17 kwietnia 2013

Niespodzianka ...

... bardzo lubię niespodzianki :) zresztą kto nie lubi??? szczególnie tych bardzo miłych i naprawdę nieoczekiwanych ;)

Ale do rzeczy 

Wczoraj późnym wieczorem zajrzałam jeszcze sprawdzić co w blogowym świecie słuchać, a tu informacja od LePetitKi, której blog uwielbiam :) jest w nim tyle pozytywnej energii i zawsze z wielką przyjemnością do niej zaglądam. Więc i tym razem od razu zajrzałam i w moim serduszku zrobiło się cieplutko.
Mój blog, razem z innymi wspaniałymi blogami, dostał od LePetitKi wyróżnienie.





Jest mi bardzo miło, że znalazłam się w takim doborowym towarzystwie, tym bardziej że blog prowadzę
od niedawna i tak naprawdę dopiero się uczę.

LePetitKo bardzo dziękuję :)


Zasady przyjęcia wyróżnienia są następujące: 

  • Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby od której dostało się wyróżnienie).
  • Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu.
  • Umieść wyróżnienie na pasku bocznym.
  • Podziękuj za wyróżnienie.
  • Napisz o sobie w trzech słowach.
a LePetitKa prosiła jeszcze o podanie jednego ze swoich najskrytszych marzeń :) i tu jest problem, bo marzeń mam mnóstwo :) od malutkich - przyziemnych, po wielkie - mało realne do spełnienia i tych skrytych też mam kilka, jak o nich napiszę przestaną być skryte i boję się, że mogą się nie pełnić i co wtedy?
Więc mam nadzieję, że LePetitKa się nie pogniewa jak te najskrytsze marzenia zostawię dla siebie a napiszę o moim największym marzeniu, na spełnienie którego cały czas pracuję:

Marzę o tym żeby moje pociechy miały szczęśliwe dzieciństwo, które zawsze będą wspominać z uśmiechem na twarzy.

A teraz coś o mnie: jestem niepoprawną optymistką, wierzę w dobroć ludzi i zawsze szukam w nich dobrych cech. 

Moje wyróżnienia (pozwólcie, że wyróżnię więcej niż 5 blogów):


i mogłabym w nieskończoność, bo wszystkie Wasze blogi są niesamowite, uwielbiam je czytać i czerpię
z nich wiele inspiracji :)

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie i biegnę powiadomić o swoich.

Pozdrawiam Was cieplutko
Marta



25 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuję bardzo, Jak tylko będę miała więcej czasu, zaraz odpowiadam na wszystkie pytania. Pozdrawiam i ściska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przyjęłaś moje wyróżnienie :)

      Usuń
  4. Gratulacje, to bardzo miłe dostawać wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to naprawdę wielka przyjemność :)
      Pięknie dziękuję :)

      Usuń
  5. Witaj Martuś! A ja do Ciebie z tym samym! :-) No może nie z tym samym ale podobnym! Zapraszam do siebie po... odbiór wyróżnienia! :-)) i bardzo, ale to bardzo dziękuję za Twoje! :-) Przyjemnego dnia Kochana i do "zobaczenia"! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu pięknie dziękuję za wyróżnienie :)

      Usuń
  6. UPS!
    No coś Ty?! mozna było tylko 5 blogów wyróznić??
    :) Nie lubie sie trzymać zasad :)
    W kazdym razie nie ma za co! Ściskam przemocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać Kochana ja także mam z zasadami na bakier :) myślę, że nikt nam głowy za to nie urwie, w końcu takie przyjemne :) wyróżniać i być wyróżnionym :)

      Usuń
  7. Witaj :) Bardzo dziekuje za wyroznienie, milo mi.
    pozdrawiam
    ps: przeniose sie na @ bo mam malenkie pytanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) To ja dziękuję za przyjemność jaką mi sprawia czytanie Twojego bloga i oglądanie pięknych zdjęć.

      Usuń
  8. Gratuluje i dziękuję ślicznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś dzięki serdeczne :))) Gratuluję i Tobie wyróżnienia, wspaniale jest je dostawać, bo wtedy czujemy, że ktoś nas czyta z ochotą :))) A do Ciebie bardzo chętnie zaglądam i zostawiam komentarz ;))))

    Ściskam mocno i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że lubisz do mnie zaglądać :) to naprawdę bardzo miłe uczucie wiedzieć, że oprócz mnie ktoś jeszcze ty zagląda :)))

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za swoje. Jest mi bardzo, bardzo miło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) nie ma za co :) to mi jest zawsze bardzo miło kiedy do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  11. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:) madebymalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)