30 kwietnia 2013

Łóżkowe inspiracje ;) czyli wezgłowie - inspiracje Part 2

Wracam do mojego myślenia o wezgłowiu do naszej sypialni. Przez chwilkę odpuściłam temat,
bo miałam inne projekty na głowie, ale obiecałam sobie, że do końca wakacji wezgłowie będzie w sypialni i już :)))

Wiem, wiem trochę długi termin, ale dopasowany do moich planów i możliwości czasowych :)
Mam nadzieję, że mi się uda i że w końcu będę miała wymarzone łóżko.

Więc zapraszam do pooglądania inspiracji wraz ze mną :)

źródło: Pinterest.pl



Wezgłowie kute :)

źródło: Pinterest.pl


źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl



Wezgłowia pikowane:

źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl

źródło: Pinterest.pl


Pomysłowe wezgłowia:

źródło: Pinterest.pl

źródło: Stylowi.pl

źródło: Stylowi.pl

źródło: Pinterest.pl


 Skłaniam się coraz bardziej ku wezgłowiu pikowanemu, chociaż wszystkie są piękne :)

Dziękuję, że towarzyszyłyście mi w podziwianiu inspiracji. 
Jak tylko podejmę decyzję i zabiorę się do pracy to dam Wam znać :)

Ściskam Was mocno
Marta



36 komentarzy:

  1. Za wyróżnienie dziękuję, odpowiem na pytanka, jak mój maluszek wyzdrowieje;)

    A zagłówki... szał, Ty to masz gust, mi się podoba każdy:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dużo zdrówka dla Twojego maluszka życzę :)

      Usuń
  2. Piękne inspiracje ... ja chciałabym pikowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja też tak się ku pikowanemu skłaniam, ale te drewniane, z desek, też mnie kuszą :)

      Usuń
  3. jakie ładne zwłaszcza te metalowe ,a to z ukrytymi półkami super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi w sumie wystarczyłyby te wezgłowia z pierwszego zdjęcia...nawet już łóżka do takiego cudeńka nie trzeba :P
    ściskam*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na pierwszym zdjęciu rzeczywiście super :) wcale bym się nie obraziła jak bym takie miała :)

      Usuń
  5. Jakie piękne wzory! Wszystkie są ładne,ale kute - rewelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiadomo na co się zdecydować , wszystkie inspirujące:-)zapraszam Cię serdecznie do mnie homefocuss.blogspot.com skąd trafisz do mojego sklepu redecor.pl mamy artykuły skandynawskich projektantów, które mam nadzieję przypadną Ci do gustu i wpiszą się w Twoje wnętrza Pozdrawiam Gosia a ja zostaję u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, na pewno zajrzę do Twojego sklepiku :) I bardzo się cieszę, że Ci się u mnie podoba :)

      Usuń
  7. Ja tez ostatnio intensywnie mysle o nowym lozku i jakie ma miec wezglowie.
    Zdecydowanie moim wyborem bedzie jasne pikowane, na jednym ze zdjec widze to moje wymarzone.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie będę wymieniać całego łóżka. Mamy rewelacyjny tapczan, który świetnie udaje łóżko, ale niestety jest bez wezgłowia. Więc czas na jego zakup :)))

      Usuń
  8. Co jedno to ładniejsze,az trudno wybrać.Bardzo ładny blog:) Porozglądam sie dokładniej.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieprawdopodobna różnorodność!pozdrawiam i sukcesu w wyborze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie :-)
    W wolnej chwili postaram sie odpowiedzieć.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) zasłużone wyróżnienie :)

      Usuń
  11. Piękne, sama miałabym trudności, ale to turkusowe bardzo mi do gustu przypadło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amei de paixão conhecer o seu blog e achei maravilhoso!!!!Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.lindo;

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dojrzałam do zmian w sypialni i zmian łóżka i na jego miejsce widzę proste ze skrzyniami z Ikei + jakieś oryginalne oddzielne wezgłowie. Jeszcze nie wiem, co to będzie, ale dzięki za inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Ale tutaj pięknie,kolorowo i wiosennie.Jeśli pozwolisz zostanę na dłużej,bo warto.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.Dodam tylko,że Twoje prace naprawdę zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :) na pewno zajrzę :)
      Miło mi, że podoba Ci się u mnie :)

      Usuń
  15. Sliczne inspiracje :-) Mnie sie marzy wezglowie takie biale, pikowane :-) a teraz mam drewniano - zelazne.. Upodobania siezmianiaja :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że upodobania się zmieniają, ale to dobrze bo mamy okazje do zmian :) a moim zdaniem wnętrzarskie zmiany są pozytywne :)

      Usuń
  16. Rzeczywiście trudny wybór...ciekawe jest to z książek ;)
    Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie jutro...będzie post właśnie o sypialni głównie w stylu skandynawskim, może akurat spodoba Ci się jakieś wezgłowie;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam widziałam :) bardzo inspirujące :)

      Usuń
  17. Uwielbiam metalowe, kute wezgłowia. Drugie zdjęcie zawładnęło moim sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pikowane wezgłowia są piękne, ale ja osobiście skłaniam się ku kutym :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ludzie to mają pomysły :)) ładny zbiór fotek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem piecuchem i jak na mój gust to pikowane są najprzytulniejsze, najmilsze, najbardziej sypialniane i mięciutkie jak kaczuszka, kołderka lub poduszka, więc mój tym to oczywiście pikowane.

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainspirowałam się jednym zdjęciem, mam plan zmienić nagłówek u siebie w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  22. wezgłowia cudne ja to mam plana na swoje ale musi się domek wybudowac pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  23. witam!
    Dla wszystkich szukających wezgłowia - oto one - idealne, piękne, indywidualne, komfortowe i niedrogie!
    www.madeforbed.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)