisiaj zdjęcia postanowiłam stworzyć cykl postów pod nazwą 
DOMOWY RECYKLING,
w którym pokarzę odnalezione przeze mnie inspiracje pokazujące jak w ciekawy sposób możemy wykorzystać, rzeczy na pierwszy rzut oka już nie potrzebne 
Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu i znajdziecie w nim inspiracje również dla siebie.

Pierwszy taki post już popełniłam jakiś czas temu. Wtedy pokazałam  inspiracje wykorzystujące stare drzwi, ramy okienne czy szuflady. Pokazałam również jedno zdjęcie łóżeczka dziecięcego, które Was zainteresowało. Zresztą powiem szczerze, że mnie również.  Na moment chcę wrócić do tego w jaki sposób wykorzystać niepotrzebne już łóżeczko. Znalazłam jeszcze jedno ciekawe wykorzystanie:

Źródło: PINTEREST

Prawda, że pomysłowe :)

Ale wróćmy do słoików :) Przepięknie wyglądają z kwiatami, a że mamy teraz bardzo dobry czas na takie ich wykorzystanie, wiec zacznę od kwiatowych inspiracji :)


Źródło: PINTEREST

Źródło: PINTEREST

Źródło: PINTEREST

ale słoiczki nie tylko z kwiatami wyglądają pięknie, również jako świeczniki prezentują się cudownie :)

Źródło: PINTEREST

Źródło: PINTEREST


Źródło: PINTEREST

Źródło: PINTEREST

Mogą również służyć mam jako na przykład organizery i wiele innych rzeczy, które ułatwiają życie.

Źródło: PINTEREST

Źródło: PINTEREST

Źródło: PINTEREST

Źródło: PINTEREST



Mam nadzieję, że Wam się podobało.

Ściskam Was mocno 
i do napisania 

Marta



Etykiety: , , ,