08 kwietnia 2013

Projekt - WEZGŁOWIE ŁÓŻKA - inspiracje Part 1

Witajcie 

Już od dawna chodzi mi po głowie zrobienie, albo zakup wezgłowia do łóżka w naszej sypialni.
Tak naprawdę to nie mamy klasycznego łóżka. Wcześniej nasza sypialnia była w dużo mniejszym pokoju, który służył nam również jako pokój dzienny. Z tego powodu musieliśmy zadowolić się składanym na dzień tapczanem.
Na szczęście trafiliśmy na tapczan idealny, no prawie idealny.
Świetny do siedzenia, łatwy w rozkładaniu i przede wszystkim rewelacyjny do spania.
Więc jak w końcu mogliśmy się przenieść i stworzyć samodzielną sypialnię tapczan zabraliśmy ze sobą :)
Jego "idealność" znowu została udowodniona bo świetnie udaje łóżko.
Jedyną jego wadą jest brak wezgłowia. Nie wszystkim tego brakuje, ale mi się już znudziło i bardzo bym chciała coś zmienić, ale przy tym chcę zostawić TAPCZAN IDEALNY ;)

... tak właśnie wygląda nasza sypialnia teraz ...
( no może maluszek już troszkę większy ;) )



Więc postanowiłam zrealizować swoją zachciankę, a że nie wiem jeszcze czego chcę to szukam inspiracji :)


Dzisiaj wezgłowia drewniane


 1. bardzo podobają mi się wezgłowia ze zwykłych-niezwykłych desek przytwierdzonych
do ściany w różny sposób:



a to chyba palety :) ciekawe



źródło: http://stylowi.pl/




źródło: http://stylowi.pl/




2. ta propozycja bardzo oryginalna, ale nie wiem czy bym się na nią zdecydowała,
chociaż bardzo mi się podoba na tym zdjęciu



źródło: http://pinterest.com/


3. klasyczne rozwiązanie :)
... wiem, że można znaleźć w necie albo na pchlich-targach wezgłowia starych łóżek,
więc jak się zdecyduję to czekają mnie ciekawe poszukiwania :)


źródło: http://stylowi.pl/




Na dziś tyle :)
Ciekawa jestem czy tym szukaniem inspiracji bardziej nie namotam sobie w głowie,
bo czasem im więcej do wyboru tym trudniej wybrać.

Ściskam Was mocno i dobrej nocki życzę.

10 komentarzy:

  1. Wiesz kochana ... JA również nie mam wezgłowia w sypialni i bardzo mnie to męczy ... i tak się zbieram i oglądam i im więcej oglądam - tym mniej wiem !!!
    Sypialnie wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzę i szukam inspiracji i dużo rzeczy mi się podoba i zaczynam mieć mętlik w głowie :)

      Usuń
  2. Najlepiej odpuść sobie inspiracje na jakiś czas, poukładaj sobie je w głowie i na pewno coś swojego wymyslisz :) Albo wezgłowie samo się znajdzie hihi :)
    Ale pomysł powiem, że całkiem interesujący, z niecierpliwośćią czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie tak jak mówisz samo się znajdzie :) często tak bywa przynajmniej u mnie :)

      Usuń
  3. Mam taki sam problem....własnie w piątek zakupiłam komodę i szafę do sypialni, a łóżko też mam z poprzedniego mieszkania i nie chcę go wymieniać. Osobiście myślałam zakupić deski w markecie budowlanym, taka sosnową boazerie i pomalować na jakiś kolor ale....pomysł już sie zmienił i chyba zakupię wezgłowie w Ikea:) Możesz jeszcze zamówić takie wezgłowie u stolarza, zawsze Ci zarobi na wymiar i taki kolor jak sobie życzysz:)
    Ładny masz kolor na ścianach..też myślę o zielonym:), pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ikei jeszcze nie zaglądałam, ale bardzo lubię mebelki z ikea więc może powinnam :) A kolor zielony w sypialni towarzyszy mi od początku kiedy powstała :) i chyba już tak zostanie bo bardzo dobrze się czuję w zielonej sypialni. Zmieniają się tylko odcienie :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe inspiracje.
    Ja miałam dokładnie taką samą sytuację, uszyłam zagłówek z trzech dużych poduch:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O poduchach też myślę :) pięknie wyglądają niektóre wezgłowia z poduch :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. świetne inspiracje - proste, ale jak efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa ostatnie najbardziej mi się podobają, cudowne !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)