11 kwietnia 2013

Przypadkowy zakup :)

... takie zakupy bardzo lubię. Przypadkiem, często trafiam na rzeczy, które później okazują się najlepszym wyborem. Czy tym razem mój przypadkowy zakup okaże się trafiony? Czas pokarze :)

... ale od początku

... kilka dni temu przeszukiwałam internet w poszukiwaniu niedużej witryny albo regału na moją rosnącą stertę materiałów na moje poduchy i inne cudeńka, ale niestety nie znalazłam nic co by mnie zadowalało, więc szukam dalej, ale wtedy wpadłam na przepiękny pleciony kosz w stylu prowansalskim na kwiaty albo wszystko inne co przyjdzie do głowy :)))
Ja wymyśliłam sobie, że na razie kosz będzie spełniał funkcję gazetnika, a może jak już przyjdzie lato zapełnią go piękne kolorowe, pachnące kwiaty.







lustro w przepięknej drewnianej ramie również było przypadkowym zakupem 
moim zdaniem bardzo trafionym 
:)))



Ściskam Was gorąco :)
Marta




11 komentarzy:

  1. Kosz fajnie wygląda jako gazetnik :) A lustro no cóż akurat ja mogę powiedzieć - cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyk i gazetnik w jednym, super! Lustereczko też piękne :-) Małe a cieszy! Ja tez bardzo lubię sprawiać sobie takie małe radości, zwłaszcza nieoczekiwanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosz idealny również na piknik, spacer po parku, na plażę :)
    Lustro piekne, ba boskie !!!!


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne lustro, kosz też fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy udane baaaardzo:) i ten biały stoliczek mi się strasznie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! I koszyk i stolik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lustro piękne !!! i koszyk fajny, ja mam w koszyku kwiaty fajnie wyglądają. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I o to chodzi-by coś do nas mrugnęło-udany zakup!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje przypadkowe zakupy są super...bardzo podoba mi się kosz..rzeczywiście można go wykorzystać na różne sposoby, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuniu!!! ten kosz jest świetny! Kobieto, to moje marzenie!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Приветики*)

    С желанием буду заглядывать в такой уютный блогодомик, и к себе в гости зову - забегай на чашечку тепленького...всегда рада новым друзьям*)))
    Хорошего дня!
    ♥ ♥ ♥
    http://helenavs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)